Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace budowlano-montażowe dotyczące przebudowy stacji transformatorowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace budowlano-montażowe dotyczące przebudowy stacji transformatorowej

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: ESV Spółka Akcyjna
ul. Ciepłownicza 1A
55-011 Siechnice
powiat: wrocławski
grzegorz.wawrzynczak@esv.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Siechnice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace budowlano-montażowe dotyczące przebudowy stacji transformatorowej ESV-0636 przy
ul. Makuszyńskiego w Krakowie
ESV Spółka Akcyjna
zaprasza do składania ofert w przetargu na:
Prace budowlano-montażowe przebudowy stacji transformatorowej ESV-0636 przy Ul. Makuszyńskiego w Krakowie
2. ZAKRES PRAC BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH PO STRONIE WYKONAWCY.
Wykonanie robót budowlano - montażowych zostanie wykonane na podstawie:
Projektu technicznego: ,,Przebudowy stacji transformatorowej ESV-0636 przy Ul. Makuszyńskiego w Krakowie"
Dokumentacja projektowa zostanie udostępniona w siedzibie ESV lub przesłana w wersji elektronicznej na wskazany adres jedynie po podpisaniu klauzuli o zobowiązaniu do zachowania poufności.
a) Obowiązkowej wizji lokalnej w terenie
b) Wytycznych Działu Inwestycji i Przyłączeń ESV S.A.
Zakres prac budowlano - montażowych po stronie Wykonawcy:
1. Wymiana 3x przekładników prądowych na rozdzielnicy SN w stacji ESV- 0636 o parametrach: TPU 60.11 75/5A k1.0.2 FS5; lth=10kA, ldyn= 25kA
2. Wymiana 3x przekładników napięciowych na rozdzielnicy SN w stacji ESV-0636 o parametrach: UMZ 17-1 15000:V3 / 100:V3, 5VA, k1.0,2
3. Wymiana wraz z montażem transformatora 630KVA na transformator 800kVA 15/0,4kV na poziomie ,,0".
4. Odłączenie i przesunięcie istniejącej rozdzielnicy RGnnl.
5. Montaż nowej rozdzielnicy RGnn2 z wyłącznikiem 1600A.
6. Przepięcie istniejącej linii kablowej nN 0,4kV 4x (3x YKY lx240mm2) zasilającej z RGnnl do RGnn2 na gotowej trasie kablowej i podłączenie pod wyłącznik 1600A.
7. Podpięcie do nowo projektowanej rozdzielnicy RGnn2 wszystkich odpływów z RGnnl.
8. Ułożenie wraz z podpięciem linii kablowej nN zasilającej z RGnn2 do RGnnl kablem YAKXS 4x240 mm2 o długości 5m.
9. Wykonanie uziemienia rozdzielnic RGnnl i RGnn2.
10. Wskazanie miejsca dostawy transformatora od Producenta wraz z przechowaniem na koszt Wykonawcy oraz późniejsza dostawa i montaż w stacji ESV-0636. Wymagane przechowywane zgodnych z DTR urządzenia (pomieszczenie odporne na opady atmosferyczne i wodę).
Ponadto Zamawiający wymaga:
1. Obowiązkowej wizji w terenie.
2. Odbioru pomieszczenia po zakończeniu prac przez upoważnionego przedstawiciela właściciela stacji, na którym były prowadzone prace.
3. Wykonania dokumentacji powykonawczej wraz ze spisem treści w ilości 2 (dwóch) egzemplarzy w formie papierowej i elektronicznej (płyta CD wraz ze spisem zawartości dok. powyk.).
4. Wykonanie pomiarów wymaganych prawem oraz wymogami ESV.
5. Wykonanie niezbędnych oznaczeń eksploatacyjnych ESV.
6. Wykonanie wszystkich niezbędnych zgłoszeń, wyłączeń, dopuszczeń i uzgodnień do zrealizowania prac.
7. Aktualizacja Instrukcji Współpracy Ruchowej z Tauron Dystrybucja S.A we współpracy z ESV S.A.
8. Zgodnego z obowiązującym prawem zagospodarowania odpadów, tzn. transportu z miejsca wytwarzania do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia.
9. Wykonawca jest w myśl ustawy o odpadach (Dz.U. nr 39 z 2007 roku, poz. 251 z późniejszymi zmianami) wytwórcą wszelkich odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu umowy. W związku z powyższym, ciąży na nim obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów tzn. zapewnienia odpowiednich warunków gromadzenia odpadów w miejscu ich wytworzenia oraz transportu z miejsc wytwarzania do miejsc magazynowania, odzysku lub unieszkodliwienia, zgodnie z posiadanymi w tym zakresie decyzjami.
10. Wykonawcy zabrania się:
a) wwożenia lub wnoszenia na teren budowy odpadów, które nie powstały w związku z realizacją przedmiotu umowy;
b) spalania lub zakopywania odpadów i innych materiałów na terenie budowy;
c) nieuzasadnionego przetrzymywania odpadów na terenie budowy;
11. Wprowadzania do urządzeń i systemów gospodarki wodno-ściekowej znajdujących się na terenie budowy, ścieków i substancji innych niż powstałe w wyniku działalności bytowej pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców, a w przypadku pozostałych substancji i produktów, ściśle związanych ze stosowaną technologią realizacji przedmiotu umowy - ich wprowadzanie do urządzeń kanalizacji jest dozwolone wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
12. Uzyskania bezusterkowego protokołu odbioru niezbędnego do podania napięcia z Tauron Dystrybucja S.A. i ESV S.A.
3. DOSTAWA MATERIAŁÓW.
Zamawiający zapewni Wykonawcy niżej wymienione materiały:
3.1. W zakresie wyposażenia stacji SN: Przekładniki prądowe - 3szt:
TPU 60.11 75/5A k1.0.2 FS5; lth=10kA, ldyn= 25kA
Przekładniki napięciowe - 3szt:
UMZ 17-1 15000:V3 / 100:V3, 5VA, k1.0,2
3.2. W zakresie stacji transformatorowej: Transformator żywiczny 800kVA 15/0,4kV - 1szt. Rozdzielnica RGnn2 1600A - 1 szt
Pozostałe materiały konieczne do wykonania przedmiotu zlecenia dostarcza Wykonawca. Wykonawca zapewni transport rozładunek i załadunek dostarczanych materiałów do miejsca i w miejscu prowadzonych robót.
Materiały stanowiące dostawę inwestorską zostaną dostarczone pod wskazany przez wykonawcę adres i zabezpieczone na koszt wykonawcy od chwili dostawy do momentu wykonywania robót budowlano-montażowych.
Niniejsza specyfikacja jest elementem procedury udzjelenia zamówienia.

