Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont drogi w obrębie budynku mieszkalnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont drogi w obrębie budynku mieszkalnego

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 wew. 4, 77 455-84-48
sekretariat@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 we
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem drogi w obrębie budynku mieszkalnego położonego w Opolu przy Ul. Chabrów 98-100.
Zakres: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
Uwagi:
- przedmiary robót są materiałami pomocniczymi dołączonymi do SIWZ, wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie.
- oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac zgodnie z ich technologią
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących
- ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika
- wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót
- wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót
- przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnieiw dniu przekazania placu budowy
- roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom,
- należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac
- materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSŹOK
- teren prowadzenia robót należy przywrócić do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy

Otwarcie ofert: 10. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 27.01.2025 o godz.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole Ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz opisana: ,,Oferta - remont nawierzchni - Chabrów 98-100".
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia
27.01.2025 r. do godz. 14:00

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: 10.05.2025 r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7
5. płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu i odbiorze całości prac.
6. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana, w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia;
- kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji;
- imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
9. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE
OCENA OFERT:
a. Cena
b. Wiarygodność Oferenta
3 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 1% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 100 tyś. zł, maksymalnie 3%).
Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będące właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu orać (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający odrzuci oferty;
a. z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
b. z powodu braku wymaganych podpisów,
c. z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
11. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie
podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9,10, tel. 77 453 86 01 wew. 4, e-mail: sekretariat@osm.opole.pl
- Administracja Osiedla ,,Chabry" Opole, ul. Chabrów 50a, 77 455-84-48, e-mail:
chabry@osm.opole.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.