Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup nakładek radiowych przeznaczonych do wodomierzy specjalistycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup nakładek radiowych przeznaczonych do wodomierzy specjalistycznych

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o. o
ul. Powstańców Śląskich 2
48-100 Głubczyce
powiat: głubczycki
przetargi@wodociagi-glubczyce.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Głubczyce
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji. 3.1. Przedmiotem zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup nakładek radiowych przeznaczonych do wodomierzy specjalistycznych"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,ZAKUP NAKŁADEK RADIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO WODOMIERZY SPECJALISTYCHNYCH"
1. Główny zakres przedmiotu umowy obejmuje:
a. zakup i dostawę z nakładek radiowych;
b. nakładki radiowe mają mieć możliwość odczytywania przez sprzęt i oprogramowanie aktualnie posiadane przez Zamawiającego tj. Diehl Metering Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. dostawę fabrycznie nowych nakładek radiowych przystosowanych do wodomierzy w ilościach i parametrach jak niżej:
o urządzeń zabudowanych jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu [nakładki radiowe] - w ilości 75 sztuk
Parametry techniczne:
I. wszystkie urządzenia zabudowane jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu muszą być fabrycznie nowe oraz zapewniać:
a. bezpośredni montaż i demontaż na wodomierzu bez naruszenia cech legalizacyjnych,
b. możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w sytuacji ciężkich warunków odczytu (głębokie zalane wodą studnie),
c. szczelność obudowy w klasie IP68, możliwość pracy w warunkach 100% wilgotności otoczenia,
d. jednokierunkowy lub dwukierunkowy radiowy system komunikacji pomiędzy
urządzeniem zabudowanym jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu a urządzeniem odczytującym posiadanym przez Zamawiającego,
e. moduł radiowy zasilany bateryjnie,
f. nieprzerwaną pracę baterii zasilającej co najmniej 10 lat z zabezpieczeniem przed
możliwością jej nieuprawnionego demontażu. W razie wyczerpania się baterii przed upływem tego czasu, Wykonawca w ramach gwarancji dostarczy nowy moduł radiowy z nową baterią,
g. min. 60 miesięcy gwarancji,
h. system radiowy pracujący w paśmie 433,82 lub 868 MHz i nie wymagający pozwolenia,
i. zabezpieczenie baterii zasilającej moduł radiowy przed możliwością jej
nieuprawnionego demontażu, certyfikat nakładki CE/WE, j. możliwość pracy modułu radiowego w całkowitym zanurzeniu 100% wilgotności otoczenia,
k. możliwość przeprogramowania urządzenia w przypadku zmiany wodomierza, l. możliwość pracy w temperaturach od min. - 15°C do + 50°,
m. odległość przekazywania impulsu z nakładki do modułu urządzenia odczytującego minimum 400 m,
Ponadto urządzenie zabudowane jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu winien posiadać: Certyfikat CE/WE.
DOSTAWA odbywa się do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy.

CPV: 38421100-3

Otwarcie ofert: 9) Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 14.01.2025 r. o godz.10:10 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Głubczycach przy Ul. Powstańców Śląskich 2.

Specyfikacja:
Niniejszy OPZ wraz ze wszystkimi załącznikami został udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.wodociagi-glubczyce.pl/ i pobierany jest samodzielnie przez Wykonawców.

Składanie ofert:
5) Ofertę przetargową wraz z załącznikami oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami należy przesłać drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wodociagi-glubczyce.pl.
7) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa : do dnia 14.01.2025 r. do godz.10.00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji: sukcesywnie do dnia 30.09.2025 roku.

Wymagania:
4. Warunki realizacji zamówienia :
Do oferty należy przedłożyć:
1. Dokument DTR lub inny dokument zawierający parametry techniczne,
2. Warunki gwarancji i serwisu,
3. Karty katalogowe,
4. Polisę.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków.
7.1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego w OPZ, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.2 .Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o
dokumenty wymagane w niniejszym OPZ wg kryteriów: 100% cena.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą: cena oferty wraz z kosztami transportu.
7.3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli :
1) jej treść nie odpowiada treści OPZ;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu, których nie można poprawić zgodnie z Regulaminem;
5) wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się w celu poprawienia omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
6) zastała złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu.
8. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu:
1. Wypełniony Formularz Ofertowy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 2 do OPZ. Wykluczeniu podlegają:
1) wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) wykonawca będący osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a. którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 228-230a, art.250a, art.258, art. 286, art. 270-307 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. -Kodeks karny (Dz. U. z 2021r. poz. 2345, z późn. zm.), w art. 46 - 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz 2021 r. poz.2054 i 2142),lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559, 2054 i 2120),
b. powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art.9 ust.2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz. U. z 2021r. poz.
1745),
c. charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. - Kodeks karny,
d. skarbowe,
e. którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2012
poz. 769);
3) wykonawca, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w
pkt 2;
4) wykonawca, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawca, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej "kryteriami selekcji", lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawca wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) wykonawca, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawca, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
9) wykonawca, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
10) wykonawca, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
11) wykonawca będący podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz. 703 ze zm.);
12) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
13) wykonawca oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
14) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.;
9. Dokumenty i oświadczenia, które winny być złożone wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z innych złożonych wraz z ofertą dokumentów;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2);
4) formularz RODO;
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
6) zaparafowany projekt umowy.
7) dokumentację zgodnie z pkt 4. OPZ
10. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą/Wykonawcami.
Marzena Świerk/Katarzyna Węgrzyn : e-mail: przetargi@wodociagi-glubczyce.pl
11. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert;
12. Wybór oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony o terminie podpisania umowy. O wyborze oferty, oferenci zastaną powiadomieni drogą mailową.
13. Dodatkowe informacje.
Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym Wykonawców (dalej również: Oferentów) umowy, nawet, jeśli jego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami. Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
14. Opis sposobu sporządzenia oferty oraz miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia;
2) Oferent ponosi wszelkie koszty związanie z przygotowaniem i złożeniem oferty;
3) Wartość oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i uwzględniać ewentualne upusty;
4) Wszystkie dokumenty i strony oferty powinny być podpisane przez osobę/osoby umocowaną/umocowane do reprezentowania Oferenta;
Dokumenty składane formą elektroniczną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osoby upoważniane do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do ofert należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
6) Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania, bez względu na przyczyny opóźnienia.
10) Podczas otwarcia zostaną ogłoszone nazwy, adresy Wykonawców, ceny ofert.
15. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposobu oceny oferty.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując odpowiednio wagi procentowe:
K - cena brutto oferty (wraz z kosztami transportu) - 100 %
Kryterium K:
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium uzyska Wykonawca wynosi 100 pkt. Przy ocenie kryterium oceny Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
K= Cmin / Cn x 100 pkt x 100%
Gdzie:
K - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium C min - najniższa cen brutto oferty C n - cena brutto rozpatrywanej oferty
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
12. Informacje o stosowaniu zasady pisemności w zakresie udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:
1) wszelkie pytania i odpowiedzi dotyczące OPZ i składania ofert należy przekazywać w formie pisemnej na adres:
- 48-100 Głubczyce , ul. Powstańców Śląskich 2
- przetargi@wodociagi-glubczyce.pl

Uwagi:
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.