Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Łącku
Łącko 814
33-390 Łącko
powiat: nowosądecki
tel. (18) 545-03-00, faks: (18) 545-03-01
kontakt@bslacko.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Łącko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (18) 545-03-00,
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot przetargu.
1. Nazwa przetargu:
Przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie instalacji elektrycznej dla zadania
inwestycyjnego obejmującego przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku usługowego
Łąckiego Banku Spółdzielczego, na działkach 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8,
1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14, 1880/15, obr. Łącko, gmina Łącko.
2. Zakres zamówienia:
Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej dla rozbudowywanej części
istniejącego obiektu kubaturowego - budynku usługowego zlokalizowanego w Łącku, numer
budynku 814, w którym znajduje się Centrala Banku oraz Punkt Obsługi Klientów. Zakres
zamówienia będzie obejmował:
1) wykonanie zasilania projektowanego zakresu;
2) instalację oświetlenia garażu;
3) wykonanie zasilania pompy ciepła;
4) instalację silnoprądową;
5) instalację oświetlenia;
6) wykonanie połączenia teletechnicznego projektowanej szafki RACK;
7) instalację SSWiN;
8) instalację SSP;
9) wykonanie sterowania ogrzewaniem podłogowym;
10) instalację odgromową;
11) wykonanie pomiarów instalacji;
12) wymianę wyłącznika PPOŻ
- zgodnie z Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego
Ogłoszenia.
3. Lokalizacja inwestycji:
Działki ew. nr: 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8, 1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14,
1880/15, Obręb: ŁĄCKO, Jednostka ewidencyjna: ŁĄCKO
identyfikatory: 121009_2.0004.1458/7, 121009_2.0004.1880/5, 121009_2.0004.1880/6,
121009_2.0004.1880/7,
121009_2.0004.1880/8,
121009_2.0004.1880/9,
121009_2.0004.1880/12,
121009_2.0004.1880/13,
121009_2.0004.1880/14,
121009_2.0004.1880/15
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówieniaSzczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia został
określony w:
1) dokumentacji projektowej rozbudowywanego budynku, w zakresie instalacji
elektrycznej - Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia,
2) Przedmiarze robót- Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
3) projektowanych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych - wzór
Umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
UWAGA!: Dokumentacja projektowa ma charakter poglądowy, co oznacza, że zakres robót
objętych zamówieniem określają przede wszystkim zapisy Przedmiaru robót. W szczególności
oznacza to, że niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji systemu monitoringu
CCTV, natomiast obejmuje wszystkie roboty ujęte w Przedmiarze robót.
5. Zakres prac do wykonania w ramach umowy
Zakres prac do wykonania w ramach umowy obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (za wyjątkiem
instalacji monitoringu CCTV) oraz Przedmiarze robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie zaplecza budowy,
uporządkowania terenu po pracach itp.),
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
5) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
6) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji
inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska
oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,
7) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji,
które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać
specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 10 stycznia 2025 r., godz. 15.00, miejsce: Sekretariat w Centrali
Łąckiego Banku Spółdzielczego (Łącko 814, 33-390 Łącko - I piętro budynku).

Miejsce i termin realizacji:
III. Okres realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę wszystkich prac objętych
zamówieniem do dnia 31 marca 2025 r., a następnie okres gwarancji/rękojmi - 60 miesięcy od
daty odbioru końcowego prac.

Wymagania:
6. Warunki wykonywania zamówienia:
1) Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane z należytą
starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami,
warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami
Organizatora przetargu oraz zgodnie z dokumentacją wskazaną powyżej w pkt 4.
2) Organizator przetargu będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które określa
§ 14 ust. 7 wzoru umowy.
7. Informacje dotyczące gwarancji:
Wykonawca udzieli Organizatorowi przetargu na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej
gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na
zasadach określonych w kodeksie cywilnym /5 lat/. Szczegóły dotyczące gwarancji
zostały określone we wzorze umowy.
8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
NIE
9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
NIE
10.
Podwykonawstwo
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia
podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałempodwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części
zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie
podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na
warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące podwykonawstwa określa wzór
Umowy.
11.
Informacje dodatkowe.
1) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia
stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami
prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać
wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie
na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów
i urządzeń do wykonania robót.
3) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu spełnienia tych warunków.
