dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wilanowie oraz obsługa serwisowa i eksploatacyjna urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i nawilżających |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 544 27 00 ppytka@muzeum-wilanow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 544 27 00 |
Termin składania ofert: | 2025-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), pn.: Wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w II i IV kwartale 2024 r. w budynkach należących do Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie oraz całoroczna obsługa serwisowa i eksploatacyjna urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i nawilżających (parownic). 1. Opis przedmiotu zamówienia 1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w II i IV kwartale 2025 r. zlokalizowanych w budynkach należących do Muzeum przy Ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, Ul. Stanisława Kostki Potockiego 7, Ul. Stanisława Kostki Potockiego 23, Ul. Przyczółkowa 394 w Warszawie oraz na całorocznej eksploatacji i obsłudze serwisowej urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i nawilżających (parownic). Nazwy urządzeń, ich lokalizację oraz zakres prac serwisowych przedstawiono poniżej. 2) Obiekty zlokalizowane na terenie muzeum są zróżnicowane pod względem budowy, wysokości i dostępności logistycznej. Należy przewidzieć użycie wysokich drabin, podnośnika koszowego oraz poruszania się po połaciach dachów, poddaszach i piwnicach.3) Zebrane w trakcie oczyszczania śmieci, wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na swój koszt. 4) Wykaz urządzeń: 1. Villa Intrata: klimatyzator split Kaisai KUE-24HRG32X, klimatyzator split Kaisai KUE-24HRG32X, klimatyzator split -kasetonowy MOU-18HFN1-QRC4, agregat CARRIER model: 38VYX080N, Klimatyzator split podsufitowy (kuchnia). Klimatyzator kuchenny podstropowy MITSUBISHI, jednostka zewnętrzna PUZ-ZM71VHA, jednostka wewnętrzna PCA-M71HA; okapy wyciągowe kuchenne (2szt.) oczyszczenie dwa razy w roku. Centrala wentylacyjna VTS: Zakres: wymiana pasków klinowych, wymiana filtrów, czyszczenie czerpni oraz kratek wentylacyjnych w całym budynku; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu nagrzewnicy przez techników muzeum. Okap kuchenny wyciągowy: oczyszczenie kratek, sprawdzenie poprawności pracy urządzenia (ciągu). 2. Markoniówka: Centrala wentylacyjna PRODUCT ENVISTAR TOP ATCR-16-AA-HP-2V-00-V-MX. Zakres: wymiana filtrów, czyszczenie czerpni, kratek nawiewnych i wywiewnych w całym obiekcie. Agregat CHŁODNICZY PRODUCT ENVISTAR TOP ATCR-16-AA-HP-2V-00-V-MX, TYP CZYNNIKA R134a/II, nawilżacz Condair RS; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu nagrzewnicy przez techników muzeum. Zakres prac: wymiana zbiornika (zbiornik po stronie zamawiającego); jednorazowo: wymiana fajek zasilających grzałki wraz z przewodami, wymiana stycznika głównego, wymiana elektrozaworu z podstawą do spustu wody oraz elektrozawór dopuszczający wodę, wentylator CHEMETEC 2-160/180/1700T, wentylator ML100/250. 3. Wozownia II: centrala wentylacyjna Vental Veku -brak danych. Zakres prac: wymiana filtrów, czyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych, czyszczenie czerpni, czyszczenie komory w centrali; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu przez techników muzeum. 4. Oranżeria: toaleta DAIŚ-wentylator kanałowy. Oczyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych. 5. Oranżeria: pomieszczenia ogrodników (podziemia oranżerii): wentylator kanałowy. Zakres prac: oczyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych; nagrzewnica kanałowa -EKA 315-12-3F; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu przez techników muzeum. 