dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa paliw płynnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radoszyce ul. Żeromskiego 28 26-230 Radoszyce powiat: konecki tel. 413735083 wew. 204 zamowienia.publiczne@radoszyce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Radoszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 413735083 wew. |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych i Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w 2025 roku" sukcesywna dostawa paliw płynnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych i Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w 2025 roku w postaci oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu ziemnego LPG. Zamówienie podzielone na części: 1.1. Pierwsza część dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Radoszyce a) dostawa oleju napędowego w ilości około 5 000 litrów b) dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości około 1 000 litrów. 1.2. Druga część dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Radoszyce 1) dostawa benzyny bezołowiowej Pb98 w ilości około 1 000 litrów. 1.3.Trzecia część dla Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach a) dostawa oleju napędowego w ilości ok 2 500 litrów, b) dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości około 1 500 litrów łącznie, c) dostawa gazu LPG w ilości około 50 litrów 2. Oferowane paliwo musi spełniać obowiązujące normy i przepisy dla paliw ciekłych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu lub świadectwa jakości paliw na każde życzenie Zamawiającego. 3. Tankowania odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanego paliwa. W przypadku zmniejszenia ilości zapotrzebowania ze względu na aktualne potrzeby Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 4. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana według określonych zasad wyliczenia ceny brutto: cena netto z dnia tankowania z dystrybutora + (plus) obowiązująca w dniu tankowania stawka VAT - (minus) udzielony stały rabat procentowy obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy. Dokument nr: BKŚ.271.2.2025 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: adres: Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, Ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, sekretariat - pokój nr 32 lub na adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@radoszyce.pl Termin: do 14.01.2025 r. do godz. 09:00 Miejsce i termin realizacji: 5. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw których odległość od siedziby Zamawiającego wynosi nie więcej niż 7 km drogami publicznymi. Termin realizacji zamówienia dla każdej części: Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 roku. 3. Miejsce wykonywania:Stacje paliw Wykonawcy oddalone od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 7 km drogami publicznymi. Wymagania: Dla zamówienia publicznego o wartości równej i przekraczającej równowartość kwoty 50 000,00 złotych netto lecz nie równej kwocie 130 000,00 złotych netto Prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty 130 000 złotych netto, Zarządzenia nr 3/2024 z dnia 10.01.2024 roku Zamawiający zaprasza do wzięcia udziału i złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 6. Zapłata należności za pobrane paliwo realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 7. Wykonawca jest związany ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert dla każdej części: 100% cena. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena łączna brutto dla każdej części. Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium cena łączna brutto oferty w tym waga : Ca=Cn/Cb x 100pkt Cn - cena najniższej oferty, Cb - cena badanej oferty 4.1. Należy podać cenę brutto dla każdej części zamówienia dla 1 litra dostarczanego paliwa (cena winna obejmować wszystkie koszty). Sposób wyliczenia ceny służący do porównania złożonych ofert. Obliczenie ceny jednostkowej dokonywane będzie według zasady wyliczenia ceny brutto dla 1 litra paliwa: cena netto z dnia 03.01.2025 rok ustalona na podstawie hurtowych cen netto paliw opublikowanych na stronie PKN ORLEN + obowiązująca w dniu 03.01.2025 r. stawka VAT - udzielony stały rabat procentowy obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy, dla gazu cena netto dla województwa świętokrzyskiego z dnia 03.01.2025 roku ustalona na podstawie hurtowych cen paliw opublikowanych na stronie PKN Orlen + obowiązująca w dniu 03.01.2025 r. stawka VAT - udzielony stały rabat procentowy obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca określa cenę za 1 litr dostarczanych paliw (wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego). Do porównania złożonych ofert będzie brana łączna cena brutto za przewidziane ilości do dostawy. 4.2. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana według określonych zasad wyliczenia ceny brutto: cena netto z dnia tankowania z dystrybutora + obowiązująca w dniu tankowania stawka VAT - udzielony stały rabat procentowy obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy. 4.3. Cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. 4.4. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 5. Zamawiający dokona w tekście oferty ewentualnych poprawek oczywistych omyłek pisarskich takich jak: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym zapytaniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium cena. