Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup systemu zabezpieczeń danych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup systemu zabezpieczeń danych

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat
Krakowska 17
63-510 Mikstat
powiat: ostrzeszowski
umig@mikstat.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Mikstat
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot obejmuje kompleksowe rozwiązanie:
1) System zabezpieczeń danych - Backup środowiska wraz z oprogramowaniem i usługą składającą się z: projekt, wdrożenie, troubleshooting, wsparcie DR w przypadku konieczności odtwarzania środowiska po ataku.
2) Zarządzalne urządzenia sieciowe - 3 szt. Switch wraz z wdrożeniem;
3) Serwer fizyczny - 1 szt. wraz z wdrożeniem;
4) Macierze dyskowe - 1 szt. wraz z wdrożeniem;
5) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa - 4 szt. Serwerowy system operacyjny, 1 szt. oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT, 1 szt. przedłużenie licencji oprogramowania dla FortiGate 60F UTP, 50 szt. licencji oprogramowanie antywirusowe;
6) Zasilanie awaryjne - 1 szt. UPS 5000VA wraz z wdrożeniem;
2. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
3. Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.
5. Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
6. Zamówienie nie jest podzielone na części, albowiem jego przedmiotem jest kompleksowe i całościowe rozwiązanie. Podzielenie zamówienia mogłoby spowodować, że nie będzie współpracy pomiędzy komponentami, jak też, że cel projektu nie zostanie osiągnięty.
7. Dostawy będą miały miejsce do niżej wskazanych placówek Zamawiającego:
Miasto i Gmina Mikstat Ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat

CPV: 48821000-9, 31682530-4,48761000-0,48822000-6,30233000-1

Dokument nr: 2025/BZP 00006749, IGP.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-13 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot obejmuje kompleksowe rozwiązanie:
1) System zabezpieczeń danych - Backup środowiska wraz z oprogramowaniem i usługą składającą się z: projekt, wdrożenie, troubleshooting, wsparcie DR w przypadku konieczności odtwarzania środowiska po ataku.
2) Zarządzalne urządzenia sieciowe - 3 szt. Switch wraz z wdrożeniem;
3) Serwer fizyczny - 1 szt. wraz z wdrożeniem;
4) Macierze dyskowe - 1 szt. wraz z wdrożeniem;
5) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa - 4 szt. Serwerowy system operacyjny, 1 szt. oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT, 1 szt. przedłużenie licencji oprogramowania dla FortiGate 60F UTP, 50 szt. licencji oprogramowanie antywirusowe;
6) Zasilanie awaryjne - 1 szt. UPS 5000VA wraz z wdrożeniem;
2. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
3. Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.
5. Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
6. Zamówienie nie jest podzielone na części, albowiem jego przedmiotem jest kompleksowe i całościowe rozwiązanie. Podzielenie zamówienia mogłoby spowodować, że nie będzie współpracy pomiędzy komponentami, jak też, że cel projektu nie zostanie osiągnięty.
7. Dostawy będą miały miejsce do niżej wskazanych placówek Zamawiającego:
Miasto i Gmina Mikstat ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat
4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48822000-6 - Serwery komputerowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności macierzy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą macierz dyskową, serwer fizyczny o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (w przypadku, gdy wartość dostawy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi według średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego postępowania).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności macierzy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.