6. Figarnia: klimatyzator split CH-S12FTXQ, klimatyzator split SANYO 7,10 KW, klimatyzator split MSR-24HRDN1-C4, klimatyzator split MS12FU-18HRFN1-QRC8W, MOC1-18HFN1-QRC8W, klimatyzator split MSR-24HRDN1; przegląd i czyszczenie wentylatorów kanałowych (3 szt.). 7. Oficyna Kuchenna: Centrala wentylacyjna, Uwaga - wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń. Typ: CAIRplus 096.064 IVBV, Centrala wentylacyjna, Uwaga wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń Typ: CAIRplus 064.096 IVBV, Centrala wentylacyjna, Uwaga wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń Typ: Centrala SAVE-VTR500 SaveCair Systemair (3 agregaty), system klimatyzacji-Uwaga wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń Typ: VRV firma DAIKIN+jednostki wewnętrzne; zakres: wymiana filtrów, czyszczenie kratek nawiewno-wywiewnych, oczyszczenie czerpni. Agregaty klimatyzacyjne ulokowane są na zewnątrz przed budynkiem w zagłębieniu na poziomie piwnic, zakres: oczyszczenie radiatorów agregatów, przestrzeni wokół agregatów. 8. Toalety w szatni Pałacu -wentylator dachowy -TKS 400C.9. Pałac: centrale wentylacyjne (5 central), zakres: wymiana filtrów w centralach, oczyszczenie czerpni nawiewnych i wywiewnych wraz z wymianą filtrów w komorach kurzowych , w centralach-dezynfekcja komór rozprężnych, kratki nawiewne/wywiewne - czyszczenie i wymiana filtrów (włóknina) w salach ekspozycyjnych w pałacu (61 sztuk podłogowych, 12 szt.) cztery razy w roku; sufitowych, wymiana pasków klinowych przy napędach. Regulacja automatyki central w zakresie prawidłowej pracy central w zakresie nawiewu i grzania. Pałac podziemia: nawilżacze parowe 5 szt. AT4 Nordmann Zakres: wymiana zbiorników (zbiorniki po stronie zamawiającego,), jednorazowo: wymiana podstaw pod zbiorniki, wymiana wszystkich przewodów gumowych w tych urządzeniach wraz ze zbiorniczkiem przelewowym, zacisków do przewodów wodnych, wężyków ciśnieniowych zasilających, wymiana przewodów gumowych odprowadzających skropliny z kanału; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu przez techników muzeum. Pałac Galeria południowa i północna: Centrale wentylacyjne - SWEGON GOLD RX (2 szt.), uwaga wymagana Certyfikacja producenta. Zakres: wymiana filtrów, ustawienie parametrów okres zima/lato. Pałac Galeria południowa i północna: Centrale klimatyzacyjne (2 jednostki), uwaga wymagana Certyfikacja producenta LG. Pałac Galeria południowa i północna: nawilżacze parowe, Uwaga wymagana Certyfikacja producenta Condair SWEGON, zakres: wymiana na nowe dwóch osadników kamienia, czyszczenie cylindra z kamienia, wyzerowanie czasu pracy urządzenia, sprawdzenie poprawności działania systemu detekcji wody poprzez wywołanie próbnego alarmu zalania i kontrola ujawnienia sygnału na ,,wartowni", potwierdzenie zamknięcia się elektrozaworów. 10. Kontener modułowy Pracownia konserwacji Malarstwa: klimatyzator split CH-S12FTXE, wentylator kanałowy VENT -200L, wentylator kanałowy -VENT-250L. 11. Budynek Browaru: klimatyzator split CH-S12FTXQ, klimatyzator multi CH-S24FTXQ i CH-S24FTXQ, klimatyzator multi MSAEBU-12HRFNX-QRD0GW, MSAEBU-12HRFNX-QRD0GW i MSAEBU- 12HRFNX-QRD0GW; Zakres prac: oczyszczenie, udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin. 12. Pawilon Rzeźb: centrala nawiewna VBW, 1740 m3/h, centrala wywiewna VBW , 1740 m3/h, agregaty chłodnicze MDV-D252W/CSN1, agregaty chłodnicze MDV-D280W/CSN1, jednostki wewnętrzne 12 szt., ulokowane w kanale podłogowym, 4,5 KW; Zakres prac: wymiana filtrów, oczyszczenie, udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin.; oczyszczenie kanałów z nagrzewnicami (umiejscowione w podłodze przy oknach). 