Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Południe"
ul. Broniewskiego 7
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
tel.54 234 28 14
sekretariat@poludniesm.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: wg załącznika
Nr telefonu: tel.54 234 28 14
Termin składania ofert: 2025-01-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. FREDRY12 WE WŁOCŁAWKU.
4. Ogólny zakres robót remontowych:
o Wymiana drzwi wejściowych do piwnicy,
o Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów,
o Opalanie (usunięcie farby) z szafek energetycznych licznikowych - metal,
o Gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych - np. CEREST CT17,
o Ułożenie antypoślizgowych płytek GRES) o współczynniku ścieralności min. R9 na posadzkach wraz z cokołami z przygotowaniem podłoża (od wiatrołapów do 4-tych pięter),
o Osadzenie kształtowników metalowych (wszystkie narożniki),
o Gładzie gipsowe na ścianach i sufitach (dwuwarstwowe),
o Gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych - np. CEREST CT17,
o Zerwanie istn. podłoża ze skuciem nierówności w wiatrołapach (wyrównanie poziomu posadzek),
o Wymiana drzwiczek szafek energetycznych w wiatrołapach (podział jak istniejące),
o Warstwy wyrównawcze pod posadzki z płytek z pogrubieniem,
o Ułożenie antypoślizgowych płytek GRES na schodach (ryflowane) i cokołach o współczynniku min. R9,
o Cokoliki z płytek GRES o wys. 10 cm,
o Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną
o Dwukrotne malowanie farbą olejną lamperii,
o Dwukrotne malowanie farbą olejną pasów o szer. do 20 cm,
o Dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi szafek energetycznych, metalowych, balustrad metalowych, rur, grzejników i pozostałych elementów,
o Wymiana pochwytów z tworzywa sztucznego na drewniane,
o Wymiana wyłączników dzwonkowych na podtynkowe,
o Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych.
o Malowanie oznaczeń cyfrowych mieszkań, literowych, oznaczeń klatek, drzwiczek licznikowych itp.
o Wymiana włazów na dach na nowe z poliwęglanu z kołnierzem aluminiowym.. Wyrównać wysokości posadzek w wiatrolapie i przed wejściem na parter.
Użyte materiały muszą być stosowane zgodnie z kartą technologiczną oraz kartą charakterystyki produktu.
UWAGI:
Powyższy opis robót ma charakter pomocniczy.

Dokument nr: 2024-D311-TE-WS

Otwarcie ofert: Przetarg odbędzie się dnia 07.01.2025 r. o godz. 11/15 w siedzibie Spółdzielni.

Składanie ofert:
Oferty przyjmuje sekretariat Spółdzielni pok. nr 17 do dnia 07.01.2025 r. do godz. 11/00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin zakończenia robót: 30.05.2025 r.

Wymagania:
1. Przetarg ofertowy nieograniczony. Wadium przetargowe w wysokości wg załącznika do specyfikacji należy przekazać na konto Spółdzielni w PKO BP nr 88 1020 5170 0000 1502 0064 3692 do dnia 07.01.2025 r. do godz. 11/00 (na koncie Zamawiającego).
Koperta powinna być opisana następująco:
,,Oferta na wykonanie remontu klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Fredry 12 we Włocławku".
2. Oferta powinna zawierać:
o wypełnione i podpisane załączniki nr 1, 2, 3 do oferty,
o dane identyfikacyjne oferenta,
o informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z podaniem ich uprawnień i zdolności do wykonania robót,
o wykaz niezbędnych do wykonania robot narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
o oświadczenie o numerze identyfikacyjnym NIP i REGON dla prowadzonej,
o oświadczenie o akceptacji SIWZ i warunków umowy,
o dowód wpłaty wadium przetargowego,
o oświadczenie oferenta, że jest związany złożoną ofertą przez okres 45 dni,
o referencje,
Kopie dokumentów winny być poświadczone przez osobę reprezentującą oferenta.
Zamawiający wymaga, aby oferta wraz z załączonymi do niej oświadczeniami i dokumentami była połączona w jedną całość w sposób uniemożliwiający wypadnięcie kolejno ponumerowanych stron.
3. Ocena oferty. Ocena dokonywana będzie wg. następujących kryteriów oceny:
o cena ofertowa 85%
o wiarygodność merytoryczna oferenta - 15%
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach lepszych lub co najmniej takich samych jak wyszczególnione w opisie zakresu robót do wykonania. Załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót będzie wykaz materiałów wbudowanych sporządzony przez Wykonawcę.
Oferent zobowiązany jest do uwzględnienia w swojej ofercie robót towarzyszących nie ujętych w opisie zakresu robót do wykonania takich jak: transport wewnętrzny poziomy i pionowy, demontaż i ponowny montaż elementów typu oprawy oświetleniowe, osłony, włączniki itp. Materiały z rozbiórki, nie wykorzystywane powtórnie (elementy metalowe itp.) należy wywieźć z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. Pozostałe materiały rozbiórkowe (gruz betonowy itp.) należy usunąć z budowy i utylizować na własny koszt.
5. Z udziału w przetargu zgodnie z par. 5 ,,Regulaminu udzielania zamówień na wykonanie inwestycji, robót remontowych i zakupów w SM ,,Południe" komisja przetargowa odrzuca oferty wykonawców, którzy w ciągu ostatnich lat wyrządzili Spółdzielni szkodę nie wykonując zleconej im roboty lub wykonali ją z nienależytą starannością.
7. Oferent, który został wybrany do wykonania robót jest zobowiązany do zawarcia umowy niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy kosztorys ofertowy, który stanowić będzie załącznik do umowy (zgodnie z wzorem umowy).
Zastrzega się prawo swobodnego wyboru oferenta, odwołania przetargu, jego unieważnienia lub stwierdzenia, że przetarg nie dał rezultatów bez podania przyczyn.
Z tytułu odwołania lub unieważnienia przez Zarząd przetargu, oferentom nie przysługuje żadne roszczenia przeciwko Spółdzielni.
Przed przystąpieniem do sporządzenia wyceny i wypełnienia dokumentów przetargowych zobowiązuje się oferentów o przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego sporządzenia oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.