JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
7269z ostatnich 7 dni
26012z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż kamer i osprzętu do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż kamer i osprzętu do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego

Data zamieszczenia: 2024-10-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż kamer i osprzętu do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach oraz w obrębie budynku odpraw kolejowych na przejściu granicznym w Krościenku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA i montaż kamer i osprzętu do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach
DOSTAWA i montaż kamer i osprzętu do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego w obrębie budynku odpraw kolejowych na przejściu granicznym w Krościenku

CPV: 35120000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00574947, OA-XVI.272.48.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c3d646e-b43c-4d8b-9e01-980ad0393737
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
środkówkomunikacji elektronicznej poprzez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych tj. Platformę e-
Zamówienia, zwaną dalej również ,,Systemem", która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Inf. na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na
str. internet. https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zam. w zakł. ,,Centrum
Pomocy".2.Przeglądanie i pobieranie publ. treści dok. postępowania nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zamówienia ani
logowania.3.Sposób sporządzenia dok. elektr. lub dok. elektr. będących kopią elektr. treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych. 4.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w§ 2 ust. 1 rozporz. w sprawie wymagań dla dok. elektr., sporządza się
w postaci elektr., w formatach danych określonych w przepisach rozporz. R.M. z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.z2017r.poz.2247), zwanej dalej ,,rozp. w sprawie K.R.I.", z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 uPzp, ww.
regulacje nie będą miały bezpośr. zastosowania. 5.Inform., oświadczenia lub dok., inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a)w
formatach danych określonych w przepisach rozp. w sprawie K.R.I. (i przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektr. (np. w
treści wiad. e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").6.Komunikacja w postępowaniu, z wył. składania ofert (opisano w §12
Cz. A SWZ) odbywa się drogą elektr. za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"
(,,Formularze do komunikacji"). 7.Możliwość korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platf. e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platf. e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platf. e-Zamówienia.8.Wszystkie
wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalog. w podglądzie postępowania w zakładce
,,Komunikacja". 9.Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia: 1)W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany
jest: a)Komputer PC:-parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,-zainstalowany jedne z poniższych systemów
operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b)Tablet/Telefon:-parametry
minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,- przeglądarka Chrome 61 lub nowa 2)Dla
skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;3)Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i
oznaczania czasu odbioru danych: a)specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b)format
danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,c)oznaczenia czasu odbioru danych:
wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. Ze względu na ogr. liczby
znaków pełna informacja znajduje się w § 10 Cz. A SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.