13. Stajnia Wartownia: klimatyzator split MSR 18HRDN1. udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin. 14. Kordegarda: klimatyzator split ASYG36LMTA, klimatyzator split ASYG36LMTA, klimatyzator split ASYG36LMTA, klimatyzator split ASYG36LMTA : udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin. Wentylator nawiewno wywiewny TCBT/4-630/HB, klimatyzator split SPW- CR364GV56. 15. Pałac Wieża Północna: klimatyzator split (dwie jednostki): SAP-KR124EHA. Zakres prac: wymienić część instalacji, uszczelnić, uzupełnić czynnik, oczyścić i sprawdzić poziom czynnika w jednym z urządzeń. 16. Pracownia 3D podziemia Oranżerii: klimatyzacja precyzyjna, jednostka zewnętrzna RHOSS CY00100091 COMPACT, zakres prac m.in.: sprawdzenie ciśnienia glikolu. Jednostki wewnętrzneS06OC121VD02020FX$2T14402, S08OC111VD02020FX$2T14401, S06OC121VD02020FX$2T14402. Zakres prac m.in.: wymiana filtrów: wymiana zbiorników nawilżaczy (dwa razy do roku), wymiana zaworów spustowych i zaworów dopuszczających. Uwaga: zbiorniki do nawilżaczy po stronie wykonawcy. 17. Zestaw Kontenerów I: klimatyzator split Vivax ACP-12CH35AEHI/I+, klimatyzator split Vivax ACP- 12CH35AEHI/I+, klimatyzator split Vivax ACP-12CH35AEHI/I+, klimatyzator split CH-S18FTXE-1. 18. Zestaw Kontenerów II: wentylator kanałowy VENT -200L, nagrzewnica kanałowa EOKO-200-5-2-B, EOKO -250-5-2-B-2, sekcja filtracyjna 2 szt. brak danych, wentylator kanałowy brak danych 2 szt., klimatyzator split CH-S12FTXE 3 szt., klimatyzator split CH-S18FTXE. 19. Domek Lanciego i Drwalnia Peldy: dwie centrale nawiewno-wywiewne Komfovent Domekt R- 700-V-R1. zakres: wymiana filtrów w centralach, oczyszczenie czerpni nawiewnych i wywiewnych, oczyszczenie kratek nawiewnych/wywiewnych. 20. Zestaw kontenerów III (Dz. Edukacji): klimatyzator typ split (brak danych); kurtyna powietrzna (nad drzwiami wejściowymi). udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin, oczyszczenie kratek wentylacyjnych. 21. Pałac nowa galeria: centrala wentylacyjna NW1Climagold (wymagane 2 przeglądy rocznie), centrala wentylacyjna NW2Climagold (wymagane 3przeglądy rocznie), nawilżacz Condair RS 2 szt., wentylator kanałowy Systemair 3 szt., Klimatyzator split Daikin 2 szt., agregat skraplający Daikin 2 szt., centrala went. Rekuperator Domekt. 5) Spis czynności serwisowych Podstawowe czynności serwisowe, jakie należy wykonać w trakcie przeglądu serwisowego urządzeń. a) Wentylacja: ? Sprawdzenie podstawowych parametrów pracy centrali wentylacyjnej ? Sekcja wentylatora- kontrola poprawności i ewentualna regulacja pracy silnika, wirnika, łożysk, czystość sekcji, stan króćców elastycznych ? Sekcja wentylatora- stan filtrów i przepustnicy powietrza pod względem mechanicznym oraz czystość sekcji filtrów i przepustnicy oraz wymiana filtrów powietrza ? Sekcja chłodnicy- sprawdzenie poprawności działania wymiennika, kontrola przepływu powietrza, czystość chłodnicy, kontrola poprawności działania zabezpieczeń, czujników temperatury, drożności odpływu skroplin ? Sekcja nagrzewnicy- Sprawdzenie poprawności działania wymiennika, kontrola przepływu powietrza, czystość nagrzewnicy, kontrola poprawności działania zabezpieczeń, czujników temperatury, szczelność układu. ? Układ zasilania i sterowania-test automatyki, kontrola stanu połączeń oraz izolacji elektrycznej, sprawdzenie nastaw regulatorów, kontrola działania elementów wykonawczych jak siłowniki, zawory i przepustnice ? Sekcja obrotowego wymiennika ciepła-działanie układu, stanu silnika, paska napędowego i uszczelnienia wymiennika, czystość wymiennika ? Sekcja krzyżowego wymiennika odzysku ciepła-działanie układu zabezpieczenia przeciwzamrożeniowego, czystość wymiennika ? Sekcja glikolowego wymiennika odzysku ciepła- działanie układu pompowo- regulacyjnego, czystość wymienników ? Korekta programu i nastaw wg życzeń użytkownika ? Ocena prawidłowości pracy centrali b) Wentylator:? Sprawdzenie ogólnego stanu wentylatora. ? Sprawdzenie stanu konstrukcji