Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż zbiornika granulatora |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Specbud spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa Szosa Stargardzka 20-22 70-893 Szczecin powiat: Szczecin krzysztof@specbud.biz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210454 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż zbiornika granulatora Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0358/24 - Wdrożenie rozwiązań gospodarki w obiegu zamkniętym w Specbud Sp. z o.o. Sp.k. Część 1 DOSTAWA i montaż zbiornika granulatora Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zbiornika granulatora, o co najmniej następujących parametrach: a. Podajnik kubełkowy o wydajności co najmniej 15 m3/h zasypu zbiornika o długości co najmniej 14 m, przeznaczony do transportowania pionowego zza pomocą kubełków materiałów sypkich z poziomu zero do poziomu określonego wysokością podajnika. Przenośnik będzie w całości wykonany z wysokiej klasy blachy ocynkowanej. Konstrukcja modułowa powinna być prosta w montażu, umożliwiając jej zastosowanie w każdym ciągu technologicznym. Za napęd maszyny będzie odpowiedzialny trójfazowy silnik indukcyjny o odpowiednio dobranej mocy w zależności od wysokości, na którą będzie transportowany materiał roboczy. Transport materiału będzie się odbywał poprzez kubełki przymocowane do taśmy gumowej założonej na dwa koła napędowe usytuowane w głowicy dolnej i górnej. Obszar działania czerpaków będzie całkowicie zamknięty poprzez kanały nośne. b. Śluza celkowa pod wygarniaczem do odbioru pneumatycznego. Zawory wirnikowe używane do transportu materiału. c. Silos - wygarniacz dwuczłonowy, co najmniej: 2 x 15 m3/h. Silos przeznaczony do gromadzenia trocin suchych. Płaszcz zbiornika wykonany z blach ocynkowanych. Silos wyposażony będzie w suchy pion p.poż. ze zraszaczami, kompletem membran dekompresyjnych, czujników ciśnienia, czujników przepełnienia trocin i komplet wizjerów - okienka, komplet drabin i balustrad. Lej wykończony wygarniaczem, do którego można podłączyć układy zbiorcze. Rozładunek bezpośrednio przez wygarniacz obrotowy lub redlerem. d. Maksymalna wysokość: 11 m, e. Minimalna pojemność: 80 m3, f. Elementy połączeniowe rurowe oraz kształtki, g. Obrotowy czujnik przepełnienia zbiornika, h. Sterowanie (szafa sterownicza) wraz z okablowaniem, i. Montaż całości wraz z elementami montażowymi. 2. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji postępowania wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt - Zamawiający dopuszcza oferowanie norm, znaków towarowych, materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi koszty związane z udziałem w postępowaniu. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztów udziału w postępowaniu niezależnie od jego wyniku. CPV: 44600000-6, 44610000-9, 44611000-6, 44613000-0, 44613110-4, 51810000-3 Dokument nr: 2025-31461-210454 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat Szczecin Gmina Szczecin Miejscowość Szczecin Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia na realizację podobnych prac. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian postanowień niniejszego zapytania ofertowego: 1.1 Dopuszczalna jest zmiana zakresu prac poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych prac okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych prac nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego. 1.2 Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku: a. wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, co spowodowało brak możliwości kontynuowania prac. b. opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę, c. opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywania prac przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d. opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania prac, co ma wpływ na termin wykonania Umowy, e. wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie, f. konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, g. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h. wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania Umowy, i. zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania Umowy w terminie w niej ustalonym, j. wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć mimo zachowania należytej staranności, k. wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie, - termin Umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Udział w postępowaniu mogą wziąć podmioty, które w ciągu 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego zapytania ofertowego zrealizowały co najmniej 2 usługi dostawy i montażu zbiornika granulatora, co zostanie potwierdzone przez przedłożenie protokołu-zdawczo odbiorczego z dostawy lub dokumentu referencyjnego w ujęciu SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 15:41:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 70% cena Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji - 30%, wg następującej punktacji: - Do 30 dni od podpisania umowy: 30 pkt. - Od 30 do 60 dni od podpisania umowy: 15 pkt. - Powyżej 60 dni od podpisania umowy: 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Krzysztof Ławecki tel.: e-mail: krzysztof@specbud.biz |
© eurobudowa.pl 2004-2025