wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbiórka pieców kaflowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Gniezno ul. Lecha 6 62-200 Gniezno powiat: gnieźnieński tel. 61 426 04 46 anna.ogorkiewicz@gniezno.eu |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gniezno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 426 04 46 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr WZ.271.19.2024 pn: ,,Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna" w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000,00 zł 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna. a) Zabezpieczenia folią budowlaną miejsca pracy. b) Rozbiórki pieców do poziomu podłogi c) Zamurowanie przebić w ścianach po usunięciu rur zapiecowych d) Naprawy i wyrównania podłóg w miejscu lokalizacji pieców e) Uzupełnienie ubytków w podłodze wykładziną/panelami f) Uzupełnienia ścian bądź zamurowania otworów w ścianach g) Wymalowanie farbą miejsc, w których to dokonano demontażu, jako prawidłowe wykończenie prac h) Wykonania dla każdego lokalu indywidualnej opinii kominiarskiej potwierdzającej prawidłowość działania przewodu kominowego po odłączeniu pieców i zadekowaniu otworów i) Wywóz i utylizacja wszystkich materiałów po przeprowadzonych pracach Dokument nr: WZ.271.19.2024 Otwarcie ofert: 13. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim, budynek oficyny, w dniu 14.01.2025 r. o godz.10:00. Składanie ofert: 3) ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Biurze Obsługi Interesanta do dnia 14.01.2025 r. do godz. 08:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2025 r. Wymagania: 5. Kryteria oceny ofert: cena - 100% Cena (C) - maksymalna liczba punktów: 100 - według wzoru. cena najniższa brutto C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100 % cena oferty ocenianej brutto 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 5) posiadają wiedzę pozwalającą na wykonanie przedmiotu zamówienia, 6) posiadają stosowne doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania w zakresie szeroko rozumianym prac budowlanych związanych z rozbiórką pieców kaflowych . 7. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do ogłoszenia, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 2, 3) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że działalność Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz min. jednej rozbiórki pieca kaflowego wraz z zabezpieczeniem podłogi i ścian po usunięciu rur zapiecowych odpowiadającemu zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (np. list referencyjny) - Załącznik nr 3, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 8. Warunki dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 9. Kary umowne za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kwot wynikających z przyjętych kar umownych. 11. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni po upływie terminu składania ofert. 12. Tryb składania ofert: 1) W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). 2) Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie z opisaną nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem Zapytanie ofertowe nr WZ.271.19.2024, dot. zadania pn: ,,Rozbiórka pieców kaflowych znajdujących się w lokalach mieszkalnych należących do mieszkaniowego zasobu Miasta Gniezna" z dodatkowym zastrzeżeniem ,,NIE OTWIERAĆ PRZED 14.01.2025 r. godz. 9:00". 14. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo do zmiany i odwołania ogłoszenia oraz warunków postępowania oraz unieważnienia postepowania bez podania przyczyny. Uwagi: 15. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, e-mail: urzad@gniezno.eu, tel. 61426-04-00; b. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Gniezno jest Pani Katarzyna Henzler, e-mail: katarzyna.henzler@cbi24.pl; c. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp"; e. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada(cie) Pani/Pan/Państwo: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna(cie) Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Jednocześnie Gmina Miasto Gniezno przypomina o ciążącym na Pani/Panu/Państwie obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: 16. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego komunikowania się z Wykonawcami jest p. Anna Ogórkiewicz, e-mail: anna.ogorkiewicz@.gniezno.eu, tel. 61 426 04 46. |
© eurobudowa.pl 2004-2025