Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: MEDISEPT sp. z o.o
L. Spiessa 4
20-270 Lublin
powiat: Lublin
+48 502256132, +48 501617633
i.gruszka@medisept.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210383
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 502256132, +48 5
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS w Kolonii 2025, niezbędnego do realizacji projektu pn. ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. z o.o. poprzez udział w targach"
Powstaje w kontekście projektu
FELU.02.07-IP.01-0014/23 - ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. zo.o. poprzez udział w targach"

Część 1
Usługa w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Zakup usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS w Kolonii 2025, niezbędnego do realizacji projektu pn. ,,Wzrost konkurencyjności MEDISEPT sp. z o.o. poprzez udział w targach"
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawienniczego na targi IDS Kolonia 2025 (Międzynarodowe Targi Stomatologiczne w 2025 r. w Kolonii w terminie: 25-29.03.2025r., Niemcy).
Opis zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego:
- wykonie zabudowy stoiska wystawowego zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Adaptacja projektu wg załączonej wizualizacji + realizacja stoiska ( montaż, demontaż);
2) Stoisko dwustronnie otwarte o wymiarach 4m x 3m, razem 12 m2,
w tym zaplecze ok. 1m2 z wyposażeniem (regał, szafka kuchenna, 1 kosz na śmieci, 1 wieszak na ubrania, ekspres do kawy), zamykane na klucz, drzwi oklejone grafiką laminowaną wg projektu;
3) Sposób ekspozycji wyrobów: szklane lub inne półki na ścianie stoiska oraz w ścianie frontowej stoiska podświetlone LED;
4) 2 x lada recepcyjna - wykonana z białego laminatu a następnie oklejone folią;
5) Grafika stoiska zgodnie z wizualizacją - przygotowanie wydruków laminowanych oraz dostosowanie ich do wymiarów stoiska;
6) wykładzina dywanowa welurowa;
7) 1 stolik okrągły+ 4 fotele skórzane - meble muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego;
8) 4 hokery do lady niezabudowanej - meble muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego;
9) Dekoracje kwiatowe - świeże wysokie kwiaty;
10) Oświetlenie stoiska: halogeny LED lub/i metalohalogeny, na wysięgnikach minimum x 6;
11) Konstrukcja stoiska: stoisko wykonane z płyty drewnianej i wyklejone w całości grafiką na folii z laminatem;
12) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z laminatem;
13) Monitor lub TV( cienki np. LED) wielkość minimum 55 cali wbudowany w słup o szerokości ściany zaplecza (uwzględniony na załączonej wizualizacji);
14) Słup wykonany z mdfu z wbudowanym oświetleniem i dwoma półkami wklęsłymi;
15) Wysokość zabudowy 4m;
16) Logotypy unijne* w języku angielskim - umieszczone w widocznym miejscu;
17) LOGO kasetonowe podświetlane z boków oraz frontu.
Wyżej wymienione elementy zostały ujęte na wizualizacji stoiska i powinny odpowiadać rysunkom (Załącznik nr 6 - wizualizacja stoiska).
Oferowane elementy zabudowy stoiska powinny być nowe, sprawne technicznie, w żaden sposób nieuszkodzone, kompletne i gotowe do użycia, oraz muszą spełniać wymagania, funkcjonalne i ilościowe - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane.
*Logotypy dostępne są do pobrania ze strony: https://funduszeue.lubelskie.pl

CPV: 39133000-3, 39154000-6, 45421152-4, 45421153-1

Dokument nr: 2025-15462-210383

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
zagranica
Kraj
Niemcy
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
Kolonia
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
- transport do miejsca wykonania usługi: hala targowa IDS Kolonia 2025, Niemcy.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
ZMIANA PRZEDMIOTU UMOWY
1. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy polegająca na:
1.1. zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
1.1.1. zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji;
1.1.2. konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej;
1.1.3. zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert - o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
1.2. modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej - pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, na lata 2021-2027 w wersji z dnia 18 listopada 2022r. Do niniejszego Zapytania Ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320, z późn. zm.).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Posiadają zdolność do realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku: spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zawartego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Gwarantują sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku: spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zawartego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
3. Posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia.
Warunek ten uznaje się za spełniony poprzez wykazanie [referencje/listy polecające/protokoły odbioru/faktury], iż oferent wykonał co najmniej 2 realizacje obejmujące swoim zakresem wykonanie usługi w zakresie zabudowy stoiska wystawowego na targach o charakterze medycznym odbywających się w Niemczech w okresie ostatnich 5 lat.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 11:09:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium "cena" zostaną obliczone według następującego wzoru:
Najniższa cena brutto oferty X 95/ Cena brutto badanej oferty = _______ pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,termin płatności" zostaną przyznane zgodnie z tabelą:
Liczba punktów / Termin płatności*
0 pkt / do 7 dni
2,5 pkt / do 14 dni
5 pkt / do 30 dni

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Iwona Gruszka
tel.: +48 502256132
e-mail: i.gruszka@medisept.pl
Kamil Mazurkiewicz
tel.: +48 501617633
e-mail: k.mazurkiewicz@medisept.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.