JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1499z dziś
9013z ostatnich 7 dni
31828z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych

Data zamieszczenia: 2024-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI Sp. z o.o
ul. MARKLOWICKA 15
44-300 Wodzisław Śląski
powiat: wodzisławski
tel.: 32/ 455 26 34, 455 27 55, tel./fax 32/456 38 80
mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wodzisław Śląski
Wadium: 3 000,00 zł
Nr telefonu: tel.: 32/ 455 26 34,
Termin składania ofert: 2024-10-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w ul.1 Maja w Godowie
1. Przedmiot zamówienia
1.1 Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych rurami PEHD RC kl.100 SDR 11 ? 225
mm o łącznej długości ok. 285 mb:
a) Przewiert 1 - 34 mb,
b) Przewiert 2 -40 mb,
c) Przewiert 3 - 58 mb,
d) Przewiert 4 -82 mb,
e) Przewiert 5 - 34 mb,
f) Przewiert 6 - 37 mb
w Godowie przy ul.1 Maja, zgodnie z załącznikiem mapowym - załącznik nr 3 oraz profilem
podłużnym - załącznik nr 4.
1.2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
1) Obowiązki Wykonawcy:
a) termin realizacji każdego z sześciu przewiertów ustalić z Zamawiającym,
b) wszelkie zmiany w stosunku do załącznika nr 3 i 4 uzgodnić z Zamawiającym,
c) transport sprzętu (w tym maszyny wiertniczej) niezbędnego do wykonania przewiertu,
d) przewierty prowadzić na podstawie mapy oraz profili zagłębienia rurociągu (projekt u
Zamawiającego),
e) wszelkie zmiany w stosunku do zatwierdzonego projektu uzgodnić z Zamawiającym,
f) przewierty wykonywać w dni robocze od poniedziałku do piątku
g) każdy z sześciu przewiertów wymienionych w pkt 1.1. musi zostać wykonany w jednym
odcinku,
h) przygotowanie niezbędnych wykopów (wykopy rozprężne, wykopy kontrolne podziemnej
infrastruktury technicznej),
i) utylizacja płuczki wiertniczej
j) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po wykonanych przewiertach (usunięcie
ewentualnych szkód powstałych w czasie wykonywania przewiertów),
k) po wykonaniu przewiertu przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający zagłębienie
wykonanego rurociągu,
l) zabezpieczyć prace w czasie ich wykonywania oraz w czasie przerw w pracach, zgodnie z
przepisami BHP oraz przepisami zabezpieczenia robót w pasie drogowym.
2) Obowiązki Zamawiającego:
a) wytyczenie geodezyjne,
b) dostawa rur PE na budowę,
2/10c) zgrzewanie rur,
d) wykonanie próby szczelności każdego wykonanego przewiertu,
e) uzyskanie zgody od administratora drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, wraz z
pokryciem kosztów zajęcia pasa drogowego,
f) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych przewiertów.

Dokument nr: 23/2024/TB

Otwarcie ofert: b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2024r. o godz. 9:30.

Specyfikacja:
8. Tryb udzielania wyjaśnień
a) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ, jednak nie później
niż 09.10.2024r. do godz.1400. Pytania na piśmie należy kierować na adres: PWiK Sp. z o.o. 44-300
Wodzisław Ś1.ul. Marklowicka 15, faxem 32 456 38 80 lub e-mailem: poczta@pwik-wodzislaw.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Treść ewentualnych pytań i udzielonych
odpowiedzi zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

Składanie ofert:
7.Termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert
a) Ofertę można:
przesłać na adres Przedsiębiorstwa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2024r. do
godz.15:00 (decyduje data wpływu) lub złożyć osobiście w Kancelarii PWiK Sp. z o.o. ul.
Marklowicka 15 w Wodzisławiu Śląskim do 15.10.2024r. do godz. 9:00
- doręczyć na adres e-mail do dnia 15.10.2024r. do godz. 9:00 (decyduje data i godz.
wpływu na adres e-mail Zamawiającego). Niezwłocznie po godz. 9:00, a przed godziną 9:30
dnia 29.02.2024r. należy doręczyć Zamawiającemu hasło do otwarcia oferty przesyłając go SMS-
em na nr tel. 500 043 413 lub e-mailem na adres mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Poszczególne przewierty (zlecenia) przedmiotu zamówienia należy wykonać do 21 dni od daty
pisemnego zlecenia. Za datę wykonania przewiertu uważa się datę podpisania protokołu odbioru
danego zlecenia.
Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać do dnia 31.03.2025 r.