Dokument nr: 2024/12/06/DTI

Składanie ofert:
Ofertę należy dostarczyć w formie podpisanego skanu na adres e-mail:
grzegorz.wawrzynczak@esv.pl i bernadetta.wanat@esv.pl Przetarg nr 2024/12/06/DTI: ,,Prace budowlano-montażowe dotyczące przebudowy stacji transformatorowej ESV-0636 przy Ul. Makuszyńskiego w Krakowie" Do dnia: 08.01.2025 r. godz. 14.00.
Oferty należy przesłać na adresy e-mail: grzegorz.wawrzynczak@esv.pl i bernadetta.wanat@esv.pl w terminie do dnia: 08.01.2024 r., do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
Przewidywany termin dostawy potwierdzony przez Producenta - 20.01.2025r
Miejscem wykonania świadczenia jest Ul. Makuszyńskiego w Krakowie Oczekiwany termin wykonania: 23.05.2025r.

Wymagania:
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
a) Dopuszcza się jedynie składanie ofert kompleksowych,
b) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
c) Językiem postępowania ofertowego jest język polski,
e) Ofertę i załączone dokumenty należy dostarczyć w formie skanu, podpisane przez reprezentację Oferenta. Wszystkie strony dokumentów oferty powinny być ponumerowane, a miejsca gdzie zostały dokonane dodatkowe wpisy lub poprawki, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
f) Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przedłożonego dokumentu - wyciągu z właściwego rejestru.
g) Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu się z postępowania powinno nastąpić w formie pisemnej według takich samych wymagań jak przy składaniu oferty z dopiskiem na kopercie ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
h) Oferent nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania ofert.
i) Oferta musi obejmować całość zamówienia i być sporządzona w oparciu o SIWZ. j) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Oferent.
6. WYMAGANE DOKUMENTY
6.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów.
Zamawiający dokona oceny złożonej oferty o niżej wymienione kryteria:
a) określenie przedmiotu oferty,
b) dane wykonawcy,
c) określenie terminu płatności nie krótszego niż 60 dni,
d) określenie czasu trwania gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy,
e) określenie terminu wykonania umowy,
6.2. Inne wymagane dokumenty.
a) propozycja harmonogramu robót,
b) oświadczenie, że w stosunku do firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości firmy,
c) oświadczenie, że złożone w ofercie dokumenty i informacje są pełne, prawdziwe i bezbłędne w każdym szczególe,
d) oświadczenie, że oferent zapoznał się z dokumentami przetargowymi i akceptuje je bez uwag,
e) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze wzorem umowy o roboty budowlane i akceptuje ją bez uwag,
f) oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty, Oferent podpisze Umowę na roboty budowlano - montażowe wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1, w terminie do 7 dni od jej doręczenia przez Zamawiającego,
g) zestawienie wykonanych prac projektowych i budowlano - montażowych o podobnym zakresie i wielkości z ostatnich 2 lat,
h) oświadczenie oferenta, iż nie będzie do realizacji zadania zatrudniał podwykonawców, lub informacja iż oferent zamierza zatrudnić podwykonawców,
i) projekty umów z podwykonawcami - jeżeli oferent zamierza zatrudnić podwykonawców; w projekcie umowy należy w szczególności określić podmiot podwykonawcy, kwotę wynagrodzenia i zakres podzlecanych prac,
UWAGA:
Oferent, który zostanie wybrany jako wykonawca robót budowlano-montażowych zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, do przesłania następujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty,
c) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płatnościach wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty,
d) kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu wykonywania robót budowlano montażowych na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez oferenta za zgodność z oryginałem.
7. WYJAŚNIENIA
7.1. Oferent może się zwrócić do Zamawiającego na piśmie o wyjaśnienia dotyczące SIWZ pod warunkiem, że pytanie nie wpłynie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Odpowiedź zostanie opublikowana na stronie www.esv.pl w zakładce przetargi bez podania źródła zapytania.
