Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy
ul. Kielecka 9
26-026 Morawica
powiat: kielecki
tel. (041) 306 75 79, (041) 3067575
zamowienia@gopsmorawica.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Morawica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (041) 306 75 79
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.: ,,DOSTAWA gazu płynnego propan
do celów grzewczych na potrzeby Samorządowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
w Brudzowie, którego wartości szacunkowa nie przekroczy kwoty 130 000,00 zł netto
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan (gazu płynnego propan do celów
grzewczych) w roku 2025 w szacunkowej ilości 23 000 litrów do zbiornika znajdującego w Samorządowym
Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Brudzowie przy Ul. Starowiejskiej 62, 26-026 Morawica
2. Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodne z normą PN-C-96008:1998 oraz spełniać
wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r.
w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego. Po każdej dostawie Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu oryginalne świadectwo jakości określające parametry dostarczanego gazu.
3. Określona przez Zamawiającego ilość gazu jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zakupu mniejszej ilości lub większej (do 40% szacunkowej ilości) co nie może stanowić podstawy do wnoszenia
przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu zamówienia z uwagi na faktyczne zużycie.
Zamawiający będzie zlecał dostawy do zbiornika o pojemności 4.800 litrów, maksymalne dopuszczalne ciśnienie w
zbiornikach 15,6 bar, maksymalne dopuszczalne napełnienie 85%.
5. Gaz płynny dostarczany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę w dni robocze (7:30 - 15:30) na podstawie
zapotrzebowania częściowego, zgłaszanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy lub
w formie telefonicznej.
6. Dostawy będą realizowane nie później jak w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania częściowego
przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane w godz.ch 7.30 - 15.30.7. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem (autocysterna) wyposażonym w legalizowany układ do
pomiaru ilościowego gazu płynnego oraz inne urządzenia niezbędne do przepompowania gazu do zbiorników
Zamawiającego.
8. Wykonawca dostarczy gaz własnym transportem w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
9. Gaz płynny będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz
materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia.
10. Odbiór gazu płynnego będzie się odbywał przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem
urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na pojazdach Wykonawcy.
11. Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć aktualne świadectwo jakości gazu wydane przez producenta
dla danej partii gazu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie odmową przyjęcia dostawy oraz
karami wynikającymi z nieterminowych dostaw przewidzianymi w umowie.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia.
13. W
przypadku
wystąpienia
szkody
w
instalacji
grzewczej
Zamawiającego
wynikłej
i udowodnionej z winy złej jakości paliwa Wykonawca pokryje koszty napraw oraz wszystkie inne ewentualne straty
Zamawiającego.

CPV: 09122100-1, 23210000-2

Dokument nr: PS.260.1.2025.SCOM

Składanie ofert:
Ofertę należy składać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia
uwzględniając warunki opisane powyżej do dnia 14.01.2025r. do godz. 10.00
o składać osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Morawicy, pok. 24, Ul. Kielecka 26 - 026
Morawica, od poniedziałku do piątku w godz.7.30 do 15.30.
lub:
o drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@gopsmorawica.pl

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza i z którym zawarta zostanie umowa,
zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze składanymi zamówieniami w okresie od dnia
podpisania umowy do 31.12.2025r

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość zamówienia
nie przekracza kwoty 130 000 zł netto ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)
OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert cząstkowych.
VI.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zał. ;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
VII.
Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu winien dołączyć następujące dokumenty:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do
oferty poniższe dokumenty stanowiące integralną część formularza ofertowego (zał. 1):
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2).2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych - (zał. 3)
3. Oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). (zał. 4)
4.Aktualną koncesję na obrót paliwem stanowiącym przedmiot zamówienia
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę
podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do
oferty (jeżeli dotyczy).
Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Oferta winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
Wszystkie ceny jednostkowe należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo, dla poszczególnego rodzaju asortymentu osobno i podliczona zbiorczo
dla całości zamówienia.
Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Dostawca przy realizacji zamówienia,
Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać zmian w ofercie.
W przypadku wysłania oferty drogą e-mailową musi być ona zeskanowana, aby był widoczny czytelny podpis
Dostawcy.
b) O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.
c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.X.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena łączna brutto - 100%
Zamawiający dokona wyboru tego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
XI.
INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA POMIĘDZY STRONAMI:
o Rozliczenia pomiędzy stronami będą się odbywały w PLN.
o Wykonawca wystawi fakturę za zamówione, uwzględniając podział na cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto.
o Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby
Zamawiającego.
FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
o Termin wyboru ofert ustala się na dzień 15.01.2025r. na godz. 9.00.
o Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich
i rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym fakcie danego Wykonawcę, którego oferta będzie wybrana
zostanie o tym poinformowany drogą pisemną (pocztą elektroniczną).
o Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana z jakiegokolwiek powodu wycofa się, Zamawiający wybierze
najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzania ich ponownej oceny.
o Od prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie,
skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych i w sprawach
niniejszej procedury jest:
o Lucyna Kuta - kierownik SCOM w Brudzowie, tel. Kontaktowy (041) 306 75 79, e-mail: scom@gopsmorawica.pl
o Justyna Cesarz-Soja - Kierownik MGOPS w Morawicy , tel. kontaktowy: (041) 3067575, e-mail:
jcesarz@gopsmorawica.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.