Wymagania:
Zlecenia będą zlecane sukcesywnie wg potrzeba Zamawiającego.
1.4. Zapłata wynagrodzenia
1) Rozliczenie wykonanych robót nastąpi na podstawie protokołu odbioru danego zlecenia,
zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wynagrodzenie będzie stanowiło iloczyn długości (długość
z zagłębieniem zgodnie z profilem, bez potrzebnej dla maszyny przewiertowej długości na zagłębienie
i na wypłycenie) wykonanego przewiertu oraz ceny jednostkowej wynikającej z oferty.
2) Płatność za wykonane przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o
protokół odbioru danego zlecenia, w terminie do 21 dni od jej przedłożenia Zamawiającemu, w formie
przelewu na konto Wykonawcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).
1.5. Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg
terminu gwarancji, rozpocznie się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku
wykonania robót w sposób wadliwy, Wykonawca zobowiązany jest do ich bezpłatnego naprawienia w
terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia usterek przez Zamawiającego lub w innym terminie
uzgodnionym z Zamawiającym.
1.6. Pozostałe informacje
Kary umowne:
a) W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie podanym w pkt. 1.3 z winy
Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,2 % wartości
netto danego zlecenia, za każdy dzień zwłoki.
b) W przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy
dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć
Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto danego zlecenia.
3/10c) W przypadku odstąpienia Wykonawcy od wykonania umowy, Zamawiający może naliczyć karę
umowną w wysokości 20 % wartości netto całości przedmiotu umowy.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli
zastrzeżone kary umowne nie pokryją poniesionej szkody.
1.7. Istotne postanowienia umowy
1.7.1. Oprócz wypadków przewidzianych w Kodeksie Cywilnym oraz w pkt. 1.6 b) i c) stronom
przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od
umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych
okolicznościach, w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
mu z tytułu wykonania części umowy,
b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c) Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo
wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i upływu terminu wyznaczonego przez
Zamawiającego do rozpoczęcia lub kontynuacji robót,
d) Wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni.
2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
a) Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru robót lub odmawia podpisania
protokółu odbioru,
b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych
okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego
oświadczenia w terminie 14 dni od daty dowiedzenia się Zamawiającego o zaistnieniu przesłanek
opisanych w ust. 1 i winno zawierać uzasadnienie. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę
oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki szczegółowe:
a) w terminie siedmiu dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego
sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia,
b) Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej
strony, która odstąpiła od umowy,
c) Wykonawca sporządzi wykaz tych materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być
wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nie objętych niniejszą umową, jeżeli
odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego,
d) Wykonawca wezwie Zamawiającego do dokonania odbioru robót przerwanych oraz robót
zabezpieczających, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie
odpowiada.
e) Wykonawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 7 dni, usunie z terenu budowy urządzenie
zaplecza przez niego dostarczone lub wzniesione.
4. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada,
obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały
wykonane do dnia odstąpienia,
b) odkupienia materiałów, które zostały zakupione przez Wykonawcę do dnia odstąpienia,
c) przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy.
4/101.7.2. Wierzytelność wynikająca z umowy może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich, pod
warunkiem wyrażenia na to zgody przez Zamawiającego.
2. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty
a) Oferta cenowa - załącznik nr l.
b) Oświadczenia - załącznik nr 2.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS
odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej
https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie
w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony
internetowej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx ; powyższe dokumenty
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert.
d) Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę
spółki wraz z aneksami.
Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
Oferenta.
3. Kryterium oceny oferty
a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena netto [zł] całości przedmiotu zamówienia.
b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która spełni wszystkie warunki niniejszej
specyfikacji i uzyska najniższą cenę.
4. Wadium
a) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
b) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących formach:
1.pieniądzu
2.gwarancjach bankowych,
3.gwarancjach ubezpieczeniowych.
c) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku
Śląskim S.A.CBK Bielsko-Biała nr 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane
na koncie Zamawiającego do dnia 14.10.2024r.
d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 należy załączyć w oryginale do oferty.
e) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 powinno zawierać nazwę i adres
Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być
bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadkach określonych w pkt f),
f) Zamawiający może zatrzymać wadium, jeżeli:
1) Oferent w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, z przyczyn leżących po jego stronie nie
złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez Oferenta jako najkorzystniejszej,
2) Oferent, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych
w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie,
3) Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli było wymagane,
4) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
g) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy z
5/10wybranym Oferentem.
h) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy
skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5. Opis przygotowania oferty
a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
b) Wartość oferty musi być wyrażona w złotych netto (cyfrowo i słownie).
c) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w
stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo.
e) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej
ofertę.
f) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez
wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ.
h) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku
przetargu.
i) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jest
pierwszym dniem związania ofertą).
g) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44-300
Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15 oraz opisanym:
"Przetarg nr 23/2024/TB na wykonanie przewiertu sterowanego horyzontalnego w ul.1 Maja
w Godowie". opakowanie powinno również wskazywać nazwę oferenta.
c) Oferty złożone po terminie będą zwracane oferentowi bez otwierania.
9.Tryb ogłoszenia wyników przetargu
a) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
b) Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania
i zwrotu umowy w terminie 5 dni od daty jej otrzymania. Brak zwrotu podpisanej umowy
w powyższym terminie może skutkować zatrzymaniem wadium, oraz wyborem kolejnej
najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
10. Uwagi
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
b) Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z "Regulaminem udzielania
zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej
7/10130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl. (postępowanie nie jest prowadzone w
trybie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 z późn. zm).
c) Cena ofertowa nie podlega dalszym negocjacjom.

Uwagi:
6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Marklowickiej 15;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w PWiK Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Kuras, kontakt:
iod@pwik-wodzislaw.pl ,32 455 26 34 wew.354;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem przetargowym,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Regulaminu udzielania zamówień
związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000
PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim, zwanego dalej ,,Regulaminem",
dostępnego do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.pwik-wodzislaw.pl,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem określonym w Regulaminie, związanym z udziałem w postępowaniu
przetargowym,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
6/10i)
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
b) Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Mirosław Kuczok tel. 4552634 wew. 343 lub 500 043 413
Zdzisław Sankala tel. 4552634 wew. 322 lub 507103794 - zakres techniczny
Michał Mrozek tel. 4552634 wew. 378 lub 697470044 zakres techniczny
Informacje udzielane będą tylko w dni robocze w godz. od 8:00 - 14:00.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.