Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KASPEC-TAJWA SP. z o.o 3 Maja 34 48-303 Nysa powiat: nyski alda.tajdus@poczta.fm https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210382 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Nysa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/KASPEC-TAJWA/2025 na dostawę czterech kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską oraz wyposażeniem KPOD.01.03-IW.01-2486/24 Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-2486/24 - Wprowadzenie usług z zakresu poprawy kondycji fizycznej skierowanych dla mieszkańców subregiony południowego województwa opolskiego Część 1 1/KASPEC-TAJWA/2025 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską, o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: Pawilon usługowy składający się z 3 połączonych kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską wraz z węzłem sanitarnym oraz kontener recepcyjny, zgodnie z załączonymi: rysunkami, rzutami, przekrojem oraz mapą, o minimalnych parametrach: 1. Konstrukcja: Kontener zbudowany na pełnej ramie. Konstrukcja wykonana zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie konstrukcji stalowych, min: EN 1990, EN 1991, EN 1993 oraz EN 1990-2. Klasa wykonania: min EXC2. Wszystkie elementy stalowe konstrukcji: stal gatunku S235JR, malowane antykorozyjną farbą epoksydową o grubości 120u w kolorze RAL 7016. Rama wyposażona w otwory do rozładunku wózkiem widłowym. 2. Ściany: Poszycie ścian bocznych: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K. Od zewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze mikrolinii w kolorze RAL 7016. Od wewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze linii w kolorze RAL 9010. Wykończenie ścian zewnętrznych (obróbki blacharskie): blacha powlekana w kolorze RAL 7016. Wykończenie ścian wewnętrznych (obróbki blacharskie): blacha powlekana w kolorze RAL 7016. Kontener ze ścianami działowymi wewnątrz. Wykończenie ścian w części sanitarnej oraz saunowej: wodoodporna płyta winylowa. 3. Podłoga: Poszycie: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K. Dodatkowo podłoga pokryta płytą OSB o grubości 18 mm. Wykończenie: - Panele winylowe, klasa ścieralności AC6, klasa użyteczności 33/34, - drewno osikowe (sauna) - płyta winylowa (pomieszczenie sanitarne). Wytrzymałość podłogi: min 2.00 kN/m2. 4. Dach: Jednospadowy o spadku 2°. Poszycie: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K. Od zewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze trapezu w kolorze RAL 7016. Od wewnątrz poszycie ściany: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze linii w kolorze RAL 9010. Orynnowanie: okapniki odprowadzające wodę na zasadzie grawitacji. Wytrzymałość dachu: min 1.20 kN/m2 5. Elementy dekoracyjne: Frontowa pokryta lamelami w kolorze złotego dębu; Lewa boczna ściana pokryta blachą w rąbek w kolorze RAL 7016; 6. Stolarka okienna: 3 x okno typu witryna (nieotwieralne); potrójna szyba; konstrukcja ciepła; Wymiary zewnętrzne: 2 szt.: 2050x1800 mm; 1 szt.: 2050x1050, zgodnie z rysunkiem nr 4 Elewacja. 7. Stolarka drzwiowa: - 1 x jednoskrzydłowe przeszklone drzwi w aluminiowej ramie; Podwójna szyba; Klamka obustronnie; 1 zamek obustronnie; Niski próg z odwodnieniem; 2 zawiasy; Konstrukcja ciepła; Kolor RAL 7016 MAT obustronnie; Wymiary zewnętrzne 1080 x 2080 mm; Światło przejścia 902 x 2002 mm; Szyba 4/16/4le k=1,1; Uw = 9 999,0 W/m2K; Drzwi otwierane na zewnątrz; - 2 x jednoskrzydłowe drzwi pokojowe; Klamka obustronnie; 1 zamek po obu stronach; 2 zawiasy; Kolor RAL 9010 po obu stronach; Wymiary zewnętrzne 1050 x 2080 mm; Światło przejścia 900 x 2022 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz; - 2 x jednoskrzydłowe drzwi łazienkowe; Klamka obustronnie; 1 wewnętrzny zamek; 2 zawiasy; Kolor RAL 9010 po obu stronach; Wymiary zewnętrzne 950 x 2080 mm; Światło przejścia 800 x 2022 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz; - 2 x drzwi saunowe, Uchwyt obustronnie, 3 zawiasy, Kolor grafitowy, wymiary; Światło przejścia 900 x 2000 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz; - 2 x drzwi saunowe, Uchwyt obustronnie, 3 zawiasy, Mleczne szkło, wymiary; Światło przejścia 900 x 2000 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz; 8. Instalacja elektryczna: Instalacja elektryczna prowadzona w natynkowych kanałach. Na instalację elektryczną składa się: 5 x lampa LED 600 x 600 mm 40W 4000 lumenów (światło białe neutralne), 2 x hermetyczna lampa LED 21W 900 lumenów, 10 x włącznik światła, 5 x podwójne natynkowe gniazdko elektryczne, 4 x rozdzielnia elektryczna, 4 x przyłącze prądowe CEE 400V 32A. Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z obowiązującymi normami. 9. Instalacja sanitarna: 2 x wolnostojący kompakt WC; 2 x umywalka z wyposażeniem, 2 x szafka pod umywalkę, 4 x prysznic z wyposażeniem, 4 x bojler 50l, 2 x naścienne przyłącze wodne zakończone złączką, 4 x naścienny odpływ o średnicy 50 mm, 2 x naścienny odpływ o średnicy 100 mm. 10. Ogrzewanie: 3 x wolnostojący grzejnik elektryczny. 