Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZARZECZE
ul. Długa 7
37-205 Zarzecze
powiat: przeworski
+48 166401529
inwestycje.zarzecze@post.pl
https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/notice/public/153086/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zarzecze
Wadium: 25 000,00 zł
Nr telefonu: +48 166401529
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj
1. Przedmiot zamówienia składa się z przebudowy drogi gminnej w miejscowości Maćkówka do remizy, położonej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 618 i 648/1.
2. Zadanie wykonane zostanie w formule zaprojektuj-wybuduj. Głównym przedmiotem są roboty drogowe, które poprzedzone zostaną opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym:
1) Dokumentacja projektowa (w 3 egz. - projekt budowlany i projekty wykonawcze);
2) Uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych, warunków, uzgodnień, w tym między innymi z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie;
3) Przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane);
4) Przekazanie Zamawiającemu 3 egz. uzgodnionej i zaakceptowanej dokumentacji technicznej;
5) Wykonanie (w 3 egz.) dokumentacji powykonawczej.

CPV: 45233140-2, 71220000-6,45233222-1,71320000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00000368, ZP.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zarzecze.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl w sekcji ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego,
opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/notice/public/153086/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-17 09:00
Miejsce składania ofert: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej w Maćkówce do remizy na działkach nr 618 i 648/1 w formule zaprojektuj-wybuduj
1. Przedmiot zamówienia składa się z przebudowy drogi gminnej w miejscowości Maćkówka do remizy, położonej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 618 i 648/1.
2. Zadanie wykonane zostanie w formule zaprojektuj-wybuduj. Głównym przedmiotem są roboty drogowe, które poprzedzone zostaną opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym:
1) Dokumentacja projektowa (w 3 egz. - projekt budowlany i projekty wykonawcze);
2) Uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych, warunków, uzgodnień, w tym między innymi z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie;
3) Przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane);
4) Przekazanie Zamawiającemu 3 egz. uzgodnionej i zaakceptowanej dokumentacji technicznej;
5) Wykonanie (w 3 egz.) dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa warunku: Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis warunku: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) oraz Wykonawca musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wszczęcia postępowania - publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Nazwa warunku: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: minimum jedną robotę budowlane polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych w formule zaprojektuj-wybuduj o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.
2. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej do projektowania;
b) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej do kierowania robotami;
Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną osobą posiadającą uprawnienia zarówno do projektowania, jak i kierowania robotami drogowymi.
W zakresie wyżej wymienionych uprawnień zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).
Nazwa warunku: Wizja lokalna
Opis warunku: Na podstawie art. 131 ust. 2 zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania
3. Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000 PLN
4. Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 2.000.000 PLN
5.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wartość: 25 000,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego,
2) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia,
3) terminu realizacji przedmiotu umowy,
4) wyrobów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy,
5) wynagrodzenia Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-02-16

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.