Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra Departament Inwestycji Miejskich
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
tel. (+48) 68 45 64 218
oferty.inwestycje@um.zielona-gora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48) 68 45 64
Termin składania ofert: 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia podprogowego:
nazwa Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze w ramach zadania ,,Budowa hal sportowych przy Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego oraz Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze w ramach Programu Olimpia"
opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze

Dokument nr: DI-BI.7012.8.2023.2024.2025.MJ, KW. 99.2025

Składanie ofert:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz.12:00 (liczy się data faktycznego wpływu oferty):
a) w postaci papierowej - w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65- 424 Zielona Góra - Departament inwestycji Miejskich, Ul. Podgórna 22, pokój 203.;
lub
b) w postaci elektronicznej - na adres e-mail: oferty.inwestycje@um.zielona-gora.pl

Miejsce i termin realizacji:
miejsce realizacji zamówienia: Ul. Stanisława Wyspiańskiego 21 dz. ew. nr 38/2 obręb 0016
czas trwania lub termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się pisemnie (przez pisemność należy rozumieć sposób wyrażania informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej), w języku polskim.
3.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia:
1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zadania i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach:
a) suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł
2. ................................. ..............
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach:
NIE DOTYCZY
3. ..................... ..................
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach:
NIE DOTYCZY
Uwaga:
1) oferta wykonawcy, który nie wykaże, iż spełnia wszystkie warunki określone w pkt 3 nie będzie rozpatrywana;
2) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zachowaniem pkt 7.
4.
Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Z postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego na podstawie art. 7 ust1 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 ww. ustawy.
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenie wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w pkt 5 formularza oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
5.
Kryteria oceny ofert:
1. Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia):
1) cena oferty ,,C"- waga 100 %
Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru:

Cmin
,,C" = ----------- x 100 pkt x 100 %
Cbad

gdzie: Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł);
Cbad - cena oferty badanej (zł);
100 % - waga kryterium ,,C"
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w pkt 5.1. kryteria oceny ofert.
Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taka samą liczbę punktów Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który złożył ofertę szybciej ( decyduje data i godzina wpływu)
Oferta nie będzie rozpatrywana w przypadku gdy:
1) zostanie złożona po terminie określonym w pkt 6.1.;
2) zostanie złożona w niewłaściwym miejscu lub przesłana na niewłaściwy adres (inne niż określone w pkt 6.1.);
3) będzie niekompletna,
4) zostanie złożona przez wykonawcę, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 lub podlegać będzie wykluczeniu, o którym mowa w pkt 4;
5) będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego;
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W sytuacji gdy wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę żadna z nich nie będzie rozpatrywana.
4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie podprogowe (składającego ofertę):
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.4.3);

7.
Forma składanych dokumentów:
1. W przypadku złożenia oferty w postaci papierowej, o której mowa w pkt. 6.1.a) dokumenty składające się na ofertę należy złożyć:
a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania, podpisane przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy;
b) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4);
c) w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe dokumenty;
d) w formie kopii (wydruku) - dokumenty wygenerowane przez systemy teleinformatyczne (np. KRS, CEiDG);
2. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, o której mowa w pkt. 6.1.b) dokumenty składające się na ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym:
a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania, podpisane j.w. przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy;
b) w formie oryginału lub w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu opatrzonego elektronicznym podpisem j.w. przez mocodawcę lub notariusza - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4);
c) w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania (skan) dokumentów opatrzone elektronicznym podpisem j.w. przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe dokumenty.
Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
1. Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawców wymagają formy pisemnej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności: braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podprogowego; wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego; jeżeli środki publiczne, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia podprogowego nie zostały przyznane zamawiającemu.
4. Ogłoszenie o wyniku zamówienia podprogowego zamawiający zamieści na stronie internetowej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielona-gora.pl) niezwłocznie po:
1) udzieleniu zamówienia, podając:
a) nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, uzasadnienie jej wyboru oraz
b) nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
c) informacje o wykonawcach, których oferty nie zostały rozpatrzone, podając uzasadnienie faktyczne;
2) unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne.
9.
Sposób obliczenia ceny:
1) cena uwzględniająca należny podatek VAT, podana w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu
o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza);
3) cena oferty podana przez wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt 9.7);
4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia;
5) ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu
o cenach towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt 9.9);
6) w cenie oferty złożonej przez wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonującej działalności gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na ubezpieczenie społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy zamawiającego);
7) w cenie oferty wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.). W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, o którym mowa w art. 1 pkt 1b ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, tj.
a) osobę fizyczną niewykonująca działalności gospodarczej albo
b) osobę fizyczną wykonującą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami
wymaga się przedstawienia wraz z fakturą (rachunkiem) częściową lub końcową stanowiącą podstawę wypłaty wynagrodzenia częściowego/końcowego pisemnej informacji (np. w formie zestawienia) o liczbie godzin wykonania zlecenia lub świadczenia usług, potwierdzającej,
iż wysokość wynagrodzenia za każdą godzinę wykonania zlecenia lub świadczenia usług nie była niższa niż wysokość minimalnej stawki godzinowej, o której mowa w ww. ustawie, a całkowita wysokość wynagrodzenia nie przekracza ceny oferty, o której mowa w pkt 9.1);
8) cena oferty podana w ofercie wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi być podana cyfrą
i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie;
9) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361), a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku VAT skutkować będzie brakiem rozpatrzenia oferty.
10.
Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą:
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11.
Projekt umowyi stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Jeżeli przewidziano możliwość zmiany zawartej umowy warunki tej zmiany określono w projekcie umowy.
12.
Do czynności podejmowanych przez zamawiającego oraz wykonawców w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia podprogowego oraz do umów w sprawach zamówień podprogowych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 i 1237).

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Małgorzata Jaworska w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra - Departament Inwestycji Miejskich ul. Podgórna 22, pokój 208, tel. (+48) 68 45 64 218, e-mail: m.jaworska@um.zielona-gora.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.