Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Roboty termomodernizacyjne w budynku zabytkowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty termomodernizacyjne w budynku zabytkowym

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kłodzkiej nr 17 w Ząbkowicach Śląskich
Kłodzka 17
57-200 Ząbkowice Śląskie
powiat: ząbkowicki
74 815 18 55, 74 815 18 55
zalwowska.agnieszka@zgk-zabkowice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210431
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Ząbkowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: 74 815 18 55, 74 815
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty termomodernizacyjne w budynku zabytkowym w Ząbkowichach Śląskich przy Ul. Kłodzkiej 17
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.05-IP.01-0122/23 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kłodzka 17

Część 1
Roboty budowlane

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pn. ,,Termomodernizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kłodzka 17", na który Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, proiorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, działanie 5 Transformacja środowiskowa (nr projektu FEDS.09.05-IP.01-0122/23).
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu termomodernizację budynku, w tym:
a) zmniejszenie strat ciepła ścian zewnętrznych polegające na:
- ociepleniu ściany tylnej o powierzchni 157,54 m2 styropianem o grubości 15 cm
- ociepleniu ściany bocznej 1 o powierzchni 186,60 m2 styropianem o grubości 15 cm
- ociepleniu ściany bocznej 2 o powierzchni 92,01 m2 styropianem o grubości 15 cm
b) zmniejszenie strat ciepła dachu poprzez natryska na obecną konstrukcją piany zamknięto-komórkowej o grubości 12 cm.
c) zmniejszenie strat ciepła ściany frontowej o powierzchni 92,01 m2 polegające na położeniu tynku o grubości 1,5 cm
3. Minimalny oczekiwany okres gwarancji to 36 miesięcy.
4. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1.
5. Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowi załacznik nr 2.
6. Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty ryczałtowej na całość przedmiotu zamówienia. W celu jej przygotowania możliwa jest wizja na miejscu, którą Zamawiający sugeruje.
7. W przypadku podania w ogłoszeniu nazw własnych oferent może złożyć ofertę na realizację prac materiałami lub metodami równorzędnymi.
Okres gwarancji
36

CPV: 45400000-1

Dokument nr: 2025-83724-210431

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01
6. Oferent jest zobowiązany aby realizacja przedmiotu umowy nastąpiła w terminie nie dłuższym niż 31.08.2025 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
ząbkowicki
Gmina
Ząbkowice Śląskie
Miejscowość
Ząbkowice Śląskie

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartych w umowie z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, wynikające w szczególności ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych programu Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności, mających wpływ na realizację umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wymaga się aby Oferenci posiadali doświadczenie w realizacji robót termomodernizacyjnych polegających na ociepleniu dachu i ścian zewnętrznych, oznacza to że może wykazać doświadczenie w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty co najmniej trzech zamówień polegających na ociepleniu dachu i ociepleniu ścian zewnętrznych i na żądanie Zamawiającego udokumentują to poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających wykonanie tych prac bez zastrzeżeń.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferta musi zostać złożona na Formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia oraz musi zostać złożona za pośrednictwem aplikacji BK2021. Oferty złożone w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
2. Oferent uprzedza, że wszelka korespondencja i pytania mogą być składane wyłącznie za pośrednictwem aplikacji BK2021. Na pytania zadawane w inny sposób nie będą udzielane odpowiedzi.
3. Oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych w następujących przypadkach:
- Oferta nie została złożona w terminie
- Oferta jest częściowa i/lub wariantowa
- Oferent jest wykluczony w rozumieniu niniejszego zapytania
- Formularz ofertowy nie został wypełniony w całości
- Oferta nie jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, np. oferent zaproponował dłuższy termin realizacji usługi od wymaganego
- Oferent proponuje krótszy termin gwarancji niż 36 miesięcy
- Oferent nie spełnia innych warunków wskazanych w przedmiocie zamówienia
4. Zamawiający może zażądać od oferenta dodatkowych wyjaśnień, w szczególności w sytuacji podejrzenia wystąpienia oczywistej omyłki pisarskiej lub błędu rachunkowego.
5. Wybrana zostanie oferta, która spełni wszystkie kryteria formalne i uzyska największą ilość punktów w ramach kryteriów merytorycznych.
6. W przypadku podania ceny w walucie obcej będzie ona dla oceny oferty przeliczona wg średniej ceny NBP publikowanej na dzień upływu terminu składania ofert.
7. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego,
e) pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
8. Wykluczeniu z postępowania podlegają wszystkie podmioty zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie, nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji projektu lub przedmiotu zapytania. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający wymaga aby w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia Wykonawca posiadał polisę OC o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość zamówienia i przekazał Zamawiającemu jej kopię.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 14:35:42

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto oferty.
Sposób obliczania punktów:
X=C_min/C_o ×70
Co - cena brutto rozpatrywanej oferty
Cmin - najniższa oferowana cena brutto wskazana w ofertach spełniających kryteria formalne
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- mniej niż 36 miesięcy oferta zostaie odrzucona
- 36 miesięcy 0 pkt.
- 60 miesięcy 30 punktów
- dla oferowanego okresu z zakresu 36< X < 60 punkty będą wyliczone wg wzoru:
X/60 x 30 = Y
X - oferowany okres gwarancji

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Agnieszka Zalwowska
tel.: 74 815 18 55
e-mail: zalwowska.agnieszka@zgk-zabkowice.pl
Anna Gnutek
tel.: 74 815 18 55
e-mail: gnutek.anna@zgk-zabkowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.