dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ruda Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plac Zwycięstwa 5 59-305 Rudna powiat: lubiński tel. 076 746 70 84, Fax. 076 746 70 80 zgkim@zgkim.rudna.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Rudna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 076 746 70 84, |
Termin składania ofert: | 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w roku 2025". 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach niemieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej 2025 r. 3. Wykaz obiektów Zamawiającego tabela nr 1 - obiekty mieszkalne Lp. Adres obiektu Ilość lokali Ilość przewodów spalinowych Ilość przewodów dymowych Ilość przewodów wentylacyjnych 1 Rudna, Polna 3A 1 1 - 2 2 Rudna, Ul. Św. Katarzyny 13 4 3 1 4 3 Brodów 15I 4 - 4 8 4 Kliszów 30 1 - 1 1 5 Radomiłów 5F 1 - 1 1 6 Gwizdanów 11 2 6 7 7 Rynarcice 24 5 3 2 5 8 Górzyn 37D 4 1 3 4 9 Brodów 15G 4 - 4 4 10 Chobienia, Ul. Szkolna 2 4 4 - 7 11 Górzyn 21E - 2 2 12 Kębłów 9d 1 - 2 4 13 Kebłów 9H/3 1 1 1 14 Kębłów 9I 3 3 6 15 Mleczno 29/2 1 - 1 1 15 Mleczno 29A/3 1 - 1 1 17 Orsk 16 1 - 1 2 18 Orsk 18 1 - 1 1 19 Radomiłów 5B 4 - 4 4 20 Radoszyce 25, 26a, 26b 1 7 6 22 Rynarcice 35 2 3 5 23 Stara Rudna 15A 4 - 4 8 24 Stara Rudna 6a, 6b 4 - 4 4 25 Górzyn 21 G - 8 8 26 Chobienia, Ul. Nadrzeczna 6a 1 - 1 1 27 Górzyn 18A 10 10 20 28 Brodów 15B 5 1 11 29 Nieszczyce 26B 9 9 18 30 Rudna Ul. Leśna 10A, 10C 2 2 4 tabela nr 2 - obiekty niemieszkalne Lp. Adres obiektu uwagi Ilość przewodów spalinowych Ilość przewodów dymowych Ilość przewodów wentylacyjnych 1 Kaplina cmentarna - Rudna Ul. 1- go Maja 3 2 Budynek socjalno- gospodarczy na cmentarzu w Rudnej przy Ul. 1-go Maja 9 3 Kaplica cmentarna w m. Chobienia 3 4 Biurowiec ZGKiM - Rudna, Plac Zwycięstwa 5 1 5 5 Urząd Gminy Rudna - Rudna, Plac Zwycięstwa 15 1 52 6 Składowisko odpadów - Rudna ul. Witosa 12 7 Żłobek Gminny - Rudna, ul. Piaskowa 5A 1 43 8 Baza magazynowo - transportowa - Rudna Ul. Wesoła 10 1 11 tabela nr 3 - obiekty niemieszkalne - remizy OSP Lp. Adres obiektu 1 Remiza OSP Rudna Ul. Parkowa (przewody wentylacyjne oraz spalinowe) 2 Remiza OSP Chobienia Ul. Nadrzeczna (przewody wentylacyjne oraz spalinowe) 3 Remiza OSP Gwizdanów (przewody wentylacyjne) 4 Remiza OSP Orsk (przewody wentylacyjne) 4 Remiza OSP Górzyn (przewody wentylacyjne oraz spalinowe) 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług kominiarskich na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna wymienionych w tabeli nr 1, nr 2 oraz nr 3 w zakresie wynikającym z treści: 1) § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023 r. poz. 822); 2) art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. C ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (z. U. z 2024 r. poz. 834 ze zm.) - Przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych o którym mowa w przepisach ustawy prawo budowlane 4.2. Przeglądy o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. C ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane należy przeprowadzić z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2024 r poz. 1446 ze zm.). Zamawiający będzie wymagał wydrukowanego protokołu sporządzonego, z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków (wygenerowanego z systemu) dla każdego budynku osobno. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić lokatorów danej nieruchomości o terminie planowanej kontroli bądź czyszczeniu przewodów z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem aby umożliwić udostępnienie lokalu/obiektu 4.4. Czyszczenie przewodów kominowych wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów wraz z uzyskaniem potwierdzeń wykonania tych czynności od najemców i właścicieli lokali. Listę z podpisami potwierdzającymi czyszczenie przewodów Wykonawca winien przekazać Zamawiającego w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia prac. Czyszczenia winno odbywać się z nw. częstotliwością: a) przewody spalinowe - dwukrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z usunięciem powstałych przy czyszczeniu nieczystości: I czyszczenie - w terminie do końca czerwca 2025 r., II czyszczenie - w terminie do 15 grudnia 2025 r. b) przewody wentylacyjne - jednokrotne czyszczenie w ciągu roku łącznie z usunięciem nieczystości powstałych podczas czyszczenia: czyszczenie - w terminie do 15 grudnia 2025 r., c) przewody dymowe - czterokrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z każdorazowym usunięciem sadzy oraz innych nieczystości i uporządkowaniem miejsca pracy. Do zakresu należy również zabezpieczenie wszelkich otworów przed zanieczyszczeniem lokali. I czyszczenie - w terminie do końca marca 2025 r., II czyszczenie - w terminie do końca czerwca 2025 r., III czyszczenie - w terminie do końca września 2025 r., IV czyszczenie - w terminie do 15 grudnia 2025 r. 4.5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy może wystąpić konieczność wykonania dodatkowych prac np. inwentaryzacji przewodów kominowych, dokonania oględzin, sporządzania opinii kominiarskich w formie tekstowej i rysunkowej, udrażniania kanału kominowego itp. Będzie to zobowiązany wykonać Wykonawca w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia od Zamawiającego, które będzie podstawa do realizacji prac dodatkowych i rozliczane dodatkowo. 