Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WIGIERSKI PARK NARODOWY Krzywe 82 16-402 Suwałki powiat: Suwałki wigry_pn@wigry.org.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Suwałki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych Wigierskiego Parku Narodowego. Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowę stałego slipu o wymiarach 5.38 m x 18.20 m do wodowania łodzi na terenie miejsca odpoczynku Zakąty na działce nr 200 jezioro Wigry w obrębie Magdalenowo i Wigry w gminie Suwałki i działce nr 105 w obrębie Czerwony Krzyż w gminie Krasnopol" w tym: 1) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym. 2) sprawowanie funkcji kierownika budowy i prowadzenie dokumentacji budowy w szczególności dziennika budowy 3) dostawa materiałów i wykonanie robót budowlanych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9.1 do SWZ i pomocniczo przedmiary robót. Budowa stałego pomostu trwale połączonego z dnem jeziora przy pomocy martwych kotwic betonowych i łańcuchów kotwicznych wraz ze slipem na jeziorze Postaw - obręb 0019 Magdalenowo i Wigry, gm. Suwałki, zlokalizowanego przy działce nr 1/8 - obręb 0007 Czerwony Folwark, gm. Suwałki. w tym: 1) dostawa i zakotwiczenie na dnie jeziora pomostu składającego się z czterech modułów o wym. 8,0 m x 2,40 m x 0,52 m każdy połączonych z brzegiem jeziora za pośrednictwem 2 trapów o wym. 4,0 m x 2,40 m każdy 2) dostawa i zakotwienie do betonowej kotwy ustawionej na brzegu jeziora pływającego slipu o wymiarach 6,0 x 3,5 m, dla kajaków i lekkich łodzi wędkarskich 3) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym. 4) sprawowanie funkcji kierownika budowy i prowadzenie dokumentacji budowy w szczególności dziennika budowy 5) dostawa materiałów i wykonanie robót budowlanych nazwą Wykonanie ogrodzonych miejsc postojowych i dojścia do pomostu w tym: 1) Utwardzenie nawierzchni dojścia do pomostu pływającego i slipu 258,442 m2 w tym 137,075 m2 wraz z podniesieniem nośności podłoża przez ułożenie kiszek faszynowych i geosyntetyków na działce 1/8 obręb Czerwony Folwark wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych oraz wymiana zewnętrznej instalacji elektrycznej w tym ułożenie kabli podziemnych, oświetlenia 95 m i zasilających trójfazowych 102 m. Demontaż i ustawienie 3 sztuk słupów oświetleniowych wraz z oprawami LED. 2) Utwardzenie nawierzchni miejsca postojowego dla samochodów osobowych o wymiarach 25 x 6 m wraz z wykonaniem ogrodzenia z tworzywa sztucznego o długości 36,5 m na działce 557/2 obręb Sobolewo wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych. 3) Utwardzenie nawierzchni miejsca postojowego dla samochodów osobowych 2 miejsca o wymiarach 15 x 6 m każde wraz z wykonaniem 2 ogrodzeń z tworzywa sztucznego o długości 26,4 m każde na działkach 681 i 690 obręb Leszczewek wykonane mieszanką kruszyw naturalnych i łamanych. 4) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9.3 do SWZ i pomocniczo przedmiary robót. Wykonanie ogrodzenia i kładki z tworzywa sztucznego w tym: 1) rozbiórka istniejącego drewnianego ogrodzenia pola namiotowego Jastrzęby i miejsca odpoczynku Zakąty o dł. 377,5 m. Wykonanie nowego ogrodzenia z tworzywa sztucznego o długości 437 m. Działka 105 obręb ewidencyjny Czerwony Krzyż. Wykonanie i zatwierdzenie w ośrodku dokumentacji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 2) utwardzenie podmokłej nawierzchni odcinka szlaku turystycznego w sąsiedztwie miejsca odpoczynku Piaski poprzez wykonanie 2 odcinków kładki o łącznej długości 200 m i szerokości 1,5 m z tworzywa sztucznego. Działki 115 i 119 obręb Czerwony Krzyż. Wykonanie i zatwierdzenie w ośrodku dokumentacji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 3) obsługa geodezyjna budowy w szczególności wytyczenie budowli i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z zarejestrowaniem wyników w Starostwie Powiatowym. CPV: 45242110-9, 45242000-5, 45233250-6, 45111291-4 Dokument nr: 2025/BZP 00002241, AGB-261/1/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia -poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d zakładka ,,Formularze" lub poczty elektronicznej. 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Zamawiający do kontaktu z wykonawcami wyznacza następujące osoby: Marek Wrona e-mail: marek.wrona@wigry.org.pl 4) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy") identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". 5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 6) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 wobec czego nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-21 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ff0f48-c2d2-460a-b18b-466e7313645d Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025