1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą:
a) którzy posiadają odpowiednie zdolności techniczne i doświadczenie w zakresie
wykonywania instalacji elektrycznych - Wykonawca powinien przedłożyć wykaz
zawierający co najmniej trzy zrealizowane roboty budowlane, polegające na
wykonaniu instalacji elektrycznych o wartości robót wynoszącej co najmniej
40.000,00 zł, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia publikacji
niniejszego Ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) którzy posiadają odpowiednie zasoby kadrowe - Wykonawca powinien wykazać, że
posiada zasoby kadrowe, które umożliwiają mu terminową realizację przedmiotu
zamówienia, w tym że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, która/e
posiada/ją uprawnienia budowlane do kierowania wszystkimi robotami
budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia - za spełnienie warunku
Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę:
- osobą, która zapewni kierowanie robotami budowlanymi posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do
kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi
jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, posiadającą
min. 3 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień
budowlanych,-
osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu ,,D" + pomiary do
1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 pkt. 2,
4 i 10 na stanowisku dozoru,
- osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu ,,E" + pomiary do
1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 pkt. 2,
4 i 10 na stanowisku eksploatacji;
c) których oferowane usługi są odpowiedniej jakości oraz którzy są w stanie wykonać
terminowo przedmiot zamówienia - Wykonawca powinien oświadczyć, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie), nie miała miejsce sytuacja, w której
dowolny inwestor rozwiązał z Wykonawcą umowę o roboty budowlane z winy
Wykonawcy (poprzez odstąpienie, wypowiedzenie lub natychmiastowe rozwiązanie
umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia).
2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca składa oświadczenia zawarte w formularzu Oferty - Załącznik nr 4 do
niniejszego Ogłoszenia.
3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wszyscy podpisują oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt 2).
4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
składanym wraz z Ofertą przez Wykonawcę, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona.
V. Informacja o dokumentach jakie są składane w celu udziału w przetargu.
1) W celu przystąpienia do przetargu należy złożyć w formie pisemnej:
a) Wypełniony i podpisany formularz Oferty - wzór stanowi Załącznik nr 4 do
Ogłoszenia,
b) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót, stanowiący
Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, Organizator przetargu może na każdym etapie postępowania
wezwać Wykonawców do złożenia dodatkowych dokumentów, pod rygorem odmowy
udziału w postępowaniu.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić i przedstawić Organizatorowi przetargu w języku polskim, w
formie pisemnej, w jednym egzemplarzu.
2) Formularz oferty i dokumenty, które sporządza Oferent muszą być podpisane
własnoręcznym podpisem przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań
cywilno-prawnych w imieniu Oferenta. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania
oferty nie wynika z publicznie dostępnego rejestru (KRS, CEiDG), do oferty dodatkowo
należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osobę(y)
uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Oferenta.
Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności
upoważniona jest osoba.
3) Ofertę wraz z kosztorysem ofertowym należy złożyć w trwale zabezpieczonym
opakowaniu zaadresowanym na Zamawiającego, tj. na Łącki Bank Spółdzielczy. Na
opakowaniu należy umieścić napis o treści: ,,Oferta do przetargu na wykonanie instalacji4)
5)
6)
7)
8)
9)
elektrycznej dla rozbudowanej części budynku Centrali Banku". Skutki zaadresowania
koperty niezgodnie z powyższym opisem ponosi Oferent.
Za moment złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania
ofert. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania ofert zostaną odrzucone.
Do momentu upływu terminu składania ofert Oferent ma prawo do wycofania swojej
oferty, bądź w celu rezygnacji z udziału w postępowaniu, bądź w celu jej modyfikacji (na
przykład w wyniku uzyskanych wyjaśnień) i ponownego jej złożenia przed upływem
terminu.
Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub
oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, że podlegać będą one
odrzuceniu.
Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż język polski,
Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez
przysięgłego tłumacza.
Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
VIII.
Sposób obliczenia ceny
1) Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie łączną cenę brutto za cały przedmiot
zamówienia. Cena powinna wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego
sporządzonego w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego Przedmiar robót.
2) Cena oferty musi być tak podana, aby pokrywać wszelkie koszty i ryzyka Wykonawcy
związane z realizacją czynności, której dotyczy. Przy obliczaniu ceny należy
uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji
zamówienia.
3) Cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia należy podać w złotych w kwocie
brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z
wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT.
4) Stawkę podatku od towarów i usług (VAT) należy uwzględnić w wysokości
obowiązującej na dzień składania ofert tj. 23%.
5) Określony w Ogłoszeniu rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia oraz postanowienia
wynikające z wzoru umowy załączonego do Ogłoszenia (Załącznik nr 3) stanowią
podstawę do obliczenia cen oferty.
IX. Opis kryteriów oceny:
1) Oferty ocenione zostaną wg kryterium:
a) Ceny - 80%,
b) Doświadczenia w realizacji inwestycji na rzecz Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10%,
c) Korzystania z produktów bankowych Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10%- z uwzględnieniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Rozdział IV.
2) Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Cena":
W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 80 pkt
Co
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie
dla całego przedmiotu zamówienia.
3) Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Doświadczenie w realizacji inwestycji na rzecz
Łąckiego Banku Spółdzielczego":
W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w przeszłości realizował
dowolne roboty budowlane na zlecenie Łąckiego Banku Spółdzielczego.
4) Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Korzystanie z produktów bankowych Łąckiego
Banku Spółdzielczego":
W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w okresie 5 lat
poprzedzających dzień opublikowania Ogłoszenia o przetargu, korzystał z dowolnego
produktu bankowego Łąckiego Banku Spółdzielczego (np. posiadał rachunek bankowy,
kredyt, gwarancję bankową itd.).
5) Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą
liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny ofert.
X. Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy:
1) Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów
na osobnym dokumencie obejmującym jej treść.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
XI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca będzie związany złożoną przez siebie ofertą do dnia 31.01.2025 r.
2. Organizator przetargu poinformuje uczestników przetargu o wyborze oferty najpóźniej do
dnia 17.01.2025 r.
XIII.
Informacje dodatkowe:
1) Dokumentacja projektowa oraz wszystkie pozostałe załączniki do niniejszego Ogłoszenia,
wydawane są osobom, które wyrażają wolę przystąpienia do przetargu, w postaci
elektronicznej, na podany adres e-mail. W celu uzyskania ww. dokumentacji należyskontaktować się z pracownikiem Sekretariatu w Centrali Banku (Łącko 814), nr tel. 18 545
03 00.
2) W uzasadnionych przypadkach, warunki przetargu mogą zostać zmienione przed terminem
składania ofert.
3) Organizator przetargu zastrzega sobie uprawnienie do odwołania przetargu lub
ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny.
4) Przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty, w
szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką
Organizator przetargu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5) O wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru zawiadamia się niezwłocznie
podmioty, które złożyły ofertę.
6) Oferent może zwrócić się do Organizatora przetargu o wyjaśnienie treści Ogłoszenia o
przetargu. Organizator przetargu udzieli wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści
ogłoszenia wpłynie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
XIV.
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych
1) W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym
przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości
przetwarzania Pana/Pani danych osobowych:
2) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w
Łącku, 33-390 Łącko 814, którego akta rejestrowe są przechowywane przez Sąd Rejonowy
dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego; numer wpisu w rejestrze przedsiębiorców KRS: 0000143039, nr NIP: 734 110
35 32, nr REGON: 000499577, (dalej: ,,Administrator").
3) Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Bank posiada Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować pisząc - najlepiej
z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych" - na adres pocztowy Banku: 33-390 Łącko 814 lub
na adres elektroniczny: iod@bslacko.pl. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w naszym
Banku pełni aktualnie Pani Bogusława Zabłocka.
4) Rodzaj danych osobowych
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie:
a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres
korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL -
Wykonawców będących osobami fizycznymi,
b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer
telefonu/faxu - pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do
kontaktu,
c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania członków organów spółek
kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących
Wykonawcami,
d) imię, nazwisko, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy
dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę,
e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia
Postępowania.Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie
zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia
publicznego.
5) Zakres i cele przetwarzania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu przystąpienia do
zaplanowanego przez Administratora postępowania przetargowego.
W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza Pana/Pani dane
osobowe:
a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania oraz zawarcia umowy w
sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa
prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
c) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów i dokumentów dot.
rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO);
d) w celu prowadzenia korespondencji i kontaktu związanych z prowadzonym
Postępowaniem, w celu obrony przed roszczeniami (podstawa prawna art. 6 ust. 1
lit c i f RODO).
6) Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danych osobowych
W przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowych
swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków
organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu,
Administrator zobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały
przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych
Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji.
7) Odbiorcy danych
W związku z prowadzonym przez Administratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest
to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym
podmiotom, w tym w szczególności:
? podmiotom przetwarzającym dane osobowe w Naszym imieniu:
? podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT,
? podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, prawne,
podatkowe, rachunkowe, w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celów
przetwarzania Państwa danych osobowych,
? innym podmiotom w zakresie, w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany
przepisami prawa, w tym organom kontrolującym.
8) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza EOG.
9) Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
przedmiotem profilowania.
10) Okres przetwarzania danych osobowychPani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zakończenia
Postępowania, a w przypadku zawarcia umowy, przez okres 6 lat od dnia zakończenia
obowiązywania umowy.
Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku gdy
przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami.
Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane.
11) Uprawnienia osób których dane dotyczą
Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują
następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do treści swoich danych,
b) prawo do sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ich
uzupełnienia,
c) prawo do informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach
przetwarzania,
d) prawo do usunięcia danych osobowych - z uwzględnieniem art. 17 ust. 2 RODO.
e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
f) prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy prawa, w tym RODO,
g) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w zakresie w jakim podstawą
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
Wnioski dot. realizacji niniejszych uprawnień należy składać pisemnie lub elektronicznie
na adres wskazany w pkt 1).

Kontakt:
XII. Osoba uprawniona do kontaktu w imieniu Organizatora przetargu.
Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawach dotyczących organizacji przetargu jest Prezes
Zarządu Łąckiego Banku Spółdzielczego Pan Rafał Szopiński, adres e-mail:
r.szopiński@bslacko.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.