11. Sauna Fińska: ? Ściany i sufit pokryte drewnem osikowym, ? podłoga drewnem osikowym, ? drzwi wewnętrzne do sauny - wykonane ze szkła w kolorze grafitowym; ? dwupoziomowa ławka do sauny z oświetleniem LED - Wykonana z drewna osikowego; ? elektryczny piec do sauny (piec z wewnętrznym sterowaniem), ? w saunie kontrola termostatu do 110°C; ? lampa w rogu sauny; ? odtwarzacz Bluetooth (zestaw nagłośnieniowy ze wzmacniaczem). ? średnia moc sauny fińskiej - min 5 kW. 12. Konstrukcja pawilonów powinna umożliwić montaż instalacji fotowoltaicznej. Uzupełnieniem przedmiotu zamówienia są załączniki: - Załącznik nr 3 Przekrój - Załącznik nr 4 Elewacja - Załącznik nr 5 Rzut kontenery - Załącznik nr 6 Mapa. WYMAGANIA DODATKOWE: Wszystkie użyte rozwiązania techniczne, w tym w zakresie instalacji sanitarnych oraz elektrycznych mają uwzględniać najnowsze normy w zakresie energochłonności oraz zużycia wody. Zamówienie obejmuje: - dostawę - posadowienie (montaż) - podłączenie (doprowadzenie przyłączy po stronie Zamawiającego), - sprawdzenie (pierwsze uruchomienie), - szkolenie z obsługi (min 3 dni). Posadowienie kontenerów w budynku składowo magazynowym: cztery kontenery będą w całości pod zadaszeniem budynku. Zgodnie z przedstawionymi załącznikami: Załącznik nr 3, załącznik nr 5, załącznik nr 6. Dostęp do obiektu dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, który będzie zapewniał podjazd dla urządzeń wspomagających (np. wózki inwalidzkie, chodziki) - po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie obowiązujące na dzień składania ofert normy bezpieczeństwa przewidziane dla tego typu urządzeń, wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty, w tym dokumentację techniczną dopuszczającą urządzenie (wymienione w opisie przedmiotu zamówienia) do stosowania na terenie Polski z aktualnym stanem prawnym w tym deklarację CE. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawcy muszą udowodnić w składanej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. Wraz z ofertą wymagana jest specyfikacja. Okres gwarancji min 24 m-ce na konstrukcję CPV: 44211100-3 Dokument nr: 2025-84297-210382, 1/KASPEC-TAJWA/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-20 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat nyski Gmina Nysa Miejscowość Nysa Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów, danych teleadresowych, zmiany przepisów prawa, wynagrodzenia i terminu płatności), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. 2) Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzone w szczególności w następujących przypadkach i zakresie: 1. zmiany istotnych regulacji prawnych, 2. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części, 3. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 4. wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na wykonanie przedmiotu umowy). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, : - jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z przedłużających się procedur uzyskania uzgodnień, opinii lub decyzji administracyjnych, - jeżeli zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, - jeżeli zmiany będą następstwem działań organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących: ? przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., ? odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, ? konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy, - jeżeli wystąpi konieczność dokonania zamiennych robót lub ich części, wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego- jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy). - Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania. 6. wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia; 7. wystąpienie obiektywnych opóźnień w dostawie materiałów bądź surowców niezbędnych do wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu wykonania umowy: - Zmiany technologiczne wywołane w szczególności: ? Niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, ? Pojawieniem się na rynku nowych materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, ? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, ? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, ? Konieczność zmian technologicznych prowadzących do obniżenia kosztów eksploatacji urządzeń. 9. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych. 10. Zamawiający dopuszcza zmiany terminów płatności, wysokości zaliczek/płatności częściowych. 3) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; - wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zawarcie aneksu do Umowy z dostawcą z jakichkolwiek przyczyn wymaga ich bezwzględnej akceptacji przez obie strony umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia podpisanego oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia podpisanego oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 11:05:07 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a) Cena całkowita netto za realizację zamówienia - 100 pkt, (W przypadku podania ceny netto w innej walucie niż PLN wartość do PLN będzie przeliczana wg średniego kursu NBP podanego na dzień oceny ofert). Kontakt: Osoby do kontaktu Zdzisław Tajduś tel.: e-mail: alda.tajdus@poczta.fm |
© eurobudowa.pl 2004-2025