dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowogard-Zarząd Budynków Komunalnych 700 Lecia 14 72-200 Nowogard powiat: goleniowski 91 39 26 265, 91 39 26 267 zamowienia@zbk.nowogard.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Nowogard |
Wadium: | 8 283,00 zł |
Nr telefonu: | 91 39 26 265, 91 39 |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko - ładowarki. 2. Wymagania techniczne maszyny: 2.1. Zamawiający przedstawia minimalne parametry techniczne maszyny i jej wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne i jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę maszyny o parametrach technicznych i wyposażeniu równoważnym do wskazanych w SWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowana maszyna o niższym standardzie i gorszych parametrach, niż określono SWZ. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 43300000-6, 43260000-3 Dokument nr: 2025/BZP 00006678, PiZP.240.2.2025 AK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73860637-b0d2-4345-928a-b8a4fe0bf2d4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (inna niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ -Rozdział XXII.Klauzula RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ - Rozdział XXII. Klauzula RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-20 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PiZP.240.2.2025 AK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko - ładowarki. 2. Wymagania techniczne maszyny: 2.1. Zamawiający przedstawia minimalne parametry techniczne maszyny i jej wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne i jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę maszyny o parametrach technicznych i wyposażeniu równoważnym do wskazanych w SWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowana maszyna o niższym standardzie i gorszych parametrach, niż określono SWZ. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I -Cena (C) - waga 60% (60pkt.) KRYTERIUM II - Punkt serwisowy (P)- waga 10% (10pkt.) KRYTERIUM III- Okres gwarancji (G)- waga 30% (30pkt.) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkt serwisowy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2 spełniają wymagania określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 1. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy w formie leasingu operacyjnego, co najmniej 2 dostawy maszyn specjalistycznych (koparko - ładowarki) o parametrach co najmniej takich jak opisany szczegółowy przedmiot zamówienia lub równoważnych o wartości każdej z maszyn za kwotę minimum 400 000,00 zł netto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda: 1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 5 do SWZ) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający zażąda: 1) wykazu wykonanych w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dostawy w formie leasingu operacyjnego co najmniej 2 dostawy maszyn specjalistycznych (koparko - ładowarki) o parametrach co najmniej takich jak opisany szczegółowy przedmiot zamówienia lub równoważnych o wartości każdej z maszyn za kwotę minimum 400 000,00 zł netto. - załącznik nr 5 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykonawca wraz z ofertą składa również przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające zgodność oferowanej dostawy z opisem przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) w formie m.in. katalogu lub folderu (załącznik nr 8) zawierającego dane techniczne oferowanego pojazdu, potwierdzające oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 8 283,00zł (słownie: osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote 00/100). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały odpisane w SWZ - Rozdział XVII Wymagania dotyczące wadium 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: . Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji samego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; - sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; - czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 6) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres zmian został opisany w SWZ - załącznik nr 7 Projektowane postanowienia umowy § 6.ZMIANY UMOWY 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I -Cena (C) - waga 60% (60pkt.) KRYTERIUM II - Punkt serwisowy (P)- waga 10% (10pkt.) KRYTERIUM III- Okres gwarancji (G)- waga 30% (30pkt.) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkt serwisowy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2025