Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace konserwatorsko-restauratorskie w Kościele zabytkowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorsko-restauratorskie w Kościele zabytkowym

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wszystkich Świętych w Gozdowie
ul. Krystyna Gozdawy 33
09-213 Gozdowo
powiat: sierpecki
tel. 505 091 702
parafiagozdowo@gmail.com
Województwo: mazowieckie
Miasto: Gozdowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 505 091 702
Termin składania ofert: 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na realizację zadania pn. ,,Prace konserwatorsko-restauratorskie w Kościele zabytkowym p.w. Wszystkich Świętych w Gozdowie - etap II."
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:
A/ zadanie pierwsze dotyczy prac konserwatorskich i restauratorskich przy polichromiach ściennych w kościele pw. Wszystkich Świętych w Gozdowie w obszarze prezbiterium zgodnie z decyzją konserwatora i programem prac.
Przed przystąpieniem do prac należy zweryfikować szczelność dachu i systemów odprowadzenia wody opadowej, a także stan ścian wewnątrz oraz elewacji (czy nie dochodzi do zawilgocenia murów drogą podciągania kapilarnego). Do dokładnej lokalizacji ewentualnych zawilgoceń murów zaleca się utycie higrometru, np. TROTEC 2000E. Osiągnięcie stabilnego pod względem wilgotnościowym stanu
ścian wpłynie na trwałość przyszłych zabiegów konserwatorsko-restauratorskich. Należy wykonać następujące zadania - stosując materiały lub podejmując następujący sposób wykonania:
a. Wykonanie dokumentacji rejestrującej bieżący stan polichromii (kontynuowana w trakcie postępujących prac) - Dokumentacja fotograficzna i opisowa.
b. Zabezpieczenie wyposażenia wnętrza i podług - Folie, tektury, płyty OSB.
c. Wykonanie badań stratygraficznych i mikrochemicznych w celu ustalenia dokładnej techniki i technologii wykonania polichromii w danych miejscach oraz ewentualnych nawarstwień -Odkrywki stratygraficzne, badania mikroskopowe.
d. Dezynsekcja partii objętych atakiem mikrobiologicznym - Dobór metody i substancji do rodzaju zniszczeń i stanu obiektu. Substancje bazujące na spoiwach syntetycznych lub krzemianowych, jak: KEIM SpezialFixativ, Primal AC33, Paraloid B72, Ledan TB1 i TAI.
e. Odsalanie fragmentów z wykwitami soli oraz zabezpieczenie polichromii przed migracją soli w przyszłości - Środki zwalczające grzyby i bakterie przeznaczone do celów konserwatorskich, np.: Biotin T, Lichenicida 464.
f. Konsolidacja warstw technologicznych (struktury tynków i ich adhezję do podłoża oraz adhezje warstwy polichromii do tynku) - Kompresy nasączone wodą demineralizowaną lub też kompresy z węglanem amonu.
g. Oczyszczenie powierzchni polichromii z zabrudzeń powierzchniowych - Dobór metod i środków w zależności od rodzaju zabrudzeń i stanu zachowania; Użycie metod mechanicznych (pędzelki, gąbeczki wishab) i chemicznych (pianka z mydła marsylskiego, metyloceluloza, węglan amonu, itp.).
h. Selektywne usunięcie wtórnych nieudanych przemalowań - Dobór metod i środków do techniki wykonania nawarstwień oraz stanu zachowania oryginału. Użycie metod mechanicznych i chemicznych powszechnych w konserwacji, tj. rozpuszczalniki (etanol, aceton, toluen, itp.) i gotowe preparaty (Remosol, Scansol).
i. Usunięcie wtórnych uzupełnień tynku, zwłaszcza tych z niepoprawnym opracowaniem faktury - Usuwanie mechaniczne przy użyciu młotków, dłuteł, narzędzi dętysctycznych, szczotek, itp.
j. Uzupełnienie ubytków tynku wraz z opracowaniem powierzchni - Dobór ziarnistości i rodzaju
mocy wiązania w zależności od głębokości i rodzaju ubytku. Np.: zaprawy i masy szpachlowe KEIM.
k. Rekonstrukcje brakujących lub przemalowanych form, retusz ubytków warstwy malarskiej -Farby preparowane (na bazie spoiwa Primal AC33/ Paraloid B72/ SpezialFixativ KEIM) z pigmentami (np. Remmers) lub też gotowe farby krzemianowe (KEIM).
l. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Dokumentacja fotograficzna i opisowa.
B/ zadanie drugie dotyczy prac remontowo-konserwatorskich dotyczących więźby dachowej i ścian nośnych, i sklepienia nawy głównej budynku kościoła parafialnego w Gozdowie.