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to, że zostały złożone oferty z tą samą ceną, lub uzyskały taką samą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert wzywa się wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminieofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualne zezwolenie (koncesję) na obrót paliwami płynnymi wydane na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 7.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 7.3. zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 8. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania. 9. Sposób przygotowania oferty Ofertę można przekazać pisemnie lub drogą elektroniczną na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Dokumenty składane z ofertą: a) Formularz oferty - załącznik nr 1 b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 c) Kserokopię aktualnego zezwolenie (koncesji) na obrót paliwami płynnymi wydane na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, lub wpisanymi danymi oferenta, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer NIP, KRS adres e-mail, nr telefonu oraz podpisana przez Wykonawcę. Jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, że do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta musi być podpisana przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. W przypadku składania oferty ze pośrednictwem poczty elektronicznej wykonawca składa skan oferty wypełnionej jak wyżej podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W treści maila należy wpisać oferta na zapytanie pn.: ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych nr części............." W przypadku składania oferty w formie papierowej należy ją umieścić w zamkniętej kopercie z informacją oferta na zapytanie pn: ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych i Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w 2025 roku" część..............oraz wpisać dane oferenta. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy.10. 11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania, przy czym Zamawiający uzna w przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę pomimo takiego żądania, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z tym pismem, w szczególności gdy Zamawiający będzie dysponował dowodem przekazania (nadania) informacji drogą elektroniczną w postaci odpowiednich wydruków. Potwierdzenie należy odesłać zwrotnie pisemnie albo drogą elektroniczną. Adres e-mail do komunikacji: zamowienia.publiczne@radoszyce.pl. 12. Termin związania ofertą: 30 dni oda dnia otwarcia ofert 13. Możliwość składania ofert częściowych: Zapraszający informuje, iż dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach niniejszego postępowania. 14. Możliwość składania ofert równoważnych: Zapraszający informuje, iż nie dopuszcza składania ofert równoważnych w ramach niniejszego postępowania. 15. Możliwość składania ofert wariantowych: Zapraszający informuje, iż nie dopuszcza składania ofert wariantowych w ramach niniejszego postępowania. 16. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających: Zapraszający informuje, iż nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 17. Wszelkie pytania dotyczące zapisów niniejszego Zaproszenia do składania ofert proponuje się kierować na adres zamowienia.publiczne@radoszyce.pl. Proponuje się, aby Wykonawcy na wniosku kierowanym do Zapraszającego zawierającym prośbę o wyjaśnienia umieścili adres e - mail, na który Zapraszający może kierować odpowiedzi. Wykonawca kieruje zapytania w terminie do 2 dni od daty publikacji na stronie Zamawiającego, Zapraszający udziela odpowiedzi w terminie 2 dni, nie później niż na dzień przed terminem składania ofert. Odpowiedzi zamawiający wraz z zapytaniami umieści na stronie internetowej zamawiającego. Zapraszający po zapoznaniu się z zapytaniami Wykonawców może podjąć decyzję o udzieleniu odpowiedzi na zapytania wpływające po wyznaczonym terminie i jeśli uzna pytania za istotne pod względem przedmiotu zamówienia, może dokonać zmiany treści zaproszenia i/lub terminu składania ofert, informując o tym wykonawców w sposób tożsamy z tym w jaki upubliczniono zaproszenie. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania wykonawcy w wyznaczonym terminie do udzielenia wyjaśnień treści złożonej oferty. 19. Jeśli nie prowadzi to do istotnej zmiany treści złożonej oferty, w toku badania złożonych ofert Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania wykonawcy do jednokrotnego uzupełnienia złożonej oferty o dane/ dokumenty niezbędne do jej oceny. 21.Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny. Uwagi: 22. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, e-mail: gmina@radoszyce.pl 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 (dokumenty zamówienia) 10 lat (umowa) na podstawie instrukcji kancelaryjnej dla zamówień publicznych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym m.in. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości realizacji celu opisanego w pkt 3 tj. brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności dokumentów zamówienia.17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Kontakt: 20. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ilona Pękala, tel. 413735083 wew. 204 |
© eurobudowa.pl 2004-2025