Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
powiat: Poznań
Agnieszka.Nowak@wsb.poznan.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210433
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych celem realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku KOSMETOLOGIA
Powstaje w kontekście projektu
FERS.01.05-IP.08-0272/23 - KSZTAŁCIMY PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu

Część 1
Wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w ,,Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027". Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pt.: ,,KSZTAŁCIMY PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu" FERS.01.05-IP.08-0272/23.
Przedmiotem zamówienia w związku z realizacją kształcenia na kierunku KOSMETOLOGIA jest:
1/wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do pomieszczenia sterylizatornii wraz z ciągiem dekontaminacyjnym (SPECYFIKACJA 1)
2/wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych dla laboratorium chemicznego (SPECYFIKACJA 2)
3/wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do 4 pomieszczeń: laboratorium kosmetologii, wizażu i stylizacji, fizjoterapii i masażu oraz pomieszczenia pomocniczego (SPECYFIKACJA 3)
zgodnie ze Specyfikacjami 1,2,3, stanowiącymi załącznik do niniejszego zapytania.
Miejsce i termin wykonania zamówienia: Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu - informacje o dokładnej lokalizacji zawierają Specyfikacje, rozpoczęcie montażu nie wcześniej niż 15.02.2025, zakończenie nie później niż 24.02.2025 r.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Wykonawców. Pytania mogą być zadawane tylko w Bazie Konkurencyjności najpóźniej do 3 dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania przesłane po terminie oraz w inny sposób, niż wskazany wyżej.
Zgodnie z pkt. 1) Sekcji 3.2.3. Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021. Komunikacja między zamawiającym a oferentem (pytania/odpowiedzi) również musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji BK2021.
Zamawiający może dokonać zmiany Zapytania Ofertowego. Zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej www.bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na łączne przedmioty zamówienia określone w Specyfikacji 1, 2, 3 osobno.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania,
- nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie oferty zostaną odrzucone albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu
- wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem jego oferty, Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej.
Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Okres gwarancji
producenta/zgodnie ze Specyfikacją

CPV: 39100000-3, 39112000-0, 39141100-3, 39141300-5, 39180000-7, 44411300-7

Dokument nr: 2025-2719-210433

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Stare Miasto
Miejscowość
Poznań