i obudowy wentylatora. ? Sprawdzenie poboru mocy i prądów przez silnik wentylatora. ? Ocena stanu łożysk. ? Sprawdzenie wszystkich zamocowań mechanicznych i połączeń elektrycznych. ? Ocena stanu wyważenia wirnika wentylatora c) Nawilżacz parowy: ? Sprawdzenie i ewentualna wymiana cylindra parowego (cylinder po stronie Zleceniodawcy) ? Sprawdzenie grzałek elektrycznych (elektrod) ? Sprawdzenie fajek przewodów elektrod grzałek, w razie wykrycia uszkodzenia - wymiana ? Sprawdzenie instalacji doprowadzającej wodę, parę, i odprowadzenie skroplin ? Sprawdzenie i ewentualne czyszczenie zaworów zasilających i spustowych wody z cylindra ? Sprawdzenie gniazda zaworu spustowego ? Pomiar napięcia zasilania elektrycznego ? Pomiar poboru prądu przez grzałki ? Sprawdzenie stanu zamocowań przewodów elektrycznych ? Kontrola stanu stycznika zasilania grzałek ? Sprawdzenie działania zabezpieczeń i zakresu zadziałania ? Kontrola nastaw sterownika ? Wymiana wężyka zasilającego nawilżacz (raz w roku) d) Split (klimatyzacja): ? Czyszczenie filtrów parownika ? Czyszczenie parownika ? Odgrzybianie parownika ? Temperatura powietrza zewnętrzna ? Sprawdzenie parametrów technicznych urządzenia ? Czyszczenie skraplacza ? Sprawdzenie izolacji chłodniczej ? Sprawdzenie skraplacza ze względu na uszkodzenie i korozję ? Sprawdzenie szczelności połączeń freonowych ? Sprawdzenie połączeń elektrycznych ? Sprawdzenie drożności odprowadzenia skroplin ? Sprawdzenie sterownika ? Temperatura na wlocie parownika (termometr) ? Temperatura na wylocie parownika (termometr) e) Agregaty chłodnicze: ? Sprawdzenie stanu technicznego podpór i zamocowań urządzeń ? Ocena szczelności układu chłodniczego urządzeń i ewentualne uzupełnienie zładu ? Sprawdzenie stanu technicznego spawów i innych połączeń instalacji, izolacji termicznej (rurociągi i wymienniki) ? Kontrola zabezpieczeń przed uszkodzeniami mechanicznymi ? Ocena stanu technicznego zaworów ? Kontrola wycieków substancji kontrolowanej ? Ocena stanu technicznego pracy sprężarek (pobór prądu, hałas, powrót oleju) ? Kontrola parametrów działania obiegów chłodniczych (temperatura wejściowa/wyjściowa, ciśnienie ssania i tłoczenia, temp. Przed filtrem, różnica temperatur przed i za filtrem, przegrzanie czynnika, poziom oleju)6) Całoroczna eksploatacja urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych Zakres czynności bieżącej obsługi serwisowej obejmuje utrzymanie ciągłości pracy i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i współdziałania wszystkich układów technologicznych: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych (m.in. automatyka hydrauliki grzewczej, nagrzewnic, zaworów trójdrożnych i pomp cyrkulacyjnych) i nawilżaczy parowych, osprzętu zasilenia elektrycznego, instalacja hydrauliki grzewczej/chłodzącej obiegu wewnętrznego, instalacji sterowania, szafy sterujące, automatyki, BMS, sygnalizacji zabezpieczenia pracy urządzeń elektrycznych. 7) Wystąpienie zakłóceń technicznych w pracy urządzeń wentylacyjno klimatyzacyjnych W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracy urządzeń wentylacyjno klimatyzacyjnych, bądź wystąpienia stanu zakłócenia parametrów temperatury lub wilgotności, Wykonawca bezzwłocznie zgłasza ten fakt Zamawiającemu - bezpośrednio upoważnionemu pracownikowi dozoru technicznego. Wykonawca wezwany (e-mail , telefon) do usunięcia stanu zakłócenia stwierdzonego przez personel Muzeum (służby ochrony, służby techniczne) musi rozpocząć działania ,,na miejscu" w terminie nieprzekraczalnym 4 (czterech) godzin od otrzymania powiadomienia. W sytuacji, kiedy to Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości pracy urządzeń bądź wystąpienia stanu zakłócenia parametrów klimatycznych, wzywa Wykonawcę (e-mail, telefon) do podjęcia działań ,,na miejscu", również w terminie nieprzekraczalnym 4 (czterech) godzin od otrzymania powiadomienia. Usuniecie stanów awaryjnych i zakłóceniowych należy potwierdzić stosownym protokołem serwisowym. Protokoły należy sporządzać za każdym razem, po wystąpieniu stanów zakłóceniowych i innych stwierdzonych ważnych zdarzeń technicznych poszczególnych urządzeń. 