Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przegląd instalacji gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd instalacji gazowych

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A
ul. Wojewódzka 19
40-026 Katowice
powiat: Katowice
tel.: +48 32 6038861,
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 32 6038861
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Nazwa zadania:
,,Przegląd instalacji gazowych".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi okresowego przeglądu instalacji gazowej
w oddziałach i budynkach mieszkalnych należących do Górnośląskiego Przedsiębiorstwa
Wodociągów S.A. oraz w pomieszczeniach laboratorium znajdujących się w budynku
przy Ul. Żeliwnej 38 w Katowicach.
Liczbę budynków mieszkalnych i oddziałów przedstawia załącznik nr 6 do zaproszenia
do składania ofert (tabela nr 1), pomieszczenie laboratorium przedstawia załącznik nr 6
do zaproszenia do składania ofert (tabela nr 2).
Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji obiektów, na których wykonywane będą
usługi przeglądu instalacji gazowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do zaproszenia do składania
ofert.
W celu umówienia terminu wizji należy się kontaktować ze Stacjami Górnośląskiego
Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. zgodnie z załącznikiem nr 7 do zaproszenia do składania
ofert.
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zamówienia:
a) Okresowy przegląd instalacji gazowej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane
tj. (Dz.U z 2021r. Nr 243, poz.2351)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów instalacji gazowej w okresie
od 01.03.2025r. do 28.02.2028r.
Przegląd instalacji gazowej wykonywany będzie przez uprawnionych kwalifikowanych
pracowników przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy.Dla obiektów w których przegląd wykonywany jest raz w roku ustala się termin wykonania
w miesiącu marcu danego roku.
Dla pomieszczenia laboratorium w którym przegląd wykonywany jest dwa razy w roku ustala
się termin wykonania w miesiącu maju i listopadzie danego roku.
Wykonawca
zobowiązuje
się
do
dostarczenia
odpowiedniej
dokumentacji
z przeprowadzonych przeglądów instalacji gazowej do siedziby Zamawiającego:
- protokół kontroli instalacji gazowej dla każdego budynku mieszkalnego i znajdujących
się w nim lokali mieszkalnych za dany rok,
- protokół kontroli instalacji gazowej dla każdego budynku danego Oddziału za dany rok,
- protokoły kontroli instalacji gazowej dla pomieszczenia laboratorium, oddzielnie za każdy
okres w roku.
Każdy protokół z przeglądu instalacji gazowej powinien:
- mieć nadany numer,
- być sporządzony dla danego obiektu, z podaniem jego nazwy i numeru inwentarzowego,
- powinien być podpisany przez uprawnionego Wykonawcę imienną pieczątką
wraz z dołączeniem kserokopii obowiązującego uprawnienia.
3. Kod CPV: 71630000-3

Dokument nr: ZAPO/FZN/ 4 /2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A.ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, pokój nr 3 w dniu: 15.01.2025r. godz. 1130

Składanie ofert:
11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć na adres;
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice
Wydział Nieruchomości pokój 3
lub
Kancelaria Zamawiającego
Oferty można dostarczyć:
o Za pośrednictwem poczty (kurierem).
Decydująca jest data i godz. dostarczenia przesyłki do siedziby Zamawiającego.
o Osobiście.
2. Termin złożenia ofert upływa w dniu: 15.01.2025r. godz. 1100

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 01.03.2025r. do 28.02.2028r.

