dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie pawilonów gastronomicznych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STANISŁAW BŁASZKOWIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ,,GAMA" Lipka 32A 62-865 Szczytniki powiat: kaliski 602749342 st.blaszkowiak@o2.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210502 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Szczytniki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602749342 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie trzech pawilonów gastronomicznych w ramach Przedsięwzięcia MŚP nr KPOD.01.03-IW.01-1625/24 pn. ,,Rozbudowa i modernizacja infrastruktury Restauracji Złoty Karaś w województwie wielkopolskim - dywersyfikacja usług poprzez organizację imprez plenerowych i wprowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z zakresu wędkarstwa w Regionie nr 5." Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0000/24 - A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności (Przedsięwzięcie MŚP nr KPOD.01.03-IW.01-1625/24) Część 1 Wykonanie trzech pawilonów gastronomicznych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: Wykonanie trzech pawilonów gastronomicznych zgodnie z załączonym projektem poglądowym. Każdy z trzech pawilonów o wymiarach 12 m x 6 m, w tym pomieszczenie socjalne o wymiarach 2 m x 6 m. Zamówienie obejmuje (dotyczy każdego z trzech pawilonów): 1. Konstrukcja pawilonu gastronomicznego Konstrukcja nośna z drewna klejonego typu KVH (lite drewno konstrukcyjne) ze świerku skandynawskiego, impregnowanego oraz pomalowanego w wybranym kolorze z palety RAL. Przekroje belek: 180 mm x 80 mm i 160 mm x 80 mm. Zadaszenie wykonane z płyty obornickiej z ociepleniem o grubości 120 mm. 2. Ściany pawilonu Ściany boczne wykonane z hartowanego szkła częściowo otwieranego o grubości 10 mm. Ściana frontowa ze szkła hartowanego o grubości 10 mm rozsuwanego na boki. Ściany pomieszczenia socjalnego wykonane z deski elewacyjnej impregnowanej oraz pomalowanej w wybranym kolorze z palety RAL. 3. Wylewki betonowe Wylewki betonowe zostaną przygotowane przez Zamawiającego z uwzględnieniem rozmieszczenia słupów nośnych zgodnie z projektem. Rozmieszczenie słupów nośnych w odstępach co 2,4 m. Szklanki betonowe o wymiarach 30 cm x 30 cm x 70 cm, wyrównane względem istniejącej kostki brukowej. 4. Zakres dodatkowych prac Montaż drzwi do pomieszczenia socjalnego. Odpowiednie zabezpieczenie konstrukcji oraz materiałów przed warunkami atmosferycznymi. Zastosowanie materiałów zgodnych z projektem oraz przepisami budowlanymi. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zachowując obowiązujące przepisy BHP oraz normy jakości. Wymagania i warunki dodatkowe: Warunkiem wszystkich prac jest odpowiednie zabezpieczenie terenu podczas wykonywania prac oraz segregacja i przygotowanie odpadów do wywozu zgodnie z przepisami dotyczącymi utylizacji odpadów budowlanych. Należy minimalizować niedogodności dla użytkowników nieruchomości, dbając o odpowiednie zabezpieczenia i oznakowanie miejsc pracy. Wszelkie nieprzewidziane uszkodzenia lub komplikacje, które mogą pojawić się w trakcie prac, należy niezwłocznie zgłaszać do zamawiającego, a gdy jest to wymagane przepisami- również do odpowiednich organów administracji. Odpowiednie działania naprawcze należy podejmować w porozumieniu z zamawiającym, a gdy jest to wymagane przepisami- również z odpowiednimi organami administracji. Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta używanych materiałów oraz zgodnie z przyjętymi normami sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dążyć do najwyższej jakości i trwałości wykonanych prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji prac. Odpady należy segregować i usuwać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi dotyczącymi ochrony środowiska. Zamawiający w niniejszym postępowaniu jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Z uwagi, na przyjętą zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja nie obejmuje przedmiaru robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itp. równoważnych, zamiennych (w oparciu np. na produktach innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych oraz estetycznych, przedstawienia równoważnych, zamiennych rozwiązań (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki spowodowane działaniami Wykonawcy ponosi w całości Wykonawca. Uzasadnienie braku podziału na części: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Z uwagi na zakres, rodzaj i wielkość zamówienia jego podział na części spowodowałby potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a częściowe rozstrzygnięcie postępowania zagrażałoby osiągnięciu celu zamówienia. Szczegóły zamówienia opisano w załączonym zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 44210000-5, 44211000-2, 44211100-3, 45000000-7, 45212000-6 Dokument nr: 2025-83155-210502 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat kaliski Gmina Szczytniki Miejscowość Lipka Termin wykonania zamówienia (zakończenia realizacji prac wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) nie może być późniejszy niż 31.03.2025 r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień dodatkowych na dostawy, usługi lub roboty budowlane nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie poniższe warunki: i. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, iii. Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Wynagrodzenia Warunki zmiany umowy 1. Po zakończeniu postępowania ofertowego, Zamawiający zawrze z wyłonionym Wykonawcą zamówienia umowę. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie 3 dni od dnia wezwania do podpisania umowy. W przypadku niedotrzymania terminu uznaje się złożoną ofertę za odrzuconą. W sytuacji, gdy oferta wybrana jako najkorzystniejsza została odrzucona z powodu uchylania się Wykonawcy od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający zastrzega prawo do wprowadzenia istotnych zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmianę terminu realizacji Przedmiotu umowy z uwagi na potrzebę wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do należytego wykonania umowy, a których Zamawiający, nie mógł przewidzieć działając z należytą starannością, c) zmianę terminu realizacji Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego i nieprzewidywalnego, noszącego znamiona działania siły wyższej, mającego wpływ na realizację Przedmiotu umowy w terminach wskazanych w umowie, d) gdy po podpisaniu Umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania Umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów przedmiotu umowy, e) w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, w sytuacji wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego Zapytania, g) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień dodatkowych na dostawy, usługi lub roboty budowlane nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie poniższe warunki: i. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, iii. Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Wynagrodzenia, h) Zmiana Umowy nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. Konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Wynagrodzenia. i) dopuszczalna jest zmiana Umowy na podstawie innych przesłanek uzasadniających zmianę. 4. Zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę, umiejętności, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie wykonywania obiektów budowlanych o konstrukcji drewnianej i szklanych ścianach, co potwierdzą oświadczeniem o zrealizowanych pracach zawartym w formularzu ofertowym, w którym wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej dwie tego typu roboty budowlane, z których każda była o wartości co najmniej 40 000 zł brutto. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym- wraz z informacjami dot. wykonanych usług. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. nie są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym: Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub członkami organów Zamawiającego) a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, ? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 20:52:55 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena Punkty w ramach kryterium ,,cena" będą obliczane wg następującej formuły: C = (Cn / Co) x 80 C- przyznane punkty Cn-najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert, Co-wartość brutto wskazana w badanej ofercie Maksymalną liczbę 80 pkt otrzyma Oferent, który zaproponuje najniższą cenę. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin wykonania Zamówienia Punkty (max. 20 pkt) zostaną przyznane w oparciu o zadeklarowany w formularzu ofertowym termin wykonania, wg następującej formuły: T = (Tn / To) x 20 T- przyznane punkty Tn-najkrótszy termin wykonania wśród otrzymanych ofert, To-termin wykonania wskazany w badanej ofercie Kontakt: Osoby do kontaktu Stanisław Błaszkowiak tel.: 602749342 e-mail: st.blaszkowiak@o2.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025