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści Zapytania ofertowego oraz oferty Wykonawcy w zakresie:
a) zmiana terminu wykonania zamówienia lub terminów pośrednich:
- z powodu przestojów i opóźnień leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
- z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy - maksymalnie o czas jej występowania;
- na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji;
- z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy w pierwotnym terminie - maksymalnie o czas trwania tych przyczyn;
- z powodu zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływającej na harmonogram wykonywania usługi objętej niniejszym zamówieniem lub z powodu zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikającej ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności);
- na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres;
b) polegających na dostarczeniu typów i modeli urządzeń innych niż zaoferowane, w przypadku gdy:
- urządzenia wskazane w formularzu ofertowym w okresie realizacji zamówienia staną się trudno dostępne na rynku lub zostaną wycofane przez producenta (po uprzednim wiarygodnym uzasadnieniu);
- dostarczenie urządzeń innych niż zaoferowane w formularzu ofertowym będzie dopuszczalne pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz wykazania przez Wykonawcę, że są one o porównywalnej funkcjonalności i posiadają parametry nie gorsze od urządzeń zaoferowanych;
- zmiana typów i modeli urządzeń nie może powodować zmiany ceny jednostkowych za urządzenia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, ul. Powstańców Wielkopolskich 5; 61-895 Poznań
2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@poznan.merito.pl.
3) Dane osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu, a w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa przez okres 10 lat od dnia ustania umowy.
4) Odbiorcami danych osobowych mogą być odbiorcy uprawnieni do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w związku z Zapytaniem ofertowym, inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, których administratorem jest Zamawiający.
5) Dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji Zapytania ofertowego, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6) Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy.
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca zapewni dostawę mebli wraz z montażem w terminie nie wcześniej niż 15.02.2025, a nie później niż do dnia 24.02.2025 r. do Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu we wskazanych w Specyfikacjach 1,2,3 pomieszczeniach uczelni.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykluczenia z udziału w postępowaniu
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzieleniu zamówienia a wykonawcą, polegające na:
a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
c)pozostawaniu z Zamawiającym, osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie przez Wykonawcę podpisanego
oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
W przypadku wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawca zobowiązany jest również złożyć Oświadczenie iż nie jest podmiotem ani obywatelem Federacji Rosyjskiej, wpływającym na możliwość finansowego wspierania podmiotów związanych z Federacją Rosyjską, wykluczonym z udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, finansowanym z funduszy europejskich zgodnie z regulacjami unijnymi, zgodnie z treścią załączonego do zapytania Oświadczenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu postępowania jest wyłącznie język polski. Oferta i wszelkie oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawców muszą być sporządzone w j.polskim lub przetłumaczone przez Wykonawcę na j.polski. Jeśli Wykonawca składa oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z ich tłumaczeniem na j.polski. W razie wątpliwości pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polskojęzyczną uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
2) Oferta i każdy inny dokument lub oświadczenie składane w postępowaniu muszą być czytelne. W przypadku, gdy oświadczenie lub dokument będą nieczytelne Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień co do ich treści.
3) Wykonawca może wskazać w treści oferty informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W tym celu zobowiązany jest do złożenia dodatkowego oświadczenia wskazującego, które informacje w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z ceną, wypełnioną w j.polskim.
5) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, choćby zmieniły się koszty poszczególnych jego składników.
6) Cena podana w ofercie musi być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną oraz musi stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie obowiązków umownych w pełnym zakresie. Podana w ofercie cena musi uwzględniać DOSTAWĘ do siedziby Zamawiającego i MONTAŻ.
7) Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania mają być określone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
9) W przypadku oferty, dla której Zamawiający będzie miał wątpliwości co do specyfikacji przedmiotu zamówienia i jej zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie pełnej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Ofertę zatrzymuje Zamawiający.
11) Zamawiający dokonuje oceny formalnej ofert i wyłania oferty, które nie podlegają odrzuceniu, wykluczeniu i spełniają wymogi formalne Zamawiającego.
12) Ofertę należy złożyć w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
13) Zamawiający dopuszcza:
a)wydrukowanie, podpisanie i zeskanowienie oferty przez Wykonawcę,
b)podpisanie oferty podpisem zaufanym,
c)podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym
14) O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje złożenie jej w Bazie Konkurencyjności. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
15) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na złożenie oferty. Zamawiający może zwrócić się z prośbą do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
Lista dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe:
a)Załącznik nr 1 - Formularz Oferty: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
b)Załącznik nr 2 - Oświadczenia: wypełnione i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
3/Specyfikacja/e - wypełniona/e w zakresie parametr oferowany.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem poniższych zapisów o poprawieniu oferty lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) zawiera rażąco niską cenę,
d) Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w treści oferty oczywistej omyłki pisarskiej, rachunkowej lub innej omyłki.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszych ofert jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które będą miały najwyższe wartości wyrażone w punktach, tj. Zamawiający przy wyborze ofert, będzie kierował się następującym kryterium: CENA 100%=100pkt. Łącznie, maksymalnie możliwych do uzyskania jest 100 pkt (100%).
Wszystkie obliczenia dotyczące liczby punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający zakłada możliwość negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeśli zaproponowana cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający planował przeznaczyć na udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 16:30:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Łączna cena brutto w PLN za dostawę i montaż przedmiotu zamówienia wskazany w formularzu oferty dla:
- Specyfikacji 1, 2, 3 osobno.
Maksymalna liczba punktów za kryterium i waga: 100 (waga 100%). Wyliczenie: najniższa łączna cena brutto w PLN/cena brutto w PLN badanej oferty *100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Agnieszka Nowak
tel.:
e-mail: Agnieszka.Nowak@wsb.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.