Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: KASPEC-TAJWA SP. z o.o
3 Maja 34
48-303 Nysa
powiat: nyski
alda.tajdus@poczta.fm
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210382
Województwo: opolskie
Miasto: Nysa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/KASPEC-TAJWA/2025 na dostawę czterech kontenerów
ze zintegrowaną sauną fińską oraz wyposażeniem
KPOD.01.03-IW.01-2486/24
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-2486/24 - Wprowadzenie usług z zakresu poprawy kondycji fizycznej skierowanych dla mieszkańców subregiony południowego województwa opolskiego

Część 1
1/KASPEC-TAJWA/2025

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską,
o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej:
Pawilon usługowy składający się z 3 połączonych kontenerów ze zintegrowaną sauną fińską wraz
z węzłem sanitarnym oraz kontener recepcyjny, zgodnie z załączonymi: rysunkami, rzutami, przekrojem oraz mapą, o minimalnych parametrach:
1. Konstrukcja:
Kontener zbudowany na pełnej ramie. Konstrukcja wykonana zgodnie z obowiązującymi normami
w zakresie konstrukcji stalowych, min: EN 1990, EN 1991, EN 1993 oraz EN 1990-2. Klasa wykonania: min EXC2. Wszystkie elementy stalowe konstrukcji: stal gatunku S235JR, malowane antykorozyjną farbą epoksydową o grubości 120u w kolorze RAL 7016. Rama wyposażona w otwory do rozładunku wózkiem widłowym.
2. Ściany:
Poszycie ścian bocznych: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K.
Od zewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze mikrolinii w kolorze RAL 7016. Od wewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze linii w kolorze RAL 9010. Wykończenie ścian zewnętrznych (obróbki blacharskie): blacha powlekana w kolorze RAL 7016. Wykończenie ścian wewnętrznych (obróbki blacharskie): blacha powlekana w kolorze RAL 7016. Kontener ze ścianami działowymi wewnątrz. Wykończenie ścian w części sanitarnej oraz saunowej: wodoodporna płyta winylowa.
3. Podłoga:
Poszycie: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K. Dodatkowo podłoga pokryta płytą OSB o grubości 18 mm.
Wykończenie:
- Panele winylowe, klasa ścieralności AC6, klasa użyteczności 33/34,
- drewno osikowe (sauna)
- płyta winylowa (pomieszczenie sanitarne).
Wytrzymałość podłogi: min 2.00 kN/m2.
4. Dach:
Jednospadowy o spadku 2°. Poszycie: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PIR o grubości 100 mm
i przenikalności termicznej 0.22 W/m2K. Od zewnątrz poszycie: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze trapezu w kolorze RAL 7016. Od wewnątrz poszycie ściany: blacha powlekana o grubości 0.50 mm i strukturze linii w kolorze RAL 9010. Orynnowanie: okapniki odprowadzające wodę
na zasadzie grawitacji.
Wytrzymałość dachu: min 1.20 kN/m2
5. Elementy dekoracyjne:
Frontowa pokryta lamelami w kolorze złotego dębu;
Lewa boczna ściana pokryta blachą w rąbek w kolorze RAL 7016;
6. Stolarka okienna:
3 x okno typu witryna (nieotwieralne); potrójna szyba; konstrukcja ciepła; Wymiary zewnętrzne: 2 szt.: 2050x1800 mm; 1 szt.: 2050x1050, zgodnie z rysunkiem nr 4 Elewacja.
7. Stolarka drzwiowa:
- 1 x jednoskrzydłowe przeszklone drzwi w aluminiowej ramie; Podwójna szyba; Klamka obustronnie; 1 zamek obustronnie; Niski próg z odwodnieniem; 2 zawiasy; Konstrukcja ciepła; Kolor RAL 7016 MAT obustronnie; Wymiary zewnętrzne 1080 x 2080 mm; Światło przejścia 902 x 2002 mm; Szyba 4/16/4le k=1,1; Uw = 9 999,0 W/m2K; Drzwi otwierane na zewnątrz;
- 2 x jednoskrzydłowe drzwi pokojowe; Klamka obustronnie; 1 zamek po obu stronach; 2 zawiasy; Kolor RAL 9010 po obu stronach; Wymiary zewnętrzne 1050 x 2080 mm; Światło przejścia 900 x 2022 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz;
- 2 x jednoskrzydłowe drzwi łazienkowe; Klamka obustronnie; 1 wewnętrzny zamek; 2 zawiasy; Kolor RAL 9010 po obu stronach; Wymiary zewnętrzne 950 x 2080 mm; Światło przejścia 800 x 2022 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz;
- 2 x drzwi saunowe, Uchwyt obustronnie, 3 zawiasy, Kolor grafitowy, wymiary; Światło przejścia 900 x 2000 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz;
- 2 x drzwi saunowe, Uchwyt obustronnie, 3 zawiasy, Mleczne szkło, wymiary; Światło przejścia 900 x 2000 mm; Drzwi otwierane na zewnątrz;
8. Instalacja elektryczna:
Instalacja elektryczna prowadzona w natynkowych kanałach. Na instalację elektryczną składa się:
5 x lampa LED 600 x 600 mm 40W 4000 lumenów (światło białe neutralne), 2 x hermetyczna lampa LED 21W 900 lumenów, 10 x włącznik światła, 5 x podwójne natynkowe gniazdko elektryczne, 4 x rozdzielnia elektryczna, 4 x przyłącze prądowe CEE 400V 32A. Instalacja elektryczna wykonana zgodnie
z obowiązującymi normami.
9. Instalacja sanitarna:
2 x wolnostojący kompakt WC; 2 x umywalka z wyposażeniem, 2 x szafka pod umywalkę, 4 x prysznic
z wyposażeniem, 4 x bojler 50l, 2 x naścienne przyłącze wodne zakończone złączką, 4 x naścienny odpływ o średnicy 50 mm, 2 x naścienny odpływ o średnicy 100 mm.
10. Ogrzewanie:
3 x wolnostojący grzejnik elektryczny.
11. Sauna Fińska:
? Ściany i sufit pokryte drewnem osikowym,
? podłoga drewnem osikowym,
? drzwi wewnętrzne do sauny - wykonane ze szkła w kolorze grafitowym;
? dwupoziomowa ławka do sauny z oświetleniem LED - Wykonana z drewna osikowego;
? elektryczny piec do sauny (piec z wewnętrznym sterowaniem),
? w saunie kontrola termostatu do 110°C;
? lampa w rogu sauny;
? odtwarzacz Bluetooth (zestaw nagłośnieniowy ze wzmacniaczem).
? średnia moc sauny fińskiej - min 5 kW.
12. Konstrukcja pawilonów powinna umożliwić montaż instalacji fotowoltaicznej.
Uzupełnieniem przedmiotu zamówienia są załączniki:
- Załącznik nr 3 Przekrój
- Załącznik nr 4 Elewacja
- Załącznik nr 5 Rzut kontenery
- Załącznik nr 6 Mapa.
WYMAGANIA DODATKOWE:
Wszystkie użyte rozwiązania techniczne, w tym w zakresie instalacji sanitarnych oraz elektrycznych mają uwzględniać najnowsze normy w zakresie energochłonności oraz zużycia wody.
Zamówienie obejmuje:
- dostawę
- posadowienie (montaż)
- podłączenie (doprowadzenie przyłączy po stronie Zamawiającego),
- sprawdzenie (pierwsze uruchomienie),
- szkolenie z obsługi (min 3 dni).
Posadowienie kontenerów w budynku składowo magazynowym: cztery kontenery będą w całości pod zadaszeniem budynku. Zgodnie z przedstawionymi załącznikami: Załącznik nr 3, załącznik nr 5, załącznik nr 6.
Dostęp do obiektu dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, który będzie zapewniał podjazd dla urządzeń wspomagających (np. wózki inwalidzkie, chodziki) - po stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie obowiązujące na dzień składania ofert normy bezpieczeństwa przewidziane dla tego typu urządzeń, wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty, w tym dokumentację techniczną dopuszczającą urządzenie (wymienione w opisie przedmiotu zamówienia) do stosowania na terenie Polski z aktualnym stanem prawnym w tym deklarację CE.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawcy muszą udowodnić w składanej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w zapytaniu ofertowym.
Wraz z ofertą wymagana jest specyfikacja.
Okres gwarancji
min 24 m-ce na konstrukcję

