wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana dachu |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI W RADOMIU Limanowskiego 26/30 26-600 Radom powiat: Radom zst@zst-radom.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1031552 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | 10.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana dachu BCU tworzonego w ramach projektu: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie energetyka odnawialna (słoneczna) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie konstrukcji dachu, wraz z wymianą przekrycia i pokrycia, w części budynku Zespołu Szkół Technicznych (dot. dachu nad nowotworzonym Branżowym Centrum Umiejętności) w Radomiu, przy Ul. Limanowskiego 26/30. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty demontażowe (rozbiórkowe), w tym m.in.: - usunięcie instalacji odgromowej oraz urządzeń zamontowanych na połaci stropodachu, - demontaż pokrycia z papy, - demontaż ocieplenia ze styropianu, - demontaż płyt azbestowocementowych wraz z nadbetonem wyrównawczym, - demontaż istniejących płatwi stalowych z teowników 100 (płatwie są nieprzydatne do dalszego wykorzystania z racji braku półki górnej przy min. szerokości oparcia płyt warstwowych na podporach wynoszącej dla nowych warunków pracy b = 100 mm. Stężenia połaciowe i pionowe pozostają bez zmian). 2) Odbudowę stropodachu, w tym m.in.: - kontrolę i naprawę powstałych przy demontażu ustrojów, w tym w szczególności elementów nośnych (kratownice) oraz stężeń połaciowych i pionowych. Po demontażu należy dokonać oceny technicznej pozostałych ustrojów i w razie konieczności dokonać dodatkowych wzmocnień lub korekt konstrukcyjnych, - montaż nowych płatwi o szerokości półek górnych bmin = 100 mm, - montaż docelowych płyt warstwowych i warstw wykończeniowych, - montaż osprzętu i instalacji odgromowej. CPV: 45261214-7, 45111300-1,45262500-6,45262310-7,45262311-4,45223210-1,45421131-1,45421132-8,45443000-4,45261213-0 Dokument nr: 2025/BZP 00000279, ZP/BCU/1 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1031552 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1031552 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają §9 i § 13 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1031552 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1031552 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/BCU/1 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie konstrukcji dachu, wraz z wymianą przekrycia i pokrycia, w części budynku Zespołu Szkół Technicznych (dot. dachu nad nowotworzonym Branżowym Centrum Umiejętności) w Radomiu, przy ul. Limanowskiego 26/30. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty demontażowe (rozbiórkowe), w tym m.in.: - usunięcie instalacji odgromowej oraz urządzeń zamontowanych na połaci stropodachu, - demontaż pokrycia z papy, - demontaż ocieplenia ze styropianu, - demontaż płyt azbestowocementowych wraz z nadbetonem wyrównawczym, - demontaż istniejących płatwi stalowych z teowników 100 (płatwie są nieprzydatne do dalszego wykorzystania z racji braku półki górnej przy min. szerokości oparcia płyt warstwowych na podporach wynoszącej dla nowych warunków pracy b = 100 mm. Stężenia połaciowe i pionowe pozostają bez zmian). 2) Odbudowę stropodachu, w tym m.in.: - kontrolę i naprawę powstałych przy demontażu ustrojów, w tym w szczególności elementów nośnych (kratownice) oraz stężeń połaciowych i pionowych. Po demontażu należy dokonać oceny technicznej pozostałych ustrojów i w razie konieczności dokonać dodatkowych wzmocnień lub korekt konstrukcyjnych, - montaż nowych płatwi o szerokości półek górnych bmin = 100 mm, - montaż docelowych płyt warstwowych i warstw wykończeniowych, - montaż osprzętu i instalacji odgromowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262310-7 - Zbrojenie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45421131-1 - Instalowanie drzwi 45421132-8 - Instalowanie okien 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych 45261410-1 - Izolowanie dachu 45261320-3 - Kładzenie rynien 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 600.000,00 (słownie: sześćset tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 600.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 600.000,00 złotych. UWAGA: w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na środki finansowe zgromadzone na jego rachunkach bankowych, pod uwagę brane mogą być również środki zgromadzone na tzw. rachunku VAT. 2) Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten: a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o całkowitej wartości -wraz z np. ewentualnym zagospodarowaniem terenu itp.- min. 1.000.000,00 (słownie: jeden milion i 00/100) złotych, polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie obiektu kubaturowego (budynku), b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. UWAGA: - dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, - oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane 2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ; 2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z treścią § 8 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100) złotych. Szczegółowe wymagania zawiera § 11 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Uregulowania w przedmiocie istotnych zmian umowy zawiera §12 Projektu Umowy (zał. do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2025