dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stanisławów ul. Rynek 32 05-304 Stanisławów powiat: miński tel. 25 758 58 58, tel. 25 757 58 56, 25 757 58 46 inwestycje@stanislawow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stanisławów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 25 758 58 58, t |
Termin składania ofert: | 2025-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na zadanie: ,,Konserwacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Stanisławów w 2025 roku" 2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Zadaniem objęty jest teren Gminy Stanisławów tj. 29 miejscowości. Gmina Stanisławów jest w 100% zwodociągowana. Długość sieci wodociągowej wynosi 176,69 km. Siecią kanalizacyjną jest objęte 40% gminy. Sieć kanalizacji sanitarnej znajduje się w miejscowościach: Stanisławów, Mały Stanisławów, Retków i Prądzewo-Kopaczewo - długość sieci wynosi 24,22 km. 2) Zadanie będzie polegało na prowadzeniu bieżącej konserwacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu zapewnienia ciągłego dostarczania wody o parametrach odpowiadających wodzie zdatnej do spożycia przez ludzi w stanie surowym do wszystkich odbiorców z urządzeń wodociągowych zlokalizowanych na terenie Gminy Stanisławów w celu odprowadzenia ścieków, w szczególności: a) usuwaniu zgłoszonych awarii wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy, w tym płukanie sieci wodociągowej poprzez otwarcie hydrantów końcowych i po każdej awarii; Dokument nr: RIiOŚ.2710.39.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 08.01.2025 r. godz. 13.00. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia 08.01.2025 r. do godz. 12.00 osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 30 - sekretariat lub drogą elektroniczną na adres: inwestycje@stanislawow.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert spełniają warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania prac objętych zapytaniem ofertowym. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:? ? ? Wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze - zgodnie z załącznikiem do niniejszego zaproszenia; Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - Wykonawca musi wykazać posiadanie 1 koparki, 1 pompy do wody oraz 1 samochodu do czyszczenia kanalizacji typu WUKO - zgodnie z załącznikiem do niniejszego zaproszenia; Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego w wykonawcami Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Urzędu Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, lub drogą elektroniczną e-mail: inwestycje@stanislawow.pl 6. Kryteria oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert, spełniających wymogi formalne. Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium CENA - 100%. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: ????? ???????? = ?????ż??? ???? ?????? ???ś?ó? ??ż???? ? ?????????????? ????? x 100 cena brutto badanej oferty Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7. Opis sposobu obliczania ceny ofert: Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto (z obowiązującym podatkiem od towarów i usług). Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty. Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (brutto). Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą cena lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.8. Zmiana treści zapytania ofertowego W uwzględnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. 10. Opis sposobu przygotowania ofert: Wykonawcy zobowiązani są: ? zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie; ? jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; ? ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę; ? ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; ? oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; ? Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: ,,Zmiana oferty"; ? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, ? wyjaśnienia treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości, ? uzupełnienia ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić, ? poprawienia omyłek rachunkowych. 12. Zamawiający odrzuca ofertę: ? Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu, ? nieodpowiadającą warunkom postepowania, ? nieodpowiadającą opisowi przedmiotu zamówienia, ? złożoną po terminie, ? zawierającą błędy w obliczeniu ceny (kosztów), a które nie stanowią oczywistych omyłek rachunkowych, ? nieodpowiadającym wymogom formalnym postepowania. Oferty odrzucone nie będą podlegały punktacji. 13. Zamawiający unieważnia postępowanie: ? jeżeli nie została złożona żadna oferta, ? jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,? ? ? ? jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zapytania, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w przypadku gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie przedmiotu zapytania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy w będącej skutkiem niniejszego zapytania. 14. Wyniki postepowania: Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronie internetowej www.bip.stanislawow.eu Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy: ? umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, ? umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, ? jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego. Uwagi: W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej ,,RODO") Administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. 1. Administrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania - zapytania ofertowego będzie Wójt Gminy Stanisławów. Może Pani/Pan z nami kontaktować w następujący sposób: ? listownie na adres: Urząd Gminy Stanisławów, ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, ? przez elektroniczną skrzynkę podawczą /5c4cdcj18g/SkrytkaESP dostępna na stronie www.epuap.gov.pl ? poprzez e-mail: urząd.gminy@stanislawow.pl ? telefonicznie: 25 757 58 58 2. Inspektor ochrony danych Z inspektorem ochrony danych (zwany dalej ,,IOD") wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: ? listownie na adres: Urząd Gminy Stanisławów, ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, ? przez elektroniczną skrzynkę podawczą /5c4cdcj18g/SkrytkaESP dostępna na stronie www.epuap.gov.pl ? poprzez e-mail: iod@stanislawow.pl ? telefonicznie: 25 757 58 49 Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy poprawne Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu związanym z postepowaniem - zapytaniem ofertowym. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ? Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), ? Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 4. Odbiorcy danych osobowych 1) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem - zapytaniem ofertowym przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie w formie zapytania ofertowego jest jawne. 2) Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem - zapytaniem ofertowym mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w5. 6. 7. 8. 9. zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazywania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje zachowanie poufności pozyskanych w takim okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania - zapytania ofertowego. Ponadto dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych i przepisami wewnętrznymi administratora. Prawa osoby, której dane dotyczą W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem - zapytaniem ofertowym przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: ? prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ? prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, ? prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ? prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tych praw, ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Dobrowolność/obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postepowaniu - zapytaniu ofertowym nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu - zapytaniu ofertowym. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem o którym mowa w punkcie 4 pkt 2. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktowania się w Wykonawcami jest: p. Arkadiusz Reding tel. 25 757 58 46 p. Tadeusz Pyrzanowski tel. 25 757 58 56 |
© eurobudowa.pl 2004-2025