CPV: 44211100-3

Dokument nr: 2025-84297-210382, 1/KASPEC-TAJWA/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
nyski
Gmina
Nysa
Miejscowość
Nysa

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów, danych teleadresowych, zmiany przepisów prawa, wynagrodzenia i terminu płatności), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej
z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania.
2) Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzone w szczególności w następujących przypadkach i zakresie:
1. zmiany istotnych regulacji prawnych,
2. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części,
3. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
4. wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na wykonanie przedmiotu umowy).
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, :
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z przedłużających się procedur uzyskania uzgodnień, opinii lub decyzji administracyjnych,
- jeżeli zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
w szczególności: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian
w dokumentacji,
- jeżeli zmiany będą następstwem działań organów sądowych lub administracyjnych,
w szczególności dotyczących:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
? odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
? konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
- jeżeli wystąpi konieczność dokonania zamiennych robót lub ich części, wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego- jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy).
- Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania.
6. wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
7. wystąpienie obiektywnych opóźnień w dostawie materiałów bądź surowców niezbędnych
do wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu wykonania umowy:
- Zmiany technologiczne wywołane w szczególności:
? Niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów,
? Pojawieniem się na rynku nowych materiałów nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
? Konieczność zmian technologicznych prowadzących do obniżenia kosztów eksploatacji urządzeń.
9. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych.
10. Zamawiający dopuszcza zmiany terminów płatności, wysokości zaliczek/płatności częściowych.
3) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
- wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
4) Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Zawarcie aneksu do Umowy z dostawcą z jakichkolwiek przyczyn wymaga ich bezwzględnej akceptacji przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia podpisanego oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia podpisanego oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie
w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 11:05:07

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Cena całkowita netto za realizację zamówienia - 100 pkt,
(W przypadku podania ceny netto w innej walucie niż PLN wartość do PLN będzie przeliczana wg średniego kursu NBP podanego na dzień oceny ofert).

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Zdzisław Tajduś
tel.:
e-mail: alda.tajdus@poczta.fm

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.