wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku oraz na przyległym terenie przydomowym i osiedlowym |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Płocku ul. Henryka Sienkiewicza 13 A 09-402 Płock powiat: Płock tel: 24 364-03-10, fax: 24 3634-03-11, tel. 24 364-03-28, tel. 24 364-03-23 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 24 364-03-10, f |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku Wspólnoty Mieszkaniowej oraz na przyległym terenie przydomowym i osiedlowym, będącym własnością wspólnoty lub innym terenie (bez terenu gminnego) w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o. o. w Płocku" CZĘŚĆ II. Informacje szczegółowe 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku Wspólnoty Mieszkaniowej oraz na przyległym terenie przydomowym i osiedlowym, będącym własnością wspólnoty lub innym terenie (bez terenu gminnego), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych i altan śmietnikowych, których dotyczy postępowanie stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia. Zakres prac niezbędnych do wykonania usługi stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia. Dokument nr: ZN/1/2025/AK Składanie ofert: 6. Miejsce oraz termin składania ofert 1. ofertę (formularze ofert z załączonym jednym kompletem dokumentów, o których mowa w pkt. 3 Części II) należy złożyć do dnia 16.01.2025 roku do godz. 10:00 w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-TBS Sp. z o. o., Ul. Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, Kancelaria - pok. nr 8 (parter), w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, ze wskazaniem nazwy postępowania, tj. ,,Wybór ofert na usługę utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku Wspólnoty Mieszkaniowej oraz na przyległym terenie przydomowym i osiedlowym, będącym własnością wspólnoty lub innym terenie (bez terenu gminnego), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. zo.o.w Płocku" oraz adnotacją ,,Nie otwierać przed dniem 16.01.2025 roku przed godz. 10:00". Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia: 30 kwietnia 2026 roku Wymagania: Materiały dotyczące wyboru ofert udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego: www.mzgm-plock.pl. 2. Tryb udzielania zamówienia Niniejsze zamówienie udzielone będzie na podstawie indywidualnych decyzji Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych 3. Opis warunków udziału w postępowaniu w zakresie dokumentów i oświadczeń 1) Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) oferty - Załącznik nr 3 do ogłoszenia; UWAGA: W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ, WYMAGANY JEST WYPEŁNIONY I PODPISANY FORMULARZ OFERTY ODDZIELNIE NA KAŻDĄ WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ 2) Potwierdzony zakres prac- Załącznik nr 2 do ogłoszenia; 3) Referencje od co najmniej dwóch Zleceniodawców z ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków mieszkalnych lub mieszkalno-użytkowych oraz na przyległym terenie przydomowym i osiedlowym potwierdzających, że przedmiotowa usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, ZE WSKAZANIEM POWIERZCHNI SPRZĄTANEJ (POW. WEWNĄTRZ BUDYNKU/-ÓW ORAZ POW. TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH); 4) Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia, dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowej usługi oraz o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację usługi-Załącznik nr 4 do ogłoszenia; 5) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (budynków i terenów Wspólnoty/-t Mieszkaniowej/-ych, na które Wykonawca składa ofertę)-Załącznik nr 5 do ogłoszenia; UWAGA: DO OŚWIADCZENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ LISTĘ BUDYNKÓW I TERENÓW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, NA KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ I NA KTÓRYCH DOKONAŁ WIZJI LOKALNEJ 6) Zaparafowany przez Wykonawcę wzór Umowy wraz z załącznikami- Załącznik nr 6 do ogłoszenia; 7) OPŁACONA POLISA na kwotę nie niższą niż łączna cena złożonych ofert, a w przypadku jej braku- inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; S) Podpisany Załącznik Nr 7 do ogłoszenia - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 9) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 4. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Ofertę należy sporządzić na załączonym do ogłoszenia Formularzu oferty. UWAGA: WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ (FORMULARZ OFERTY) NA KAŻDĄ WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ ODDZIELNIE 2) Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie lub dowolnie wybrane pozycje wskazane w Wykazie nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych i altan śmietnikowych - ILOŚĆ FORMULARZY POWINNA ODPOWIADAĆ ILOŚCI ZŁOŻONYCH OFERT. 3) Oferta oraz załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 5. Opis sposobu obliczania ceny 1) Podstawą do wyliczenia ceny jest powierzchnia do sprzątania po uwzględnieniu współczynników korygujących, wskazana w formularzu oferty oraz ilość altan śmietnikowych. Z uwagi na zróżnicowany zakres prac, różnorodną intensywność świadczenia usługi w okresie obowiązywania umowy oraz możliwość wystąpienia przeszkód, ograniczeń i braku dostępu do całkowitej powierzchni do utrzymania porządku i czystości, obmiar rzeczywisty powierzchni wewnątrz budynku i powierzchni zewnętrznej został skorygowany o przyjęte współczynniki korygujące. 2) W formularzu oferty Wykonawca wpisuje następujące stawki: 2.1. a) za sprzątanie wewnątrz budynku- za 1 m2 pow. wewnętrznej netto, J b)za sprzątanie wewnątrz budynku- za 1 m-c netto, 2.2. a) za sprzątanie powierzchni zewnętrznej- za 1 m2pow. zewnętrznej netto, b)za sprzątanie powierzchni zewnętrznej- za 1 m-c netto, 2.3. a) za sprzątanie 1 szt. altany śmietnikowej netto, b)za sprzątanie 1 szt. altany śmietnikowej za 1 m-c netto. 3) Ceny muszą być podane cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. 4) Cena winna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia; 3. nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych; 4. uwzględniane będą tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia 16.01.2025 roku do godz. 10:00. Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom. 7. Zakończenie postępowania 1) Złożone w trakcie postępowania oferty zostaną następnie przedłożone Zarządom Wspólnot Mieszkaniowych, które ostatecznie dokonają wyboru Wykonawcy usługi. 2) Z każdym z wyłonionych przez Wspólnotę Mieszkaniową Wykonawców zawarta zostanie Umowa (oddzielnie dla każdej Wspólnoty Mieszkaniowej), której wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego: Dział Zarządzania Nieruchomościami: Pani Agnieszka Kluczyńska, pok. nr 15, tel. (24) 364-03-28 od poniedziałku do piątku w godz. 830-15' Pani Justyna Jaglińska, pok. nr 12, tel. (24) 364-03-23 od poniedziałku do piątku w godz. 830-15°° Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami na etapie składania ofert: Pani Agnieszka Kluczyńska, ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, pokój nr 15, tel. 24 364-03-28; Pani Justyna Jaglińska, ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, pokój nr 12, tel. 24 364-03-23; |
© eurobudowa.pl 2004-2025