dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu naprawy balkonów od strony frontowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski tel. 095 738 71 01, tel. 607 657 555; 603 528 345 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 095 738 71 01, |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na opracowanie projektu naprawy 4 sztuk balkonów od strony frontowej przy Ul. Jasnej 1-2 w Gorzowie Wlkp., zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. Projekt winien obejmować założenia ustalone przez Projektanta w trakcie jego opracowania z Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie odtworzenia balkonów zgodnie z wytycznymi Konserwatora. Zakres opracowania dokumentacji: o Projekt budowlano-wykonawczy wraz z inwentaryzacją budowlaną - 5 kpl. o Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem i specyfikacją techniczną - 2 kpl. Dokument nr: TZP-002/30WM/ADM-2/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ADM-2 podczas spotkania z właścicielami. Termin zostanie ustalony po uzyskaniu ofert. Składanie ofert: Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM przy Ul. Wełniany Rynek 3 pok. 12 do dnia 14.01.2025 r. Miejsce i termin realizacji: termin wykonania prac: 4 miesiące od podpisania umowy, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu w następujących okolicznościach: Wymagania: Zamawiający wymaga, by dokumentacja projektowa była dostarczona w wersji elektronicznej (PDF, ATH) oraz drukowanej. - pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych, warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu; ? okres gwarancji: wydanie pozwolenia na budowę. ? przelewem do 21 dni licząc od daty przedłożenia faktury. ? sposób rozliczenia robót: ryczałt. I. Sporządzenie oferty cenowej: 1) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością, w tym koszt dojazdu oraz ewentualne rabaty. 2) Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. 3) Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. 4) Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. II. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przepisami wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji, (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). Na potwierdzenie posiadania wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów (np. referencje) potwierdzających należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert min. 2 dokumentacji polegających na lub obejmujących swoim zakresem przedmiot niniejszego postępowania. 2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę figurującego w Krajowym Rejestrze Zadłużonych z wpisem o złożonym wniosku o ogłoszenie upadłości lub o prawomocnie umorzonym postępowaniu egzekucyjnym z powodu jego bezskuteczności. Weryfikacja będzie dokonywana poprzez wyszukiwarkę podmiotów prowadzonej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, na stronie internetowej Ministerstwa: https://krz.ms.gov.pl/#!/application/KRZPortalPUB/1.9/KrzPortalPubGui.StronaGlowna?params=JTdCJTdE&itemId=item-0&seq=0 III. Warunki postępowania: 1. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. O wyniku postępowania zostaną poinformowani wszyscy wykonawcy, którzy złożą oferty. 5. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie oznaczenia sprawy). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych. 9. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu podlega odrzuceniu. 10. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych. 11. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w szczególności: a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu, b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie, c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym. 12. Szczegółowej weryfikacji będzie podlegać najkorzystniejsza oferta. 13. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe. 14. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia. 15. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną przeprowadzone negocjacje, podejmuje Kierownik Administracji i w imieniu wspólnot mieszkaniowych Kierownik negocjuje. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Kierownik Administracji, a Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów. 18. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. 19. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego. Uwagi: IV. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00; 1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej budynku przy ul. Jasnej 1-2, znak TZP-002/30WM/ADM-2/2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.7. posiada Pani/Pan: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.8. nie przysługuje Pani/Panu: 1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Uwaga! Warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie w Administracji: ? kopię aktualnej polisy OC (wraz z potwierdzeniem jej opłacenia) w zakresie prowadzonej działalności. Potwierdzenie opłaty może wynikać z samego dokumentu polisy OC, bądź innych dokumentów potwierdzających opłacenie polisy. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć w Administracji kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia. Kontakt: Więcej informacji w tym zakresie udzieli Kierownictwo ADM-2 tel. 607 657 555; 603 528 345 |
© eurobudowa.pl 2004-2025