5. Obowiązki wykonawcy: 5.1 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r., o ochronie przeciwpożarowej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 5.2. Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia (jeśli wystąpią). 5.3. W przypadku zgłoszeń nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów przez Zmawiającego Wykonawca winien przystąpić do usuwania usterek w ciągu max do 6 godzin od chwili telefonicznego lub innego wezwania (niezależnie od sezonu), usunięcie usterki nie później niż w ciągu 6 godzin od chwili przystąpienia do usuwania usterki. 5.4. W razie potrzeby przekazywanie informacji z czynności kominiarskich na piśmie dla Zamawiającego. 5.5. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego protokołów z okresowej kontroli przewodów kominowych - w terminach wskazanych w projektach umów, które stanowią załączniki do niniejszego zapytania. 5.6. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzonej podpisami najemców/właścicieli listy lokali/budynków w których dokonano czyszczeń przewodów spalinowych, dymowych i wentylacyjnych. Składanie ofert: 8. Miejsce i termin złożenie oferty: 8.1. Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna tel. 76/746 70 84, Fax. 76/746 70 80 w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e- mail: zgkim@zgkim.rudna.pl (dokumenty wysłane pocztą e-mail należy niezwłocznie przesłać pocztą lub dostarczyć do siedziby ZGKiM). Miejsce i termin realizacji: 10. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2025 roku. Wymagania: Wartość zamówienia nie przekroczy kwoty 130 000,00 złotych 5.7. Posiadanie ubezpieczenia (polisa lub inny dokument potwierdzający) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: - posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, - uprawnieni do wprowadzania danych i informacji do ewidencji - zgodnie z art 27 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej pewne i terminowe wykonanie zamówienia 7. Oferta powinna zawierać : 7.1. formularz ofertowy wg załącznika nr 1, 2 oraz 3 7.2. oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 4 7.3. zaparafowane wzoru umów - załącznik nr 5, 6 oraz 7 7.4. kopię aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 7.5. zaświadczenia o nadaniu kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim lub uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności w ilości odpowiadającej posiadanej kadry. 7.6. Potwierdzenie rejestracji w wykazie osób uprawnionych CEEB 8.2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona oferentom na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej www.zgkim.rudna.pl, oraz www.bip.rudna.pl. ZGKiM zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygnięcia postępowania, bez podania przyczyn. 8.3 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zapytanie ofertowe pn.: "Świadczene usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w roku 2025". 8.4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 8.5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 9. Kryterium wyboru ofert: 9.1. W celu porównania ofert Zamawiający dokona oceny wg wartości brutto. 9.2. Cena jednostkowa brutto określona w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją zadania łącznie z dojazdem do konkretnej lokalizacji. 9.3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te ofert, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Sprzedający, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach. 9.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 9.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9.8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert w przedmiotowym zapytaniu. Uwagi: 11. Ochrona Danych Osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej, Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, tel. 76 746 70 84. 1. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iodo@amt24.biz. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art.6 pkt.1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. 4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy. o Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: ? sprostowania (poprawienia) danych, ? ograniczenia przetwarzania danych, ? dostępu do danych (w tym kopii tych danych), ? wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, o W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do: ? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO ? usunięcia danych, ? przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. o Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. o Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. o Podanie danych jest wymogiem ustawowym. o Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości złożenia oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025