Zakres prac budowlano-konserwatorskich więźby dachowej, sklepienia ceglanego nawy głównej
i ścian nośnych
Zakres robót obejmuje wzmocnienie i konserwację elementów więźby dachowej, sklepienia nawy głównej i ścian nośnych. W tym celu należy wykonać następujące prace:
a. wykonać tymczasowe oświetlenie przestrzeni więźby dachowej umożliwiające prowadzenie prac budowlanych
b. przykryć szczelnie wełnę mineralną leżącą na sklepieniu nawy głównej folią malarską na czas remontu
c. przystąpić do wykonania podestów roboczych na poziomie 2 kleszczy więźby nad nawą główną
d. przez okna wschodnie wieży kościoła (wysokość 14 m od terenu) przetransportować na poddasze 6 drewnianych belek wzmocnienia kleszczy poziomu 2 i 6 belek oparcia podestu na dźwigarach pełnych
e. kleszcze poziomu 2 uzupełnić w przestrzeni między kleszczami belką 18x18 cm o długości 2 x 3,8 m; kleszcze połączyć belką wewnętrzną wkrętami ciesielskimi talerzowymi typu torx o średnicy 8 mm i długości 200 mm w rozstawie co 40-50 cm; na jedną parę kleszczy potrzeba 28 szt. wkrętów; między belkami wzmocnienia wewnętrznego pozostawić przerwę 20 cm w celu połączenia kleszczy z wieszakiem
f. zamontować wieszaki W1 w postaci belki 10x18 cm o długości 5,2 m; wieszaki połączyć 4 wkrętami typu j.w na każdym z trzech poziom: z deskami grzędy, kleszczy poziomu 4 i poziomu 2
g. w dźwigarach pełnych kleszcze poziomu 3 połączyć z kleszczami poziomu 2 wieszakami W2
0 przekroju 10x18 cm dług. 1,5 m
h. w czterech wiązarach pełnych wykonać belki poziomu 2 podtrzymujące podesty komunikacyjne
1 belkę środkową 16x24 cm podwieszenia ściągów poprzecznych. Belkę wykonać w postaci dwóch kleszczy o przekroju 8x20 em, długości 6 m przymocowanych końcami do krzyżaków wiązara pełnego i połączonych dwoma słupkami o przekroju 18x10 cm z dolnymi kleszczami poziomu 1 oraz jednym słupkiem 18x10 cm z kleszczami poziomu 3. Rozstaw osiowy słupków 2,8 m. Długość słupków 90 em. Górny poziom nowych kleszczy dopasowany do poziomu kleszczy poziomu 2 w dźwigarach pustych.
i. na belkach poziomu 2 ułożyć belki popierające płyty podestów o przekroju 10x10 cm i długości 3,5 m w rozstawie co 40 em; belki przymocować wkrętami do kleszczy poziomu 2
j. na belkach ułożyć płyty osb3 o grubości 18 mm i przymocować je wkrętami 50 mm do belek
k. przystąpić do wzmocnienia kleszczy poziomu 4; kleszcze poziomu 4 uzupełnić w przestrzeni między kleszczami belką 18x18 cm o długości 2x 2,1 m; kleszcze połączyć belką wewnętrzną wkrętami ciesielskimi talerzowymi typu Torx o średnicy 8 mm i długości 200 mm w rozstawie co 40-50 em
l. ułożyć belkę centralną na kleszczach poziomu 2, belka o przekroju 16x24 cm układana w odcinkach o długości 3,6 m; belkę podeprzeć na końcach na ścianie poprzecznej przy wieży i na łuku tęczowym słupkami o przekroju 18x18 em; belkę centralną połączyć dwoma wkrętami j.w. z wieszakami W1 i W2
ł. przenieść zawieszenie żyrandoli nawy głównej na belkę centralną
m. poluzować wszystkie ściągi poprzeczne, przy pomocy śruby hakowej M16 klasy 8.8. podwiesić ściągi poprzeczne do belki centralnej po uprzednim nawierceniu otworów o średnicy 18 mm, górny punkt ściągów porzecznych powinien znajdować się 40-50 m nad sklepieniem
n. wykonać naciąg ściągów poprzecznych momentem około 300 Nm; w razie zbliżenia się ściągu do sklepienia na odległość mniejszą niż 30 mm, zwolnić napięcie ściągu poprzecznego , podciągnąć śrubę hakową o 2-3 cm ku górze i ponownie napiąć ściąg poprzeczny; napięcie ściągów należy skorygować kilkukrotnie ze względu na ugięcia belki centralnej
ń. wszystkie elementy drewniane wprowadzone na więźbę dachową muszą być zabezpieczone przed czynnikami korozji biologicznej preparatem Altax Hylotox przez dwukrotne smarowanie
o, słupy krzyżakowe w czterech dźwigarach pełnych i płatwie z mieczami poziomu 4 zaimpregnować preparatem Altax Hylotox przez dwukrotne smarowanie. Preparat Altax nanosi się pędzlem na powierzchnię drewna, dodatkowo można go wstrzykiwać za pomocą strzykawki z igłą bezpośrednio w otwory stworzone przez owady. Po aplikacji, jeżeli to możliwe, można owinąć drewno, na 2-3 dni, folią malarską, aby zwiększyć penetrację drewna przez preparat. Preparatu nie wolno rozpylać! Zapewnić wentylację dmuchawami!
