dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie utrzymania i obsługi ogólnodostępnej, całodobowej toalety publicznej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Gryfinie Szczecińska 5 74-100 Gryfino powiat: gryfiński 914023945 a.pawlowska@pukgryfino.pl https://pukgryfino.logintrade.net/zapytania_email,186500,157f9f691de91caded692bdcc90cec86.html |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Gryfino |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 914023945 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług w zakresie utrzymania i obsługi ogólnodostępnej, całodobowej toalety publicznej usytuowanej przy Ul. Parkowej w Gryfinie Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i obsługi ogólnodostępnej, całodobowej toalety publicznej usytuowanej przy Ul. Parkowej w Gryfinie. Zakres czynności do obsługi toalety publicznej dwustanowiskowej o powierzchni użytkowej 5,31 m2: 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług w następującym zakresie: 1) zapewnienia w toalecie i jej obrębie należytego ładu i porządku, wykonując prace w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników toalety, przy użyciu materiałów, sprzętu według instrukcji producenta toalety oraz zapewnienia transportu własnym staraniem i na własny koszt, 2) zapewnienia nieprzerwanego dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarnohigienicznych korzystania z toalety, 3) wyposażenia toalety w środki czystości oraz środki sanitarne i higieniczne niezbędne do jej użytkowania i sprzątania tj. m.in.: papier toaletowy, mydło w płynie, dyfuzor zapachów, sprzęt i środki do sprzątania oraz do dezynfekcji według wykazu producenta toalety, 4) codziennego sprawdzania i utrzymywania czystości wewnątrz toalety, a także w dni wolne od pracy i święta, zgodnie z planem higieny, instrukcją czyszczenia toalety, opisem przebiegu sprzątania oraz ewentualne zmywanie lub doczyszczanie zabrudzeń w razie wystąpienia takiej potrzeby, 5) sprawdzania drożności kanalizacji sanitarnej i działania instalacji wodociągowej, 6) bieżącej wymiany elementów zużywalnych, np. żarówek, świetlówek, 7) codziennego opróżniania koszy na śmieci i wywozu nieczystości (wywóz po stronie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie), 8) prowadzenia harmonogramu wykonywania sprzątania i utrzymania toalety, każdorazowo do wglądu Zamawiającego, 9) codziennego sprawdzania i utrzymywania czystości na zewnątrz, wokół toalety do 1,5 m, tj. m.in. zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń z rynien, grabienie liści, jak również odśnieżanie i usuwanie śliskości w okresie zimowym, niezwłocznie po opadach śniegu, wystąpieniu gołoledzi i innych zjawiskach atmosferycznych stanowiących zagrożenie dla osób korzystających z obiektu, 10) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania toalety na zgłoszenie Zamawiającego (dotyczy sytuacji zgłoszeń mieszkańców do Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie - zgłoszenie przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie), 11) niezwłocznego usuwania awarii urządzeń i uszkodzeń toalet, niepodlegających gwarancji, a wynikających z niewłaściwego ich korzystania, w tym bieżących napraw i konserwacji, m.in. usuwanie awarii wodnych, kanalizacyjnych, oświetleniowych (należy zgłaszać do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie), 12) bieżącego likwidowania aktów wandalizmu w postaci napisów na ścianach (wewnątrz i na zewnątrz obiektu), 13) sprawdzania poprawności działania urządzeń, a w przypadku stwierdzenia awarii lub uszkodzeń urządzeń podlegających obowiązującej gwarancji - zabezpieczenie ich i zgłaszanie do Zamawiającego, przy czym zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich szkodach spowodowanych kradzieżą, awarią, uszkodzeniem lub zniszczeniem toalety, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od zaistnienia zdarzenia skutkującego szkodą oraz sporządzanie odpowiednich dokumentów umożliwiających likwidację szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe, w tym zabezpieczenie i informacja dla użytkowników o braku możliwości korzystania z toalety (protokoły szkody i ubezpieczenie po stronie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie), 14) dokonywania przeglądów serwisowych obejmujących diagnostykę poprawności działania urządzeń automatycznych i ich ewentualną regulację i konserwację (zgłaszanie nieprawidłowości do Zamawiającego), 15) dokonywania co najmniej dwa razy w roku przeglądu dachu polegającego m.in. na oczyszczeniu wpustów i rur spustowych z liści i innych zanieczyszczeń, sprawdzenie stanu technicznego obróbek blacharskich, 16) zapewnienia obsługi poprzez pełnienie pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu całodobowego dyżuru (również w dni wolne i święta), umożliwiającego rozpoczęcie próby uruchomienia toalety w przypadku jej awarii (blokady) w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od chwili zgłoszenia lub powzięcia informacji o awarii (blokadzie) (telefon alarmowy w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie - usuwanie awarii PUK - należy jedynie zgłosić taką sytuację) 17) miesięcznego raportowania Zamawiającemu realizacji wykonywanych zadań na obiekcie z wykazem dokonanych czynności, również odnotowywania awarii, napraw i innych wykonanych czynności, np. przeglądów stanowiących podstawę do wystawienia faktury, 18) zgłaszania do Straży Miejskiej oraz Policji w Gryfinie przypadków chuligaństwa i wandalizmu mających miejsce w toalecie wraz z informacją do wiadomości Zamawiającego, 19) pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za szkody oraz skutki nieszczęśliwych wypadków związanych z funkcjonowaniem toalety (ubezpiecza PUK), 20) odpowiedzialności za mienie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia braków w majątku Zamawiającego jego zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku m.in. nieprawidłowego wykonywania czynności będących Przedmiotem Umowy. 2. Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli wykonywanej usługi w ramach przedmiotowej umowy poprzez kontrolę prawidłowej organizacji i zabezpieczenia usług w czasie funkcjonowania toalety, stan sanitarno-porządkowy i eksploatacyjny co najmniej raz w miesiącu bez udziału Wykonawcy. Z przebiegu kontroli zostanie sporządzony protokół. Wykonawca zostanie powiadomiony o każdej przeprowadzonej kontroli. W przypadku wadliwego wykonania usługi, termin i zakres niezbędnych poprawek oraz uzupełnień określony zostanie w ww. protokole. 3. Rozliczenie ryczałtowe płatne będzie w równych miesięcznych ratach. Zaoferowana cena usługi zostanie ustalona na okres ważności umowy, tj. na okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy i nie będzie podlegać zmianom. Przedmiot zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi 1. usługi sprzątania 90911200-8 1 szt. CPV: 90911200-8 Dokument nr: Z64/39158, 1.K.2025 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pukgryfino.logintrade.net/zapytania_email,186500,157f9f691de91caded692bdcc90cec86.html TERMIN SKŁADANIA: 2025-01-14 09:00 Uwagi: Kryteria oceny oferty: Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium 1. Cena 90% 2. Status Przedsiębiorstwa Społecznego 10% Uwaga: 1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami. 2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających. 4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Osoba kontaktowa: Anna Pawłowska tel: 914023945 e-mail: a.pawlowska@pukgryfino.pl Świadczenie usług w zakresie utrzymania i obsługi ogólnodostępnej, całodobowej toalety publicznej usytuowanej przy ul. Parkowej w GryfinieOsoba kontaktowa: Anna Pawłowska tel: 914023945 e-mail: a.pawlowska@pukgryfino.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025