Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku Kolska Szosa 64 62-700 Turek powiat: turecki Tel.: 63 222 31 10 zdp@turek.starostwo.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Turek |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | Tel.: 63 222 31 10 |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego. 5) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: sprzątaniu jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego. Przez sprzątanie jezdni należy rozumieć w szczególności zebranie i usunięcie: - piasku, żwiru i innych materiałów sypkich, liści, trawy, odpadów i wszelkich nieczystości, omiatanie oraz ich odpowiednie zagospodarowanie - usunięcie odrostów, trawy i chwastów - wyrastających przy i w krawężnikach i w ściekach ulicznych z kostki brukowej od strony jezdni Usługa zostanie wykonana w trzech etapach: - etap I - jednorazowe sprzątanie jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Turek oraz jezdni dróg powiatowych w granicach administracyjnych powiatu tureckiego (etap I), - etap II - jednorazowe sprzątanie bieżące jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Turek (etap II), - etap III - jednorazowe sprzątanie jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Turek oraz jezdni dróg powiatowych w granicach administracyjnych powiatu tureckiego (etap III), Dokument nr: ZDP.434.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: data: 21 stycznia 2025 roku (wtorek) godz. 15:00 Składanie ofert: 4) TERMIN SKŁADANIA ofert: data: 21 stycznia 2025 roku (wtorek) do godz. 15:00 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: - osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Turek, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek - lub e-mailowo na adres: zdp@turek.starostwo.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 6) Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia - usługi: w ramach I etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 15 kwietnia 2025 r w ramach II etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 30 sierpnia 2025 r., w ramach III etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r Wymagania: www.zdp.bip.powiat.turek.pl dni i godziny pracy: poniedziałek - piątel. 7:00 - 15:00 3) Rodzaj zamówienia: Usługa 4) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej oddzielnie na każdy etap. 3. Procedura: 1) Tryb udzjelenia zamówienia: zapytanie ofertowe 2) Wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 3) Kryteria oceny ofert: Cena za wykonanie zamówienia - usługi - waga 100% Najniższa cena brutto dla całości zadania (usługi) wynikająca z formularza ofertowego. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które spełniają wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom niniejszego zapytania i została oceniona jako najkorzystniejsza. W przypadku braku możliwości zawarcia umowy z wybranym w postępowaniu wykonawcą z powodu jego uchylenia się od zawarcia umowy, zamawiający może zawrzeć umowę z wykonawcą, którego oferta jako kolejna została oceniona najwyżej. 5) Termin związania ofertą: 30 dni Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6) Odrzucenie oferty: Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7) Unieważnienie postępowania: Zamawiający unieważni postępowanie: w całości lub w części: a) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu b) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia c) jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć d) jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 8) Informacja o wynikach postępowania: Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone c) unieważnieniu postępowania Informację o wynikach postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej: www.zdp.bip.powiat.turek.pl. 9) Wzór umowy: Wykonawca składający ofertę akceptują zapisy wzoru umowy (projektu umowy) dołączony do ogłoszenia. Uwagi: 4. Ochrona danych osobowych: Zamawiający informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Klauzula informacyjna wynikająca z ark 13 RODO w załączeniu. Kontakt: osoba do kontaktów: Beata Iwańska - Starszy Referent ZDP Turek tel. 63 222 3110 e-mail: zdp@turek.starostwo.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025