Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa gazu ziemnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Zgorzelcu Poniatowskiego 2 59-900 Zgorzelec powiat: zgorzelecki zamowienia@zgorzelec.sr.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Zgorzelec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy Ul. Armii Krajowej 104 i Ul. Poniatowskiego 2 przez okres 12-u miesięcy od dnia 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy Ul. Armii Krajowej 104 i Poniatowskiego 2 przez okres 12-u miesięcy od dnia 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r . CPV: 09123000-7, 65210000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00002068, OA.261.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3f42299-6cf8-49ff-9366-105388c9f632 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail zamowienia@zgorzelec.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent- edukacyjny/. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu zaakceptowanego przez platformę. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu została szczegółowo wyjaśniona w dokumencie dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. L 119 z 4.5.2016) - dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Zgorzelcu. 2. Dane kontaktowe Administratora: o Ul. Armii Krajowej 104, 59-900 Zgorzelec, tel.: 756456 931; o email: sr.zgorzelec@zgorzelec.sr.gov.pl 3. Powołany Inspektora Ochrony Danych - Rafał Guzik, kontakt: abi@vp.pl 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie wynikającym z odrębnych przepisów oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. 5. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa PZP". 6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4 zgodnie z art. 78 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, dane przechowywane będą przez cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Przysługują Państwu prawa: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu: o prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-13 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-02-28 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OA.261.14.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 104 i Poniatowskiego 2 przez okres 12-u miesięcy od dnia 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r . 4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 65210000-8 - Przesył gazu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający, korzystając z prawa opcji, zastrzega sobie prawo do ograniczenia o 15 % maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia - tj. maksymalnej ilości zamawianego paliwa gazowego wskazanej w § 4 ust. 8 Wzoru Umowy (załącznik nr 6 do SWZ), a wskutek tego wszystkich z tym związanych parametrów dostaw paliwa gazowego wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, w taki sposób, który może powodować zmniejszenie maksymalnej wartości umowy o nie więcej niż 15 %. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie pozostałych 15 % maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Zamawiający, korzystając z prawa opcji, zastrzega sobie prawo do podwyższenia o 15 % maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia - tj. maksymalnej ilości zamawianego paliwa gazowego wskazanej w § 4 ust. 8 Wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ), a wskutek tego wszystkich z tym związanym parametrów dostaw paliwa gazowego wskazanych w SWZ, w taki sposób, który może powodować zwiększenie maksymalnej wartości umowy o nie więcej niż 15 %. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie dodatkowych 15 % maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-02-28 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IV SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowy opis w SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis w SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowy opis w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym oraz przewidywane dopuszczalne zmiany postanowień umownych, zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025