Wymagania:
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający przewiduje/nie przewiduje II etapu postępowania.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają następujące warunki
dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa
ww. warunku;
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: co najmniej 1 osoba
posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania
się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru
wydawanego na podstawie § 5 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki,
Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad
stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci;
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa ww. warunku;
d) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty: co najmniej
dwie umowy przeglądów instalacji gazowej, z których każda spełnia
następujące wymogi:
? świadczona była/jest przez co najmniej 12 miesięcy,
? była/jest o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.7.1. Wykonawca, zgodnie z art. 35 Regulaminu, w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 7 lit. d) powyżej może polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
7.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia.
7.3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 7.2. powyżej musi wynikać
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę,
przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
7.4. Zobowiązanie takie należy złożyć w formie pisemnej Podmiot, który zobowiązał
się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie
z Wykonawcą
za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba
że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7.5. Uwaga: Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia musi zawierać
oświadczenie o treści: ,,Oświadczamy, iż odpowiadamy solidarnie z Wykonawcą
za ewentualną szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów,
chyba że za nieudostępnienie zasobów nie będziemy ponosić winy".
8. Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców:
1. Formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem
załącznik nr 2.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie ze wzorem załącznik nr 3.
4. Wykaz wykonanych usług/dostaw - zgodnie ze wzorem załącznik nr 4.
5. Świadectwo kwalifikacyjne osób wykonujących przeglądy, uprawniające
do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku
dozoru, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Kryteria oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował
następującym kryterium: cena oferty - 100%
2. Cena ofertowa, będzie oceniana na podstawie liczby punktów, przyznanych
w następujący sposób:
i. Cena najniższej oferty
A = ----------------------------------- x 100 pkt.
ii. Cena ocenianej oferty
gdzie: "A" oznacza liczbę punktów przyznaną danej ofercie za cenę
3. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc
po przecinku.
4. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza,
tj. otrzyma najwyższą ocenę punktową.5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty:
a. o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię
i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego
ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona
i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy
złożyli oferty, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania
zamówienia, okresu gwarancji warunków płatności zawartych w ofertach
a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną
punktację;
b. o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz którzy zostali
wykluczeni, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Informacje, o których mowa w ust.5a) Zamawiający zamieszcza także na swojej
stronie internetowej www.gpw.katowice.pl.
10. Sposób przygotowania oferty:
10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim; wszystkie rozliczenia dokonywane będą
w złotych polskich.
10.2. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia,
określony w zapytaniu ofertowym.
10.3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy.
10.4. Pełnomocnictwo
ustanowione
do
reprezentowania
Wykonawcy/ów
ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli uprawnienie
do reprezentacji nie wynika to z innych dołączonych dokumentów.
10.5. Ofertę składa się w kopercie uniemożliwiającej jej wcześniejsze otwarcie lub
ujawnienie treści oferty. Oferta powinna być zaadresowana na Górnośląskie
Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna ul. Wojewódzka 19, 40-026
Katowice. Koperta
powinna zawierać
zapis
,,NIE
OTWIERAĆ"
przed dniem 15.01.2025r. godzina 1130 oraz nazwę przedmiotu zamówienia.
10.6. Oferta winna obejmować wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, i zapisami niniejszego zaproszenia.
10.7. Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1
do zaproszenia do składania ofert.
4. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny i terminu wykonania zamówienia.
12. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi: 50 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Osoba uprawniona do kontaktów:
Osobą wyznaczoną
do kontaktu z Wykonawcami jest pani
Wydział
Nieruchomości
nr
telefonu:
32/
60-38-730,
b.nowacka@gpw.katowice.pl
14. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy,
do niniejszego zaproszenia wzór umowy załącznik nr 5.
Beata Nowacka,
adres
e-mail:
zawiera
załączony
15. Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych.
Informujemy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, że od dnia 25 maja 2018 r., tj. od dnia
obowiązywania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), że:
1. Administratorem przekazanych przez Państwa firmę danych osobowych w ramach
współpracy/umowy jest Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. w Katowicach
z siedzibą przy ul. Wojewódzkiej 19, 40-026 Katowice (dalej GPW S.A.).
Uwaga: Jeżeli w ramach współpracy/umowy przekazują nam Państwo dane osobowe
swoich pracowników/współpracowników, informujemy, iż niniejsza Klauzula informacyjna
ma zastosowanie także do nich i powinna zostać im przez Państwa udostępniona.
2. Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z wymogami RODO oraz powiązanymi
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, m.in. są to:
a) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1740);
b) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców, (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 162);
c) Ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (tj. Dz. U. z 2020r.
poz. 1526);
d) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 2296);
e) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych
i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 994);
f) Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, (tj. Dz. U. z 2020r.
poz. 344).
3. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest Maciej Zaremba, e-mail:
iodo@gpw.katowice.pl, nr telefonu: +48 32 60 38 741 (Inspektor jest do Państwa
dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy wątpliwości dot. danych osobowych).
4. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania umowy,
w celu realizacji innych świadczeń na podstawie jednoznacznie udzielonej zgody,
w wykonaniu obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa
oraz dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przezGPW S.A., w tym w celu realizacji umowy, rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia,
dochodzenia i obrony ew. roszczeń - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) i f) RODO.
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres obowiązywania umowy
lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy z GPW S.A.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty powiązane z GPW S.A.,
świadczące usługi na rzecz GPW S.A. oraz podmioty współpracujące z GPW S.A. W każdej
chwili udostępnimy stosowną listę, o ile nie wywoła to kolizji z innymi przepisami prawa.
7. Zebrane od Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią
Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (jeśli jest to
zasadne), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
(o ile nie wywołuje to kolizji prawnej z innymi powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa).
9. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie stwierdzenia,
iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne powiązane
przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Podmiotem właściwym do wnoszenia skarg
jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Urząd Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest zawsze dobrowolne i wynika z zawartej
umowy (i/lub prowadzonej współpracy gospodarczej), jednakże niepodanie danych
osobowych może skutkować całkowitą lub częściową niemożnością realizacji umowy przez
GPW S.A.
11. Podane przez Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu [tj. zbieraniu
i analizowaniu jednostkowych informacji o indywidualnym kontrahencie na podstawie
jej/jego zachowań zw. z korzystaniem z internetowych (cyfrowych) usług Administratora
i tworzeniu na tej podstawie np. prognozy zachowań przedsiębiorcy.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.