Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont obwałowań zbiorników |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. 509 917 542, tel. 508 059 329 wieslaw.mrowczynski@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4258 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 509 917 542, te |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont obwałowań zbiorników III i IV grupy w Bazie Paliw nr 1 w Koluszkach" II. PRZEDMIOT ZAKUPU 1. PRZEDMIOT ZAKUPU 1.1 Przedmiot Zakupu obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Zakupu pn.: ,,Remont obwałowań zbiorników III i IV grupy w Bazie Paliw nr 1 w Koluszkach". 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały w: 1) Opisie przedmiotu Zakupu (,,OPZ"), który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument nr: ZPP.250.000278.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4258 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 22.01.2025 r. o godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji Zakupu: do 16 tygodni od dnia zawarcia Umowy do dnia zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego. Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: 5.1 składania ofert wariantowych; 5.2 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty; 5.3 składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy niemodyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. 2. PODWYKONAWCY 2.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 2.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 2.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. WIZJA LOKALNA 3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca pod rygorem wykluczenia jest zobowiązany sprawdzić ewentualne warunki realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu, po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ. 3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać: - proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej, - dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko), Uwaga: jeśli w wizji lokalnej uczestniczyć będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do wizji lokalnej nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN. 3.3 Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw, okrywający tułów, ramiona i nogi składa się z kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej (zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich użytkowania. 3.4 Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy dołączonym do oferty - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1. Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Okres gwarancji na Roboty i użyte materiały - 10% 4.2. Oceny ofert w oparciu o kryteria wskazane w pkt 4.1 dokonuje się na podstawie następujących wzorów arytmetycznych: Cena: najniższa cena ofertowa --------------------------- x waga kryterium cena badanej oferty Okres gwarancji na Roboty i użyte materiały okres gwarancji badanej oferty ---------------------------------- x waga kryterium najdłuższy okres gwarancji 4.3. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 5. NEGOCJACJE Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji. Przedmiotem negocjacji mogą być: cena, termin realizacji, etapy fakturowania i harmonogram rzeczowo-finansowy. O formie i terminie negocjacji, Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformę zakupową. Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1 w zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Magdalena Kamińska, tel. 509 917 542 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2 w zakresie wizji lokalnej: Wiesław Mrówczyński, tel. 508 059 329, e-mail: wieslaw.mrowczynski@pern.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025