8) Materiały i odczynniki Materiały i odczynniki niezbędne do wykonywania obsługi serwisowej dostarcza Zamawiający na podstawie protokołu konieczności spisanego przy udziale stron. Protokół konieczności stanowi załącznik do zapotrzebowania materiałowego, całość akceptuje Dyrektor Muzeum. Realizacja powyższego jest zgodna z obowiązującą w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie procedurą. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu montaż części oryginalnych zakupionych u Wytwórcy urządzeń z równoczesnym przedłożeniem Zamawiającemu gwarancji i dokumentacji zakupu. 9) Roboty naprawcze Roboty naprawcze polegające na całkowitej lub częściowej wymianie elementów lub urządzeń wspomagających nie są objęte zakresem przedmiotowym Umowy. 2. Wzór umowy zawiera złącznik nr 4 do niniejszego zapytania CPV: 50800000-3 Dokument nr: DAS.2402.1.1.PP.2025 Składanie ofert: 1) Oferty proszę przesłać pocztą elektroniczną na adres: ppytka@muzeum-wilanow.pl 2) W tytule maila należy wpisać: ,,Oferta - Znak sprawy: DAS.2402.1.1.PP.2025" 3) TERMIN SKŁADANIA ofert: 08.01.2025 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy 2) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 30 grudnia 2025 r. Wymagania: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są podmiotami rosyjskimi w rozumieniu przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej obejmuje również podwykonawców, dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia lub koncesji. Uwaga: Podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), który ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji podlega karze pieniężnej do 20 000 000 zł. Opis warunków zamówienia: 6.1. Zdolność techniczna lub zawodowa- warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca : 6.1.1. wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na: a) serwisie urządzeń wentylacyjnych (central wentylacyjnych), urządzeń klimatyzacyjnych oraz serwisie urządzeń nawilżaczy parowych, b) obsłudze szaf klimatyzacji precyzyjnej, c) programowaniu/zarządzaniu automatyką urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w tym BMS. w budynkach i/lub na terenie wpisanych/m do rejestru zabytków do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł brutto. Wyjaśnienia: 1) należy załączyć dowody, że powyższe zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) były wykonywane. 2) przez jedno zamówienie (umowę) należy rozumieć zamówienie (umowę/usługę) zawierające w swoim zakresie czynności wymienione w lit. a), lit. b) i lit. c) ppkt. 6.1.1. pkt 6.1. ust. 6 niniejszego zapytania ofertowego i świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy/Zamawiającego (przez jednego Zleceniodawcę/Zamawiającego, Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty). 3) rejestr zabytków zgodnie z art. 7 -9 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). 4) zgodnie z art. 21-22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). 5) inwentarz muzealiów zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 385). 6) wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotowego postępowania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego. 6.1.2. wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 2 osoby posiadające aktualne uprawnienia elektryczne (nisko napięciowe). 