ó. w więźbie dachowej nad prezbiterium wzmocnić oparcia słupów podpierających na ścianach podłużnych przez zamontowanie po obu stronach słupów belek drewnianych o przekroju 12x24 cm i długości 6 m; belki oprzeć na ścianach podłużnych za pośrednictwem krótkich murłat o wymiarach 12x24x40 cm i połączyć ze słupkami podpierającym więźbę śrubami M16 z podwójnymi, kontrowanymi nakrętkami i podkładkami
p. założyć na pilastrach ceglanych na poddaszu ściągi podłużne z prętów o średnicy 30 mm napinane śrubą rzymską; ściągi osadzić w otworach poziomych nawierconych w pilastrach o średnicy 36 mm o głębokości 50 cm na kotwę chemiczną; odległość otworów o wierzchu belki opartej na pilastrach powinna wynosić około 140 em; ściągi po ich napięciu nie mogą opierać się na lunetach sklepienia ceglanego, 24h po stwardnieniu kotwy chemicznej napiąć ściągi dokręcając śruby rzymskie momentem około 500 Nm
r. iniekcja trzech rys w sklepieniu nawy głównej równoległych do łuków opartych na filarach oraz przy łuku tęczowym; zastosować iniekcję preparatu ICS 2K- drobnoziarnista zaprawa iniekcyjna 2K przy pomocy specjalnej pompy i pakerów do iniekcji PI-SPH 10/110; po oczyszczeniu szczotkami stalowymi i odpyleniu miejsc spękań od góry sklepienia nawiercić otwory pod pakery w rozstawie co 20 cm do głębokości połowy 60 mm; osadzić wszystkie pakery wzdłuż rysy w sklepieniu i kolejno tłoczyć zaprawę iniekcyjną aż do jej wypłynięcia na krawędzi górnej lub dolnej rysy. Długość spękań wymagających iniekcji 3x 10 mb = 30 mb, tj. około 150 pakerów.
o Prace impregnacyjne oryginalnych elementów drewnianych dźwigarów pełnych więźby dachowej wykonać dwukrotnie z zastosowaniem odróżniających barwników do każdej warstwy i zabezpieczeniem sklepienia przed zaplamieniem impregnatem przy pomocy folii PE
o Wszystkie nowe elementy drewniane wprowadzone do budynku musza być prawidłowo zaimpregnowane przed korozją biologiczną
o Ewentualne przecieki materiału scalającego rysy, które mogą pojawić się na spodzie sklepienia powinny być usunięte (z podnośnika) nie później niż w ciągu 2-3 godzin od zakończenia iniekcji w taki sposób aby w najmniejszym stopniu uszkodzić istniejące na sklepieniu malatury
o Roboty remontowe obiektów zabytkowych wymagają pozwolenia właściwego konserwatora zabytków
o Materiały budowlane winny spełniać normy i atesty techniczne wymagane do celów budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone pod nadzorem osoby posiadającej wymagane kwalifikacje zawodowe. Wszelkie zmiany i odstępstwa od projektu należy uzgodnić z projektantem. Instalacje należy wykonać przez koncesjonowane przedsiębiorstwa specjalistyczne. Remont obiektu można rozpocząć po uzyskaniu niezbędnych zezwoleń.

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.02.2025 r. o godz. 9:00.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do 07.02.2025 roku do godz. 8:30.
2. Ofertę można złożyć osobiście w kancelarii parafialnej pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wszystkich Świętych, Ul. Krystyna Gozdawy 33, 09-213 Gozdowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Parafii p.w. Wszystkich Świętych w Gozdowie.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2025 r.

Wymagania:
2. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszych zadań, w tym: robocizna, zakup niezbędnych materiałów, koszt sprzętu wykorzystywanego do wykonania remontu. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w określonych art. 10 Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682).
3. Zamawiający żąda od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu, jest to warunek konieczny do rozpatrzenia oferty.
