dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4248, tel. 32 756 5760, tel. 32 756 5701 uslugi@zwp.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 46 000,00 PLN |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Zofiówka 6. Lista produktów Lp.Nazwa zadaniaIlośćJednostka miary 1.Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Zofiówka1pakiet Dokument nr: 163/R/24, 10166 Otwarcie ofert: Data i godz. rozpoczęcia licytacji: 2025-01-17 godz 09:00 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-01-17 09:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-10 23:59 IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów: 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje ,,Oferta do aukcji nr 163/R/24". W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Realizacja umowy trwać będzie 12 miesięcy od daty protokolarnego rozpoczęcia świadczenia usług. Podpisanie protokołu nastąpi w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy. Wymagania: 1. Języki Język polski 82. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4248. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: uslugi@zwp.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: uslugi@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp.Nazwa kryterium 1.Cena 8. Reguły Licytacja otwarta Aukcja japońska Aukcja zniżkowa Cena dotyczy całego kontraktu Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 811. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5.Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7.Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. 14. Warunki płatności 81. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 - 330 Jastrzębie - Zdrój). 2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności. 3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych - dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną. 5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Borynia-Zofiówka-Bzie" ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego - miesięcznego. 9. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych w oparciu o zestawienie dniówek zawierające ilość przepracowanych dniówek potwierdzone przez Dział RCP KWK ,,Borynia-Zofiówka-Bzie" Ruch ,,Zofiówka". 10. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto. 12. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 13. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będzie waloryzowana w czasie jej trwania. 816. Sposób dostawy/wykonania zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium:46 000,00 PLN Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 10.01.2025 r. do 09.04.2025 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 163/R/24". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowychnieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 83. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. 4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: - zgodnie z zapisami pkt. IV. ppkt. 8, 10 i 11 Specyfikacji technicznej. UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert. Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty. 2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.: 32 756 4248; e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:Rafał Wojaczek nr tel. 32 756 5760, Tomasz Wyroba nr tel. 32 756 5701 |
© eurobudowa.pl 2004-2025