Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu i usług |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dobrcz Długa 50 86-022 Dobrcz powiat: bydgoski 523648010, faks 523648032 dobrcz@dobrcz.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Dobrcz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 523648010, faks 5236 |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Dobrcz - Zakup sprzętu i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA sprzętu IT i oprogramowania w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd DOSTAWA sprzętu IT i oprogramowania oraz realizacja usług w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" w zakresie: 1) Audytu systemu bezpieczeństwa informacji, 2) Opracowanie/Aktualizacja dokumentacji SZBI dla 11 jednostek w oparciu o KRI/KSC i normę ISO27001, 3) Szkolenie powiązane z testami socjotechnicznymi DOSTAWA sprzętu IT i oprogramowania oraz realizacja usług w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" w zakresie: 1) Szkolenie specjalistyczne dla kadry administracyjnej i kierowniczej, 2) Szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa, 3) Szkolenie specjalistyczne dla informatyków Zabbix 6.0 Certified User - 1 osoba, 4) Szkolenie specjalistyczne dla informatyków - 2 osoby CPV: 48820000-2, 72268000-1, 72810000-1, 80550000-4 Dokument nr: 2025/BZP 00002391, BIT.042.1.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a08f30b-64cf-49b5-aa99-9dddba781b73 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp., będą zamieszczane na Systemie e-ZP. Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla wykonawców dot. Systemu E-Zamówienia Publiczne dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ oraz Regulaminem korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Systemu e-ZP. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Szczegóły komunikacji określono w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz Ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz b) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dobrcz za pomocą adresu ochronadanych@dobrcz.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p. n. : ,,Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Dobrcz", nr sprawy: BIT.042.1.6.2024, prowadzonym w trybie podstawowym; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-16 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025