2. Za termin wykonania zamówienia uważa się dzień protokolarnego odebrania robót w obecności Wykonawcy, Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, właściwego Konserwatora Zabytków oraz Zamawiającego.
V. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi w promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład -- Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Edvcia2RPOZ/2023/1671/PolskiLad) lub innego ważnego powodu.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem, także do pracy w zabytkach. Wymagana jest co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do prowadzenia tych prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
b. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
d. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia.
e. Posiadający co najmniej dwie referencje na realizację robót w zakresie obejmującym prace remontowo budowlane, w tym dwie na obiekcie sakralnym.
2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Informację o wyborze oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej Urzędu Gminy Gozdowo -- https://www.uggozdowo.bip.org.pl oraz na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. Wszystkich Świętych w Gozdowie, diecezja płocka -- https://parafia-gozdowo.pl/.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT.
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty są:
1.1. Cena za realizację przedmiotu zamówienia -- 70%
1.2. Zasoby kadrowe -- 10 %
1.3. Termin realizacji -- 10%
1.4. Okres gwarancji -- 10%
2. Opis przyznawania punktacji oferty:
Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta to 100.
2.1. kryterium cena: oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość 70 punktów. Oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru
C = [C min/ C bad] x 70
gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych C bad - cena oferty badanej
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
Oferty uznane za rażąco niskie zostaną odrzucone. Za cenę rażąco niską uważa się oferty poniżej 75% ceny kosztorysowej, jako oferty nie dające pewności zapewnienia realizacji usługi na odpowiednim poziomie jakości robót i materiałów.
W przypadku gdy wszystkie złożone oferty przekroczą kwotę środków przeznaczonych na realizację zadania Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z wszystkimi oferentami lub nierozstrzygnięcie postępowania. Oferenci o terminie negocjacji zostaną powiadomieni drogą mailową.
2.2. kryterium zasoby kadrowe: Przez zasoby kadrowe rozumie się dysponowanie przez Wykonawcę zasobami kadrowymi i osobowymi zdolnymi do realizacji zadania.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium -- 10 pkt.
10 pkt. - jeśli Wykonawca posiada 6 i więcej pracowników zatrudnionych na umowę o pracę u Wykonawcy, w okresie nie krótszym niż rok.
8 pkt. - jeśli Wykonawca posiada od 4 do 5 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę u Wykonawcy w okresie nie krótszym niż rok.
6 pkt. - jeśli Wykonawca posiada od 1 do 3 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę u Wykonawcy w okresie nie krótszym niż rok.
2.3. kryterium termin realizacji: Przez termin realizacji rozumie się termin zakończenia) wszystkich prac objętych zamówieniem. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium -- 10 pkt.
10 pkt. - jeśli Wykonawca zakończy wszystkie prace w okresie od 1 do 30 sierpnia 2025 roku.
8 pkt. - jeśli Wykonawca zakończy wszystkie prace w okresie od 1 do 30 września 2025 roku.
6 pkt. - jeśli Wykonawca zakończy wszystkie prace w okresie od 1 do 30 października 2025 roku.
0 pkt. - jeśli Wykonawca zakończy wszystkie prace w okresie od 1 do 30 listopada 2025 roku, gdyż termin ten jest warunkiem umowy.
2.4. kryterium okres gwarancji: Przez okres gwarancji rozumie się liczbę miesięcy, na które Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace i materiały. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium -- 10 pkt.
10 pkt. - jeśli Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 i więcej miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac.
8 pkt. - jeśli Wykonawca udzieli gwarancji na okres 48 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac.
6 pkt. - jeśli Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac.
2.5. Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilości punktów:
Ocena ofert = kryterium cena + kryterium zasoby kadrowe + kryterium termin realizacji + kryterium okres gwarancji.
3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
4. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią Wykonawcy.
2. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem na kopercie: Oferta na realizację zadania pn. ,,Prace konserwatorsko-restauratorskie w Kościele zabytkowym p.w. Wszystkich Świętych w Gozdowie - etap II."
Kancelaria parafialna czynna jest w dni powszednie w poniedziałki i piątki od 7:30 do 8:30, we wtorki, środy i czwartki od 13:30 do 14:30. W soboty i niedziele oraz uroczystości kościelne kancelaria jest nieczynna.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie zostaną rozpatrzone. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do kancelarii parafialnej. Oferta otrzymana po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Niedołączenie do oferty wymaganych dokumentów, będzie skutkować odrzuceniem oferty.
6. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą przedłożyć:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego wzoru (załącznik nr 1),
2. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 2),
3. Dokumenty rejestrowe firmy,
4. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 3) i zapoznania się z przedmiarem prac (załącznik nr 4),
5. Referencje.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.