Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RAJGRÓD
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród
powiat: grajewski
tel./fax. 86 272 19 40, tel. 86 072 19 52
gmina@umrajgrod.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Rajgród
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. 86 272 19
Termin składania ofert: 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
,,OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY RAJGRÓD"
OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Rajgród - zwanym dalej ,,planem"
wraz z przeprowadzeniem procedury planistycznej w sposób i w terminach określonych w przepisach
wykonawczych oraz ,,Harmonogramie" stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwany dalej
,,Harmonogramem".
2. Plan będący przedmiotem zmówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w
tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024
r., poz. 1130 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą u.p.z.p.",
2) rozporządzeniem Ministra rozwoju i technologii z dnia 08 grudnia 2023 r., w sprawie projektu planu
ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie planu oraz wydawania z niego
wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r., poz. 2758),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r., o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z
2023 r., poz. 1094 ze zm.),
4) zgodnie z zapisami uchwały Nr VIII/57/24 Rady Miejskiej w Rajgrodzie z dnia 27 listopada
2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Rajgród.
5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego
orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do
przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego,
ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:
1) projektu POG w formie projektu uchwały wraz z załącznikiem w formie danych przestrzennych, a
także uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej. Część graficzna uzasadnienia
sporządzona zostanie w skali nie mniejszej niż 1: 25 000 w postaci elektronicznej oraz wydruków
(4 egzemplarze papierowe);
2) prognozy oddziaływania na środowisko POG - wersja elektroniczna i niezbędne wersje papierowe
rysunku prognozy;
3) raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych - wersja elektroniczna;
4) podsumowania i uzasadnienia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - wersja
elektroniczna;
5) współpracy w przygotowaniu dokumentów formalno-prawnych i dokumentacji prac
planistycznych.

Składanie ofert:
8. Ofertę należy złożyć/przesłać:? w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz nazwą zadania w siedzibie
Zamawiającego, wzór oznaczenia koperty:
Urząd Miejski w Rajgrodzie, Ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
OFERTA NA ZADANIE PN.:
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Rajgród
? złożyć ofertę drogą elektroniczną. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: gmina@umrajgrod.pl lub
beata.kotarska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl w temacie wpisując: ,,Oferta na sporządzenie Planu
Ogólnego Gminy Rajgród"
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 13.01.2025 r., do godz. 15:00 (pocztą, osobiście lub kurierem)
lub do godz. 24:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmina@umrajgrod.pl lub
beata.kotarska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie - z dniem przekazania materiałów wejściowych.
Zakończenie - w terminie 16 miesięcy od uzyskania materiałów wejściowych, lecz nie późniejniż do
30.06.2026 r.

Wymagania:
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.)
WARUNKI UDZIAŁU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze
zm.), dalej jako ,,ustawa". Zgodnie z treścią ww. przepisu: ,,Przepisy art. 7 ust. 1-8 ustawy stosujesię do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o
wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy". Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy: ,, Z
postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: wykonawcę oraz
uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z
2023 r., poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) wykonali tj. ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 opracowania polegające na
sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań
dotyczących zmian planów lub studium) w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni
nie mniejszej niż 500 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W
oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty
uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego) oraz:
2) posiadają
uprawnienia/doświadczenie
lub
dysponują
osobami
posiadającymi
uprawnienia/doświadczenie do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym:
a) sporządzenia planów ogólnych to jest osoba spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia
27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym
od 24 września 2023 r.,
b) spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu
informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),
c) przynajmniej jedna osoba z zespołu jest członkiem czynnej komisji urb-ach powołanej na
podstawie znowelizowanych przepisów, spełniającej wymóg z art. 8 ust. 6 ustawy z dnia 27 marca
2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.).
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy
podać w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z
przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje
wymagane w Formularzu Ofertowym.
4. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty (Formularza oferty):
1) Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Wykaz osób - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Klauzula art. 13 RODO - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
4) Pełnomocnictwo, w przypadkach gdy:
a) reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę.
Dokument winien być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres
umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
b) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi
być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli
wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane
mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z
oryginałem) należy dołączyć do oferty. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym
w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym
jako reprezentant pozostałych.
c) Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia do oferty
pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku nie podpisania jej przez wszystkich
wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający
ofertę wspólną.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
6. Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i
podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo
innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
2. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni w formie elektronicznej.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego
przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch
miejsc po przecinku).
2. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie zamawiający dokona stosownej
korekty ceny i przyjmie cenę podaną cyframi
3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją
zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU
OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryteriami oceny ofert są: Cena oferty brutto (C) -100%.
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w
oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo
imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano,
uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania
i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE POWYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
odrębnym pismem lub telefonicznie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym wofercie.
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
UMOWY WSPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY
1. Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego.
2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego wzorze
umowy (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). Możliwość dokonania zmian umowy stanowi
uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

Uwagi:
INFORMACJA
O
PRZETWARZANIU DANYCH
PRZEZZAMAWIAJĄCEGO
OSOBOWYCH
1) Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania zakupowego na
opracowanie planu ogólnego Gminy Rajgród jest Urząd Miejski w Rajgrodzie reprezentowany
przez Burmistrza Rajgrodu (ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, tel. 86 272 19 40, e-
mail: gmina@umrajgrod.pl
2) Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO,
stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do zaproszenia wobec osób, których dane osobowe zostaną
przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
3) Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO
i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałw celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowania.
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by,
której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO,
stanowiący załączniknr 5 i/lub 6 do zaproszenia.
5) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego spanienia obowiązku informacyjnego z Art.
13 i 14 RODO, o którym mowa w załączniku nr 5 i 6 do zaproszenia również w trakcie
realizacji umowy w przypadku jej zawarcia w wyniku niniejszego postepowania i
zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu podpisanego obowiązku informacyjnego wdniu przekazania danych, nie późnij niż 10 dni od przekazania danych Zamawiającemu z
zastrzeżeniem, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do podpisywanej
umowy, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek
informacyjny z art. 13 lub 14 RODO.

Kontakt:
DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się:
Beatę Kotarską - Inspektor ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego tel. 86 072 19
52,beata.kotarska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.