7.2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. Każda wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SIWZ oraz opublikowana na stronie www.esv.pl w zakładce przetargi.
7.3. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi będzie następować w dni robocze w godzinach 9.00 -14.00. Wyjaśnień udziela:
Grzegorz Wawrzyńczak Tel. 508 240 676 Email: grzegorz.wawrzynczak@esv.pl
O uznaniu Oferty za ofertę dostarczoną w terminie decyduje data i godzina jej wpłynięcia do Zamawiającego.
9. WAŻNOŚĆ OFERTY
Termin związania ofertą wynosi minimum 30 dni.
10. CENY OFERTOWE, WALUTA OFERTY
10.1. Cena oferty winna być podana jako cena netto obejmująca całość kosztów ponoszonych przez Oferenta wraz z podatkiem od towarów i usług VAT. Cena obejmuje należność wraz ze wszystkimi opłatami. Cenę przedmiotu zamówienia należy przedstawić w złotych polskich, cyfrowo i słownie, jako cenę brutto z wyodrębnionym podatkiem VAT dla całości zamówienia oraz dla poszczególnych etapów.
10.2. Ceny, ryczałty jednostkowe wymienione przez Oferenta nie podlegają korekcie w trakcie realizacji Umowy.
11. ODRZUCENIE OFERT
11.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
> nie zostanie podpisana własnoręcznie przez osoby składające oświadczenie woli,
> będzie zawierać wady oświadczenia woli.
11.2. Oferty odrzucone nie będą poddane dalszej ocenie.
12. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem:
1. Kryterium ceny.
2. Kryterium terminu płatności.
3. Kryterium terminu realizacji umowy.
4. Kryterium terminu gwarancji.
5. Kryterium techniczne.
13. BADANIE, WYJAŚNIANIE I OCENA OFERT
13.1. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
13.2. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste błędy i pomyłki, o wniesionych poprawkach Zamawiający powiadomi Oferenta. W przypadku gdy błąd dotyczyć będzie obliczenia ceny oferty, taka oferta zostanie odrzucona.
14. JAWNOŚĆ POSTĘPOWANIA
14.1. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Oferenta przedstawiane Zamawiającemu w toku postępowania o udzielenie zamówienia powinny zostać przekazane Zamawiającemu w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności (w odrębnym załączniku) wraz z wyraźnym wskazaniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie powinny być ujawniane innym uczestnikom postępowania.
14.2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji, co do których Oferent nie podjął działań, o których mowa w ust. 1 powyżej, a także za ujawnienie informacji, w odniesieniu do których obowiązek ujawnienia wynika z przepisów prawa, wyroków sądowych lub decyzji organów administracji, niezależnie od podjęcia przez Oferenta działań, o których mowa w ust. 1 powyżej.
15. WYŁONIENIE WYKONAWCY
15.1. Zamawiający przeprowadzi procedurę wyłonienia Wykonawców w dwóch etapach.
15.2. W pierwszym etapie wyłonionych zostanie dwóch oferentów, którzy złożą najkorzystniejsze oferty.

15.3. W drugim etapie przeprowadzone zostaną negocjacje z obydwoma oferentami celem ustalenia ceny ostatecznej.
15.4. Cena w drugim etapie postępowania przetargowego nie może być mniej korzystna od ceny ofertowej.
15.5. Wyniki postępowania są niejawne - stanowią tajemnicę wewnętrzna przedsiębiorstwa energetycznego.
16. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU
Wybrany oferent zostanie poinformowany elektronicznie o terminie i miejscu podpisania umowy. Wybranemu oferentowi zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
17. PODPISANIE UMOWY
W ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Umowy przez Zamawiającego, Oferent zobowiązany jest do podpisania i odesłania do siedziby ESV Umowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach zgodnej ze wzorem załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub zmodyfikowanej o treści wynikające z wyjaśnień lub zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
19. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości lub jego części bez podania przyczyn.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.