wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług deratyzacji, dezynsekcji i stałego monitoringu dla utrzymania właściwych warunków sanitarnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów powiat: Chorzów 666 031 164, 666 031 170 sekretariat@slaskiezoo.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 666 031 164, 666 031 |
Termin składania ofert: | 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usług deratyzacji, dezynsekcji i stałego monitoringu dla utrzymania właściwych warunków sanitarnych na terenie ŚOZ. Opis przedmiotu zamówienia: 1. DERATYZACJA 53 obiekty i wybiegi (wykaz w załączniku) a) oględziny obiektów i wybiegów, identyfikacja szkodników, określenie rozmiaru plagi szkodników, określenie obszaru deratyzacji; b) określenie ilości karmników deratyzacyjnych przy obiektach i wybiegach; c) zwalczanie szczurów i/lub myszy - ustawienie karmników deratyzacyjnych oznaczonych naklejką informacyjną ,,Karmnik deratyzacyjny przeciw myszom i szczurom", wyłożenie w nich trutki; d) stosowanie pułapek żywo łownych, zatrzaskowych oraz lepowych - po uzgodnieniu z Zamawiającym; e) wyszukiwanie oraz usuwanie i utylizacja padłych gryzoni; f) zwalczanie ślimaków i innych szkodników roślin na kwietnikach i obsadach roślin jedno- i wieloletnich po uzgodnieniu z Zamawiającym, określenie obszaru działań; g) prowadzenie na bieżąco dokumentacji wszystkich działań; h) pisemne określenie działań korygujących dla Zamawiającego; i) sporządzanie szczegółowego protokołu z przeprowadzanych czynności na koniec miesiąca rozliczeniowego; j) wymagane są przynajmniej trzy wizyty w miesiącu. 2. DEZYNSEKCJA obiektów - według potrzeb a) oględziny obiektów i wybiegów, identyfikacja szkodników, określenie rozmiaru plagi szkodników, określenie obszaru dezynsekcji; b) przeprowadzenie zabiegów dezynsekcji opryskowej; c) rozmieszczenie pułapek klejowych na owady - po uzgodnieniu z Zamawiającym d) przeprowadzanie zabiegów żelowania, wyłożenia past owadobójczych - po uzgodnieniu z zamawiającym; e) założenie pułapek na owady latające - po uzgodnieniu z Zamawiającym; f) likwidacja gniazd os i szerszeni - po uzgodnieniu z zamawiającym; g) prowadzenie na bieżąco dokumentacji wszystkich działań; h) pisemne określenie działań korygujących dla Zamawiającego; i) sporządzanie szczegółowego protokołu z przeprowadzanych czynności po każdej wizycie. j) wymagane są przynajmniej dwie wizyty w miesiącu. 3. Wykonanie dodatkowej deratyzacji lub dezynsekcji na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego - czas reakcji do 6 godzin. 4. Przed podjęciem działań deratyzacyjnych i dezynsekcyjnych należy dostarczyć zamawiającemu atesty i karty charakterystyki produktu używanych specyfików. 5. Wszystkie działania przeprowadzane będą w porozumieniu i za zgodą lekarza weterynarii ŚOZ. Dokument nr: DH-341-8/24 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert - oferty prosimy składać drogą mailową na adres: sekretariat@slaskiezoo.pl w terminie do dnia 09.01.2025 r. do godz. 9:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2025 r. Wymagania: (do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł) Istnieje możliwość oględzin obiektów po uprzednim zgłoszeniu: Andrzej Malec 666 031 170, Michał Załuski 666 031 164 Kryterium oceny ofert - 100% cena Warunki płatności: rozliczenie miesięczne po zaakceptowaniu przez Zamawiającego protokołu wykonanych prac i wystawieniu przez Wykonawcę faktury. Termin płatności do 21 dni od daty wystawienia faktury, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku płatników VAT płatność będzie dokonywana wg tzw. split payment - płatności podzielonej.) Zamawiający wymaga, żeby wszystkie działania podjęte przez wykonawcę przy realizacji zamówienia były wykonane samodzielnie, bez użycia podwykonawców. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Poświadczenie należytego wykonania dwóch usług o podobnym charakterze, o wartości przynajmniej 20.000,00 zł każda. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - do niedokonania wyboru wykonawcy bez podania przyczyn; - wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w ofertach; - poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich; - wezwania wykonawcy do złożenia (uzupełnienia) dokumentów. |
© eurobudowa.pl 2004-2025