mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO CHEŁMŻA ul. gen. Józefa Hallera 2 87-140 Chełmża powiat: toruński +48 (56) 675 22 91 przetargi@um.chelmza.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Chełmża |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 (56) 675 22 91 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych Krótki opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiot ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitu-micznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych" obejmuje swoim zakresem w szcze-gólności: a) wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonanie nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży b) utrzymanie dróg gminnych poprzez wykonywanie remontów cząstkowych chodników (o nawierzchni z płytek betonowych, kostki betonowej typu pol- bruk) , jezdni (o nawierzchni: z kostki kamiennej rzędowej, z trylinki, kostki betonowej typu pol- bruk, oraz z masy mineralno- bitumicznej - awaryjnie masą na zimno), malowanie oznakowania poziomego dróg, malowanie barier ochronnych, naprawę barier ochronnych, utrzymanie oznakowania pionowego dróg, wykonywanie remontów wiat autobusowych oraz innych robót drogowych. CPV: 45233140-2, 45233142-6,45233141-9,45233221-4,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00682242, GKM.271.1.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 08:20 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21a4fa8c-c4f2-4d96-b3e8-2bd841799231 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 - 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert). W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-15 08:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.17.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiot ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitu-micznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych" obejmuje swoim zakresem w szcze-gólności: a) wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonanie nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży b) utrzymanie dróg gminnych poprzez wykonywanie remontów cząstkowych chodników (o nawierzchni z płytek betonowych, kostki betonowej typu pol- bruk) , jezdni (o nawierzchni: z kostki kamiennej rzędowej, z trylinki, kostki betonowej typu pol- bruk, oraz z masy mineralno- bitumicznej - awaryjnie masą na zimno), malowanie oznakowania poziomego dróg, malowanie barier ochronnych, naprawę barier ochronnych, utrzymanie oznakowania pionowego dróg, wykonywanie remontów wiat autobusowych oraz innych robót drogowych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233221-4 - Malowanie nawierzchi 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia, tym m. in.: - polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonaniem nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równaniu dróg o nawierzchni żużlowej i gruntowej sprzętem specjalistycznym, wałowaniem dróg o nawierzchni żużlowej walcem drogowym - obejmujące utrzymanie dróg gminnych w szczególności w zakresie remontów nawierzchni pasa drogowego, naprawy , wymiany, oznakowania pionowego oraz poręczy ochronnych, malowania oznakowania poziomego i poręczy ochronnych, utrzymania wiat autobusowych, utrzymania nawierzchni żużlowych oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 10,00% wartości zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas usunięcia zatorów i przeszkód. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym: d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) - o polegające na wykonaniu remontów cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej i/lub obejmujące lub między innymi obejmujące wykonanie remontów cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej o o łącznej wartości zadania (mającego na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł). i/lub wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) - o polegające na utrzymaniu dróg, z zastrzeżeniem, że w zakres realizowanego zadania wchodziła naprawa nawierzchni jezdni i naprawa nawierzchni chodników o o łącznej wartości zadania (mającego na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Jeśli dotyczy, w szczególności: Pełnomocnictwo/ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / Zobowiązanie podmiotu trzeciego / Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa / SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. - Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: a) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ. b) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty. c) Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy. d) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas usunięcia zatorów i przeszkód. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2025