Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług deratyzacji, dezynsekcji i stałego monitoringu dla utrzymania właściwych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług deratyzacji, dezynsekcji i stałego monitoringu dla utrzymania właściwych warunków sanitarnych

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Ogród Zoologiczny
Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
41-501 Chorzów
powiat: Chorzów
666 031 164, 666 031 170
sekretariat@slaskiezoo.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: 666 031 164, 666 031
Termin składania ofert: 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usług deratyzacji, dezynsekcji i stałego monitoringu dla utrzymania właściwych warunków sanitarnych na terenie ŚOZ.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. DERATYZACJA 53 obiekty i wybiegi (wykaz w załączniku)
a) oględziny obiektów i wybiegów, identyfikacja szkodników, określenie rozmiaru plagi szkodników, określenie obszaru deratyzacji;
b) określenie ilości karmników deratyzacyjnych przy obiektach i wybiegach;
c) zwalczanie szczurów i/lub myszy - ustawienie karmników deratyzacyjnych oznaczonych naklejką informacyjną ,,Karmnik deratyzacyjny przeciw myszom i szczurom", wyłożenie w nich trutki;
d) stosowanie pułapek żywo łownych, zatrzaskowych oraz lepowych - po uzgodnieniu z Zamawiającym;
e) wyszukiwanie oraz usuwanie i utylizacja padłych gryzoni;
f) zwalczanie ślimaków i innych szkodników roślin na kwietnikach i obsadach roślin jedno- i wieloletnich po uzgodnieniu z Zamawiającym, określenie obszaru działań;
g) prowadzenie na bieżąco dokumentacji wszystkich działań;
h) pisemne określenie działań korygujących dla Zamawiającego;
i) sporządzanie szczegółowego protokołu z przeprowadzanych czynności na koniec miesiąca rozliczeniowego;
j) wymagane są przynajmniej trzy wizyty w miesiącu.
2. DEZYNSEKCJA obiektów - według potrzeb
a) oględziny obiektów i wybiegów, identyfikacja szkodników, określenie rozmiaru plagi szkodników, określenie obszaru dezynsekcji;
b) przeprowadzenie zabiegów dezynsekcji opryskowej;
c) rozmieszczenie pułapek klejowych na owady - po uzgodnieniu z Zamawiającym
d) przeprowadzanie zabiegów żelowania, wyłożenia past owadobójczych - po uzgodnieniu z zamawiającym;
e) założenie pułapek na owady latające - po uzgodnieniu z Zamawiającym;
f) likwidacja gniazd os i szerszeni - po uzgodnieniu z zamawiającym;
g) prowadzenie na bieżąco dokumentacji wszystkich działań;
h) pisemne określenie działań korygujących dla Zamawiającego;
i) sporządzanie szczegółowego protokołu z przeprowadzanych czynności po każdej wizycie.
j) wymagane są przynajmniej dwie wizyty w miesiącu.
3. Wykonanie dodatkowej deratyzacji lub dezynsekcji na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego - czas reakcji do 6 godzin.
4. Przed podjęciem działań deratyzacyjnych i dezynsekcyjnych należy dostarczyć zamawiającemu atesty i karty charakterystyki produktu używanych specyfików.
5. Wszystkie działania przeprowadzane będą w porozumieniu i za zgodą lekarza weterynarii ŚOZ.

Dokument nr: DH-341-8/24

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert - oferty prosimy składać drogą mailową na adres: sekretariat@slaskiezoo.pl w terminie do dnia 09.01.2025 r. do godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
(do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł)
Istnieje możliwość oględzin obiektów po uprzednim zgłoszeniu: Andrzej Malec 666 031 170, Michał Załuski 666 031 164
Kryterium oceny ofert - 100% cena
Warunki płatności: rozliczenie miesięczne po zaakceptowaniu przez Zamawiającego protokołu wykonanych prac i wystawieniu przez Wykonawcę faktury. Termin płatności do 21 dni od daty wystawienia faktury, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku płatników VAT płatność będzie dokonywana wg tzw. split payment - płatności podzielonej.)
Zamawiający wymaga, żeby wszystkie działania podjęte przez wykonawcę przy realizacji zamówienia były wykonane samodzielnie, bez użycia podwykonawców.
Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3. Poświadczenie należytego wykonania dwóch usług o podobnym charakterze, o wartości przynajmniej 20.000,00 zł każda.
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
- do niedokonania wyboru wykonawcy bez podania przyczyn;
- wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w ofertach;
- poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich;
- wezwania wykonawcy do złożenia (uzupełnienia) dokumentów.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.