Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
Krzywe 82
16-402 Suwałki
powiat: Suwałki
wigry_pn@wigry.org.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych Wigierskiego Parku Narodowego.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowę stałego slipu o wymiarach 5.38 m x 18.20 m do wodowania łodzi na terenie miejsca odpoczynku Zakąty na działce nr 200 jezioro Wigry w obrębie Magdalenowo i Wigry w gminie Suwałki i działce nr 105 w obrębie Czerwony Krzyż w gminie Krasnopol" w tym:
1) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym.
2) sprawowanie funkcji kierownika budowy i prowadzenie dokumentacji budowy w szczególności dziennika budowy
3) dostawa materiałów i wykonanie robót budowlanych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9.1 do SWZ i pomocniczo przedmiary robót.
Budowa stałego pomostu trwale połączonego z dnem jeziora przy pomocy martwych kotwic betonowych i łańcuchów kotwicznych wraz ze slipem na jeziorze Postaw - obręb 0019 Magdalenowo i Wigry, gm. Suwałki, zlokalizowanego przy działce nr 1/8 - obręb 0007 Czerwony Folwark, gm. Suwałki. w tym:
1) dostawa i zakotwiczenie na dnie jeziora pomostu składającego się z czterech modułów o wym. 8,0 m x 2,40 m x 0,52 m każdy połączonych z brzegiem jeziora za pośrednictwem 2 trapów o wym. 4,0 m x 2,40 m każdy
2) dostawa i zakotwienie do betonowej kotwy ustawionej na brzegu jeziora pływającego slipu o wymiarach 6,0 x 3,5 m, dla kajaków i lekkich łodzi wędkarskich
3) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym.
4) sprawowanie funkcji kierownika budowy i prowadzenie dokumentacji budowy w szczególności dziennika budowy
5) dostawa materiałów i wykonanie robót budowlanych
nazwą Wykonanie ogrodzonych miejsc postojowych i dojścia do pomostu w tym:
1) Utwardzenie nawierzchni dojścia do pomostu pływającego i slipu 258,442 m2 w tym 137,075 m2 wraz z podniesieniem nośności podłoża przez ułożenie kiszek faszynowych i geosyntetyków na działce 1/8 obręb Czerwony Folwark wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych oraz wymiana zewnętrznej instalacji elektrycznej w tym ułożenie kabli podziemnych, oświetlenia 95 m i zasilających trójfazowych 102 m. Demontaż i ustawienie 3 sztuk słupów oświetleniowych wraz z oprawami LED.
2) Utwardzenie nawierzchni miejsca postojowego dla samochodów osobowych o wymiarach 25 x 6 m wraz z wykonaniem ogrodzenia z tworzywa sztucznego o długości 36,5 m na działce 557/2 obręb Sobolewo wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych.
3) Utwardzenie nawierzchni miejsca postojowego dla samochodów osobowych 2 miejsca o wymiarach 15 x 6 m każde wraz z wykonaniem 2 ogrodzeń z tworzywa sztucznego o długości 26,4 m każde na działkach 681 i 690 obręb Leszczewek wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych.
4) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9.3 do SWZ i pomocniczo przedmiary robót.
Wykonanie ogrodzenia i kładki z tworzywa sztucznego w tym:
1) rozbiórka istniejącego drewnianego ogrodzenia pola namiotowego Jastrzęby i miejsca odpoczynku Zakąty o dł. 377,5 m. Wykonanie nowego ogrodzenia z tworzywa sztucznego o długości 437 m. Działka 105 obręb ewidencyjny Czerwony Krzyż. Wykonanie i zatwierdzenie w ośrodku dokumentacji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót.
2) utwardzenie podmokłej nawierzchni odcinka szlaku turystycznego w sąsiedztwie miejsca odpoczynku Piaski poprzez wykonanie 2 odcinków kładki o łącznej długości 200 m i szerokości 1,5 m z tworzywa sztucznego. Działki 115 i 119 obręb Czerwony Krzyż. Wykonanie i zatwierdzenie w ośrodku dokumentacji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót.
3) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym.

CPV: 45242110-9, 45242000-5, 45233250-6, 45111291-4

Dokument nr: 2025/BZP 00002241, AGB-261/1/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia -poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d
zakładka ,,Formularze" lub poczty elektronicznej.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Zamawiający do kontaktu z wykonawcami wyznacza następujące osoby:
Marek Wrona e-mail: marek.wrona@wigry.org.pl
4) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy") identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia:
ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Tajemnica przedsiębiorstwa".
5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 wobec czego nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-21 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.