Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Rozbiórka pieców kaflowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbiórka pieców kaflowych

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno
powiat: gnieźnieński
tel. 61 426 04 46
anna.ogorkiewicz@gniezno.eu
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 426 04 46
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr WZ.271.19.2024

pn: ,,Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących
do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna"
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000,00 zł

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna.

a) Zabezpieczenia folią budowlaną miejsca pracy.
b) Rozbiórki pieców do poziomu podłogi
c) Zamurowanie przebić w ścianach po usunięciu rur zapiecowych
d) Naprawy i wyrównania podłóg w miejscu lokalizacji pieców
e) Uzupełnienie ubytków w podłodze wykładziną/panelami
f) Uzupełnienia ścian bądź zamurowania otworów w ścianach
g) Wymalowanie farbą miejsc, w których to dokonano demontażu, jako prawidłowe wykończenie prac
h) Wykonania dla każdego lokalu indywidualnej opinii kominiarskiej potwierdzającej prawidłowość działania przewodu kominowego po odłączeniu pieców i zadekowaniu otworów
i) Wywóz i utylizacja wszystkich materiałów po przeprowadzonych pracach

Dokument nr: WZ.271.19.2024

Otwarcie ofert: 13. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim, budynek oficyny, w dniu 14.01.2025 r.
o godz.10:00.

Składanie ofert:
3) ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Biurze Obsługi Interesanta do dnia
14.01.2025 r. do godz. 08:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2025 r.

Wymagania:
5. Kryteria oceny ofert: cena - 100%

Cena (C) - maksymalna liczba punktów: 100 - według wzoru.

cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100 %
cena oferty ocenianej brutto

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia,
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia,
4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
5) posiadają wiedzę pozwalającą na wykonanie przedmiotu zamówienia,
6) posiadają stosowne doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania w zakresie szeroko rozumianym prac budowlanych związanych z rozbiórką pieców kaflowych .
7. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do ogłoszenia,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
wg Załącznika nr 2,
3) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że działalność Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz min. jednej rozbiórki pieca kaflowego wraz z zabezpieczeniem podłogi i ścian po usunięciu rur zapiecowych odpowiadającemu zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich przedmiotu, wartości zamówienia, dat wykonania i podmiotów
na rzecz których dostawy zostały wykonane; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (np. list referencyjny) - Załącznik nr 3,
5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.
8. Warunki dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy określone zostały we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
9. Kary umowne za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz
z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kwot wynikających z przyjętych kar umownych.
11. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni po upływie terminu składania ofert.
12. Tryb składania ofert:
1) W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo
i słownie na załączonym formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
2) Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie z opisaną nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem Zapytanie ofertowe nr WZ.271.19.2024, dot. zadania pn: ,,Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna" z dodatkowym zastrzeżeniem ,,NIE OTWIERAĆ PRZED 14.01.2025 r. godz. 9:00".
14. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo do zmiany i odwołania ogłoszenia
oraz warunków postępowania oraz unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
15. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, e-mail: urzad@gniezno.eu, tel. 61426-04-00;
b. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Gniezno jest Pani Katarzyna Henzler, e-mail: katarzyna.henzler@cbi24.pl;
c. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d. odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp";
e. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97
ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada(cie) Pani/Pan/Państwo:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna(cie) Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Jednocześnie Gmina Miasto Gniezno przypomina o ciążącym na Pani/Panu/Państwie obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
16. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego komunikowania się z Wykonawcami
jest p. Anna Ogórkiewicz, e-mail: anna.ogorkiewicz@.gniezno.eu, tel. 61 426 04 46.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.