Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno powiat: ostródzki Tel./fax: (89) 647 40 87 zamowienia@dabrowno.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/155761ca-acc3-4ca5-a294-7b88bb60d89b/pliki |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Dąbrówno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: (89) 647 4 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: ,,Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych" Rodzaj zamówienia: usługa Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią umowy na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych znajdujących się w zarządzie Gminy Dąbrówno, w następujących zakresach: I. a) Część I zamówienia- rejon 1 Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 1, obejmującym sołectwa: Brzeźno Mazurskie, Dąbrówno, Leszcz, Łogdowo, Osiekowo, Ostrowite oraz Samin. Szacunkowa wielkość zamówienia - 100 godz. b) Część II zamówienia- rejon 2 Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 2, obejmującym sołectwa: Elgnowo, Jagodz. i Wierzbica oraz sołectwo Marwałd (bez miejscowości Fiugajki) Szacunkowa wielkość zamówienia - 80 godz. c) Część III zamówienia- rejon 3 Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 3, obejmującym sołectwo Gardyny. Szacunkowa wielkość zamówienia - 30 godz. d) Część IV zamówienia- rejon 4 Odśnieżanie pługiem odśnieżnym w rejonie nr 4, obejmującym sołectwa: Tułodziad, Stare Miasto oraz miejscowość Fiugajki. Szacunkowa wielkość zamówienia - 80 godz. e) Część V zamówienia - rejon 5 Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 5, obejmującym sołectwa: Lewałd Wielki, Odmy, Okrągłe i Wądzyn. Szacunkowa wielkość zamówienia - 100 godz. f) Część VI zamówienia Likwidacja śliskości dróg i chodników w rejonach 1-5 za pomocą piaskarki z własną mieszanką piaskowo-solną wykonawcy. Szacunkowa wielkość zamówienia - 60 godz. g) Część VII zamówienia Odśnieżanie ładowarką kołową dróg w rejonach 1-5 w okresach występowaniadużych opadów śniegu i zamieci śnieżnych powodujących zatory komunikacyjne. Szacunkowa wielkość zamówienia - 25 godz. Uwaga! Podane powyżej szacunkowe wielkości zamówienia w ramach poszczególnych jego części określono na podstawie ilości usług tego typu zrealizowanych w poprzednich latach, wyłącznie na potrzeby kalkulacji i porównania ofert w niniejszym postępowaniu. Ze względu na charakter usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w ramach poszczególnych jego części, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych panujących w okresie realizacji umowy. W przypadku zmniejszenia wielkości zamówienia poniżej ww. określonych wartości szacunkowych Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze względem Zamawiającego. SPOSÓB WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Usługi odśnieżania oraz likwidacji śliskości dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Dąbrówno, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, realizowane będą w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował całodobowym kontaktem telefonicznym z Zamawiającym, w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zleconej usługi. Wszelkich uzgodnień dotyczących sposobu realizacji usługi Wykonawca może dokonywać wyłącznie z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi w umowie. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia stałej gotowości sprzętu (wraz z niezbędną obsługą) gwarantującej zgodne z umową utrzymanie dróg, a w przypadku jego awarii niezwłoczne zapewnienie na własny koszt sprzętu zastępczego. Awarię sprzętu lub przestój w usłudze należy niezwłocznie zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. Za okresy awarii sprzętu lub przerw w świadczeniu zleconej usługi Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 4) Wykonawca rozpocznie realizację zleconej usługi w czasie do 1 godz. od momentu otrzymania zlecenia od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega, że koszty dojazdu do wyznaczonego rejonu odśnieżania obciążają Wykonawcę usługi. 6) Od wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zleconej przez Zamawiającego usługi, w szczególności Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7) Każdorazowo po zakończeniu zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego powiadomienia o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego. 8) W wyjątkowych przypadkach Zamawiającemu przysługuje prawo do zlecenia Wykonawcy świadczenia usługi również w innych rejonach, według stawek określonych w ofercie Wykonawcy złożonej w niniejszym postępowaniu.9) Minimalne wymagania dotyczące sprzętu: a) Część I zamówienia - ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.) - pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.) b) Część II zamówienia - ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.) - pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.) c) Część III zamówienia - ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.) - pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.) d) Część IV zamówienia - ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.) - pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.) e) Część V zamówienia - ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.) - pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.) f) Część VI zamówienia - piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego albo piaskarka zaczepiana zagregowana z ciągnikiem rolniczym o pojemności zasobnika min. 3,0 m 3 z własną mieszanką piaskowo-solną o 20% zawartości soli lub innych środków do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzeń (1 szt.) g) Część VII zamówienia - ładowarka kołowa z łyżką (1 szt.) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przewidzianym umową na czas jej trwania i przedstawić polisę zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem umowy. Dokument nr: DRZ.271.1.1.2025 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10.01.2025 r o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego. Składanie ofert: IX. Forma, miejsce i termin składania oferty: ? ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - ,,Formularz ofertowy" (zał.nr 1), wraz z wymaganymi załącznikami, ? ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 10.01.2025 r. do godz. 10:00 osobiście w siedzibie zamawiającego:Urząd Gminy Dąbrówno, Ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno, lub pocztą na adres zamawiającego. ? na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy, nazwę i adres zamawiającego oraz napis: Zapytanie ofertowe nr DRZ.271.1.1.2025 ,,Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych" Nie otwierać przed dniem 10.01.2025 r. godz. 10:30 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. Wymagania: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, pocztą elektroniczną, na adres zamowienia@dabrowno.pl Opis wymagań stawianych wykonawcom: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zapytaniem ofertowym; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży druk ,,Wykaz pojazdów i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.", ewentualnie, jeżeli korzysta z użyczonego sprzętu ,,Oświadczenie o udostępnieniu potencjału technologicznego." 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta wykonawcy, który podlega wykluczeniu z postępowania zostanie odrzucona. Zawartość oferty: Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: V. 1) ofertę wykonawcy, stanowiącą zał. nr 1 do zapytania, 2) wykaz pojazdów i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zał. nr 2 do zapytania, 3) ewentualnie oświadczenie o udostępnieniu potencjału technologicznego, jeżeli sprzęt nie należy do wykonawcy (zał. nr 3). VI. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: ? cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, ? cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji, ? zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. VII. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: ? Najniższej ceny - Cena - 100%. VIII. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz przedstawia najniższą cenę. ? oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania, ? wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. X. XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom. XIII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: ? w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wybrani wykonawcy zobowiązani są do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym projektem (zał. nr 4) i na warunkach złożonej oferty. ? umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. Kontakt: Osoba uprawniona ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami: - Krystian Chyliński. |
© eurobudowa.pl 2004-2025