Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup kruszywa do remontu dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Iława gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława powiat: iławski lstaniszewska@gmina-ilawa.pl https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Iława |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup kruszywa do remontu dróg gminnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup kruszywa betonowego frakcji 20-63 mm w ilości 2000 ton do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Iława (adres dostawy: 14-200 Iława, Kamień Mały 4b, dz. nr 8/2 lub miejsce wskazane przez Wykonawcę tylko w przypadku, gdy skład kruszywa znajduje się na terenie gminy Iława lub miasta Iława). Zakup kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (90/3) w ilości 1800 ton, do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Iława (adres dostawy: 14-200 Iława, Kamień Mały 4b, dz. nr 8/2 lub miejsce wskazane przez Wykonawcę tylko w przypadku, gdy skład kruszywa znajduje się na terenie gminy Iława lub miasta Iława). CPV: 14212200-2 Dokument nr: 2025/BZP 00010247, TIZ.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy: 1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta na Platformie loguje się zaakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący, 2) szczegółowa instrukcja obsługi Platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html, 3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godz., zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu platformy, 4) numer telefonu infolinii technicznej dotyczącej Platformy: + 48 71787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net 5. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: 1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego); 2) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek; 3) system operacyjny Windows 7 lub nowszy. 4) Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do Internetu, b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, c) włączona obsługa JavaScript, d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, e) zainstalowany Acrobat Reader, f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowsze. 5) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Portalu wynosi 150 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. 6) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg; 7) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) oferta złożona przez wykonawcę na platformie nie jest widoczna dla zamawiającego, ponie-waż widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, b) czas zapisywany jest w formacie YYY-MM-DD HH:MM;SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez klikniecie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę : ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawców zalogowanych na platformie czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iława z siedzibą w Urzędzie Gminy przy Ul. gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława, reprezentowana przez Wójta Pana Krzysztofa Harmacińskiego. Z Administratorem Danych Osobowych można skontaktować się pisząc na adres e- mail: gmina@gmina-ilawa.pl lub telefonując pod numer (89) 649 08 00. W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych oraz wykonywaniem praw przysługujących na podstawie RODO, pisząc na adres e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl , lub telefonując pod numer +48 534 860 829. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-16 08:30 Miejsce składania ofert: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025