Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół jeziora

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół jeziora

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wieliszew
ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
05-135 Wieliszew
powiat: legionowski
tel. +48 22 782 18 80, tel.: + 22 782 25 96, (22) 782-27-32, fax (22) 782-27-22
zzp@wieliszew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wieliszew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 782 18 8
Termin składania ofert: 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pt. Zagospodarowanie terenu wokół Jeziora Wieliszewskiego - Etap II"
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych pn. ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pt. Zagospodarowanie terenu wokół Jeziora Wieliszewskiego - Etap II"
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1 Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad ,,Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót pt. ,,Zagospodarowanie terenu wokół Jeziora Wieliszewskiego - Etap II."
Zamawiający przekaże Inspektorowi na czas pełnienia nadzoru, kopie następujących dokumentów:
- umowę na Roboty Budowlane,
- ofertę Wykonawcy Robót Budowlanych,
- inne będące w jego posiadaniu dokumenty mające wpływ na realizację Umowy.
Nadzór powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) i ma obejmować nadzór nad realizacją Robót Budowlanych oraz nadzór w okresie gwarancji.
1.2 Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego jako Wykonawcy należy:
1) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót,
4) przygotowanie protokołów odbioru i przekazanie ich do podpisu przedstawicielowi Inwestora,
5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
6) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywołała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją,
7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
8) udział w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, dokonywanie wpisów do dziennika budowy
9) weryfikacja przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego w odniesieniu do wykonanych prac,
10) weryfikacja oraz analiza dla Zamawiającego dokumentacji oraz korespondencji opracowywanej przez Wykonawcę kontraktu biorącego udział w realizacji niniejszej inwestycji (w tym również dokumentacji technicznej),
11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej.
1.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: ZZP.271.2.1.2025.PR

Specyfikacja:
1.3 Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.32.2024.PR, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.11.2024 r. pod nr 2024/BZP 00581263/01, dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76a41144-c5f0-4ab8-955a-e64ef038f025

Składanie ofert:
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:
Ofertę należy wysłać mailowo (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym/podpisem osobistym lub skan oferty podpisany przez osobę upoważnioną) na adres: zzp@wieliszew.pl.

TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 9 stycznia 2025 r. o godz. 12:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie: 13 miesięcy w okresie prowadzenia robót budowlanych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Termin realizacji nadzoru - 13 miesięcy w okresie prowadzenia robót budowlanych z zastrzeżeniem, że nadzór będzie prowadzony do zakończenia i rozliczenia robót budowlanych przez Wykonawcę Robót i dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego oraz nadzoru w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót.

Wymagania:
1.6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, usług polegających na pełnieniu nadzoru budowlanego nad zakończonymi dwiema robotami budowlanymi, które obejmowały:
o zagospodarowanie terenów zielonych o łącznej powierzchni minimum 1,5 tys. m2 w przestrzeni publicznej,
o wykonanie ścieżek spacerowych,
o wykonanie placu zabaw,
o wykonanie oświetlenia zewnętrznego (parkowego)
o łącznej wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto.
Jako wykonanie (zakończenie) roboty budowlanej należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia protokołu odbioru końcowego)

b) dotyczącej osób:

Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:

osoba do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru - Koordynator:
- wymagana liczba osób: 1;
Kwalifikacje zawodowe:
Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej,
osoba do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru robót elektrycznych:
- wymagana liczba osób: 1;
Kwalifikacje zawodowe:
Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych.
Dopuszcza się łączenie powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień.
4. OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Cena - 100%
Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (Cena ofertowa), podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C =
C min
x 100 pkt

C o

gdzie:
C min
- cena brutto oferty najtańszej

C o
- cena brutto oferty ocenianej
6. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
6.1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ,,Oferta cenowa".
6.2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6.3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy stanowiących załączniki, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.

7. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca nazwę wykonawcy, adres siedziby wykonawcy, cenę oferty - zostanie przekazana wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.

8. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA MOŻLIWOŚĆ UNIEWŻNIENIA NINIEJESZEGO POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY.
10. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY ZOSTANIE NIEZWŁOCZNIE PRZEKAZANA WYBRANEMU WYKONAWCY TELEFONICZNIE, MAILEM LUB DROGĄ POCZTOWĄ.

Uwagi:
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Wieliszew, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, 05-135 Wieliszew;
9.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wieliszew.pl.
9.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu o udzielenia zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
9.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.
9.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
9.6. Dane osób uprawnionych będą przechowywane począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy przez okres 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE.
9.7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Kontakt:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać
e-mailowo: zzp@wieliszew.pl

Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach dotyczących procedury Pan Piotr Roze tel.: +48 22 782-18-80
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Pan Paweł Puchta, tel.:
+ 22 782 25 96,

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.