dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MEDISEPT sp. z o.o L. Spiessa 4 20-270 Lublin powiat: Lublin +48 502256132, +48 501617633 i.gruszka@medisept.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210383 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 502256132, +48 5 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS w Kolonii 2025, niezbędnego do realizacji projektu pn. ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. z o.o. poprzez udział w targach" Powstaje w kontekście projektu FELU.02.07-IP.01-0014/23 - ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. zo.o. poprzez udział w targach" Część 1 Usługa w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Zakup usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS w Kolonii 2025, niezbędnego do realizacji projektu pn. ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. z o.o. poprzez udział w targach" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS Kolonia 2025 (Międzynarodowe Targi Stomatologiczne w 2025 r. w Kolonii w terminie: 25-29.03.2025r., Niemcy). Opis zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego: - wykonie zabudowy stoiska wystawowego zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Adaptacja projektu wg załączonej wizualizacji + realizacja stoiska ( montaż, demontaż); 2) Stoisko dwustronnie otwarte o wymiarach 4m x 3m, razem 12 m2, w tym zaplecze ok. 1m2 z wyposażeniem (regał, szafka kuchenna, 1 kosz na śmieci, 1 wieszak na ubrania, ekspres do kawy), zamykane na klucz, drzwi oklejone grafiką laminowaną wg projektu; 3) Sposób ekspozycji wyrobów: szklane lub inne półki na ścianie stoiska oraz w ścianie frontowej stoiska podświetlone LED; 4) 2 x lada recepcyjna - wykonana z białego laminatu a następnie oklejone folią; 5) Grafika stoiska zgodnie z wizualizacją - przygotowanie wydruków laminowanych oraz dostosowanie ich do wymiarów stoiska; 6) wykładzina dywanowa welurowa; 7) 1 stolik okrągły+ 4 fotele skórzane - meble muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego; 8) 4 hokery do lady niezabudowanej - meble muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego; 9) Dekoracje kwiatowe - świeże wysokie kwiaty; 10) Oświetlenie stoiska: halogeny LED lub/i metalohalogeny, na wysięgnikach minimum x 6; 11) Konstrukcja stoiska: stoisko wykonane z płyty drewnianej i wyklejone w całości grafiką na folii z laminatem; 12) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z laminatem; 13) Monitor lub TV( cienki np. LED) wielkość minimum 55 cali wbudowany w słup o szerokości ściany zaplecza (uwzględniony na załączonej wizualizacji); 14) Słup wykonany z mdfu z wbudowanym oświetleniem i dwoma półkami wklęsłymi; 15) Wysokość zabudowy 4m; 16) Logotypy unijne* w języku angielskim - umieszczone w widocznym miejscu; 17) LOGO kasetonowe podświetlane z boków oraz frontu. Wyżej wymienione elementy zostały ujęte na wizualizacji stoiska i powinny odpowiadać rysunkom (Załącznik nr 6 - wizualizacja stoiska). Oferowane elementy zabudowy stoiska powinny być nowe, sprawne technicznie, w żaden sposób nieuszkodzone, kompletne i gotowe do użycia, oraz muszą spełniać wymagania, funkcjonalne i ilościowe - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. *Logotypy dostępne są do pobrania ze strony: https://funduszeue.lubelskie.pl CPV: 39133000-3, 39154000-6, 45421152-4, 45421153-1 Dokument nr: 2025-15462-210383 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji zagranica Kraj Niemcy Województwo Powiat Gmina Miejscowość Kolonia Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - transport do miejsca wykonania usługi: hala targowa IDS Kolonia 2025, Niemcy. Wymagania: Warunki zmiany umowy ZMIANA PRZEDMIOTU UMOWY 1. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy polegająca na: 1.1. zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli: 1.1.1. zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji; 1.1.2. konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej; 1.1.3. zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert - o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu; 1.2. modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej - pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, na lata 2021-2027 w wersji z dnia 18 listopada 2022r. Do niniejszego Zapytania Ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320, z późn. zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają zdolność do realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku: spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zawartego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 2. Gwarantują sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku: spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zawartego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Warunek ten uznaje się za spełniony poprzez wykazanie [referencje/listy polecające/protokoły odbioru/faktury], iż oferent wykonał co najmniej 2 realizacje obejmujące swoim zakresem wykonanie usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawowego na targach o charakterze medycznym odbywających się w Niemczech w okresie ostatnich 5 lat. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 11:09:54 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty za kryterium "cena" zostaną obliczone według następującego wzoru: Najniższa cena brutto oferty X 95/ Cena brutto badanej oferty = _______ pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty za kryterium ,,termin płatności" zostaną przyznane zgodnie z tabelą: Liczba punktów / Termin płatności* 0 pkt / do 7 dni 2,5 pkt / do 14 dni 5 pkt / do 30 dni Kontakt: Osoby do kontaktu Iwona Gruszka tel.: +48 502256132 e-mail: i.gruszka@medisept.pl Kamil Mazurkiewicz tel.: +48 501617633 e-mail: k.mazurkiewicz@medisept.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025