7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jedynie kryterium ceny łącznej brutto za realizację zamówienia - ,,CENA-C" (C) - 100,00 % (punktów), 2) Sposób oceny ofert w kryterium ,,CENA - C" (C): a) punkty w kryterium ,,CENA-C" będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) za realizacje zamówienia (C) = iloraz najniższej ceny (brutto) za realizacje zamówienia i cena (brutto) za realizacje zamówienia badanej oferty pomnożony przez 100. b) zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w kryterium ,,CENA-C" na podstawie Formularza oferty (załącznik nr 1 do zapytania), c) Wykonawca w kryterium ,,CENA- C" może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. 3) Obliczenia przyznawanych punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzymał najwyższą liczbę punktów w ww. kryterium.5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach. Charakter ceny. 1) Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową. 2) Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej zapytania ofertowego i wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu terminowego i prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia, w szczególności: koszt zatrudnienia personelu, koszt urządzeń, maszyn, sprzętu, koszty administracyjne i biurowe, koszty dojazdów, ubezpieczenie oraz podatek od towarów i usług (nie dotyczy Wykonawców zagranicznych, którzy nie są płatnikami podatku VAT w Polsce). 3) Cena podana przez Wykonawcę jest kompletna, jednoznaczna i ostateczna, dlatego Wykonawca w określeniu ceny oferty musi uwzględnić łącznie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 4) Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany na etapie przygotowywania oferty do oceny i zweryfikowania oraz oszacowania wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca Wykonawcy szczegółowe i dokładne zapoznanie się z treścią wymagań niniejszego zapytania ofertowego 10. Informacje dodatkowe: 1)Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 2)Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu do składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. 4)Do oferty należy dołączyć: a) wykaz zamówień (umów) zgodnych z treścią ust. 6 pkt 6.1. pkt 6.1.1. niniejszego zapytania ofertowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowegob) informację na temat przetwarzania danych osobowych o treści określonej w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 5)Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, w celu uzyskania najlepszych warunków realizacji zamówienia, podejmie negocjacje z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza, 6)Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy ze Wykonawcą. 7)Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na zawarcie umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8)Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących lub błędnych dokumentów (zawierających błędy) lub wyjaśniania treści złożonych dokumentów. W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, oferta podlega odrzuceniu. 9)Przed zawarciem umowy, Wykonawca musi (jeśli dotyczy) posiadać firmowy numer bankowy znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT - tzw. ,,biała lista" (art. 117ba ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2023 poz. 2383, 2760, z 2024 r. poz. 879, 1685, 1831 oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2024 poz. 236, 1222) 10) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie. 11) Przez uchylanie się od zawarcia umowy należy rozumieć: dwukrotne nieusprawiedliwione niestawienie się w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zawarcia umowy lub niewypełnienie obowiązków o których mowa w pkt. 10 niniejszego ustępu. Kontakt: 5. Wskazanie osób uprawnionych do kontaktowania się z Wykonawcami: Piotr Pytka, mail: ppytka@muzuem-wilanow.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025