wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ZARZECZE ul. Długa 7 37-205 Zarzecze powiat: przeworski +48 166401529 inwestycje.zarzecze@post.pl https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/notice/public/153086/details |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Zarzecze |
Wadium: | 25 000,00 zł |
Nr telefonu: | +48 166401529 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj 1. Przedmiot zamówienia składa się z przebudowy drogi gminnej w miejscowości Maćkówka do remizy, położonej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 618 i 648/1. 2. Zadanie wykonane zostanie w formule zaprojektuj-wybuduj. Głównym przedmiotem są roboty drogowe, które poprzedzone zostaną opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym: 1) Dokumentacja projektowa (w 3 egz. - projekt budowlany i projekty wykonawcze); 2) Uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych, warunków, uzgodnień, w tym między innymi z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie; 3) Przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane); 4) Przekazanie Zamawiającemu 3 egz. uzgodnionej i zaakceptowanej dokumentacji technicznej; 5) Wykonanie (w 3 egz.) dokumentacji powykonawczej. CPV: 45233140-2, 71220000-6,45233222-1,71320000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00000368, ZP.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zarzecze.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl w sekcji ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/notice/public/153086/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj 1. Przedmiot zamówienia składa się z przebudowy drogi gminnej w miejscowości Maćkówka do remizy, położonej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 618 i 648/1. 2. Zadanie wykonane zostanie w formule zaprojektuj-wybuduj. Głównym przedmiotem są roboty drogowe, które poprzedzone zostaną opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym: 1) Dokumentacja projektowa (w 3 egz. - projekt budowlany i projekty wykonawcze); 2) Uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych, warunków, uzgodnień, w tym między innymi z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie; 3) Przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane); 4) Przekazanie Zamawiającemu 3 egz. uzgodnionej i zaakceptowanej dokumentacji technicznej; 5) Wykonanie (w 3 egz.) dokumentacji powykonawczej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Nazwa warunku: Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis warunku: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) oraz Wykonawca musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wszczęcia postępowania - publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Nazwa warunku: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Opis warunku: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: minimum jedną robotę budowlane polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych w formule zaprojektuj-wybuduj o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto. 2. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej do projektowania; b) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej do kierowania robotami; Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną osobą posiadającą uprawnienia zarówno do projektowania, jak i kierowania robotami drogowymi. W zakresie wyżej wymienionych uprawnień zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA). Nazwa warunku: Wizja lokalna Opis warunku: Na podstawie art. 131 ust. 2 zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 3. Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000 PLN 4. Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 2.000.000 PLN 5. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wartość: 25 000,00 PLN 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego, 2) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, 3) terminu realizacji przedmiotu umowy, 4) wyrobów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, 5) wynagrodzenia Wykonawcy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2025