Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji systemów zabezpieczeń ppoż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji systemów zabezpieczeń ppoż

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa ,,Merkury"
Al. KEN 24
02-797 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 641.61.21
biuro@sbm-merkury.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 641.61.21
Termin składania ofert: 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Opis przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest: ,,świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji systemów zabezpieczeń ppoż. osiedli przy ul.: Polnej Róży 1, Polnej Róży 2/4, Dembego 8, Dembego 8A, Dembego 3, 3A - Zaruby 6, 6A, Al. KEN 20A, Al. KEN 21, Wańkowicza 7/KEN 24, Wańkowicza 7A/KEN 24A, Al. Bohaterów Września 3, Piotra Skargi 11, Batalionu AK ,,Włochy" 11, Zoltana Bało 6 i Zoltana Bało 8, Gościeradowska 13, Handlowa 34/Szczepanika 1/1A, Wrzeciono 47B w Warszawie." Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 6 i Załącznik Nr 7

Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert. Sposób składania ofert, wycofanie ofert, wnoszenie zmian do złożonych ofert.
11.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lutego 2025r. o godz. 13.00 w siedzibie Spółdzielni przy Al. KEN 24, sala konferencyjna pok. nr 5.
Podczas otwarcia mogą być obecni przedstawiciele Oferenta upoważnieni do jego reprezentowania.

Specyfikacja:
6.4. Materiały przetargowe udostępnione będą od dnia 07 stycznia 2025r. do dnia 4 lutego 2025r. na stronie internetowej Spółdzielni www.sbm-merkury.pl w zakładce przetargi.

Składanie ofert:
10.1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółdzielni przy Al. KEN 24 w Warszawie, nie później niż do dnia 05 lutego 2025 r. do godz. 12.00.
10.3. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie i oznakować ją następująco:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- opis: ,,Oferta na świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji systemów zabezpieczeń ppoż. osiedli przy ul.: Polnej Róży 1, Polnej Róży 2/4, Dembego 8, Dembego 8A, Dembego 3, 3A - Zaruby 6, 6A, Al. KEN 20A, Al. KEN 21, Wańkowicza 7/KEN 24, Wańkowicza 7A/KEN 24A, Al. Bohaterów Września 3, Piotra Skargi 11, Batalionu AK ,,Włochy" 11, Zoltana Bało 6 i Zoltana Bało 8, Gościeradowska 13, Handlowa 34/Szczepanika 1/1A, Wrzeciono 47B w Warszawie".
- nazwę i adres Oferenta.

Miejsce i termin realizacji:
3. Okres realizacji zamówienia: od dnia 1 marca 2025r.

Wymagania:
4. Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
4.1. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tzn. wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.2. Udokumentują minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonawstwie usług objętych niniejszym przetargiem, potwierdzone rekomendacjami udzielonymi przez usługobiorców wg Załącznika nr 4.
4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość świadczenia usług ochrony.
4.4. Posiadają odpowiedni potencjał kadry umożliwiający realizację Usługi - Załącznik nr 3.
4.5. Złożą oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 200 000 zł.
4.6. Nie są w stanie upadłości ani likwidacji i nie toczy się przeciwko Nim postępowanie upadłościowe ani likwidacyjne.
4.7. Przedłożą aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach z US i ZUS.
5. Oferta może obejmować całość lub część zamówienia.
6. Opis sposobu przygotowania oferty.
6.1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.
6.2. Oferta musi spełniać wymagania określone w niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie wymagań spowoduje odrzucenie oferty.
6.3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.5. Oferta powinna być napisana w języku polskim i podpisana oraz opieczętowana pieczątką służbową przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej/KRS.
6.6. Każda strona oferty, załączników musi być ponumerowana kolejnymi numerami (obowiązuje numeracja ciągła wszystkich załączników i dokumentów) i parafowana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
6.7. Wszystkie dokumenty i załączniki - w tym kserokopie z podpisami i pieczątkami -muszą być czytelne. Dokumenty (strony) nieczytelne nie będą uznane, a oferta zostanie odrzucona.
6.8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
7. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą upływa w dniu 28 lutego 2025 roku.
8. Istotne postanowienia umowne.
8.1. Umowa z wybranym Oferentem zostanie zawarta na czas nieokreślony z możliwością trzymiesięcznego wypowiedzenia.
8.2. Zostanie wybrany jeden Oferent na wszystkie osiedla lub oferenci na część osiedli.
8.3. Zamawiający żądać będzie od Oferenta, którego oferta została wybrana corocznego przedstawiania ubezpieczenia OC.
8.4. Wzór Umowy stanowi załącznik Nr 5 wraz z Załącznikiem Nr 6 i Załącznikiem Nr 7 do niniejszej Specyfikacji. Umowa powinna być zaakceptowana bez uwag.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Obliczenia ceny ofertowej należy dokonać w formie tabeli uzupełnionej kwotami netto i brutto Załącznik Nr 6.
10.2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
10.4. Oferent może wprowadzać zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający będzie o tym powiadomiony przed upływem terminu na składanie ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak oferta, tj. w odpowiednio oznakowanej jak w pkt. 11.3 kopercie, z dopiskiem ,,zmiana".
10.5. Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ,,wycofanie oferty". W takim przypadku koperty zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
10.6. Po upływie terminu składania ofert, Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzać do niej zmian.
Po otwarciu każdej oferty zostanie podana do wiadomości zebranych nazwa Oferenta i jego adres oraz cena. Dalsze działanie Komisji jest niejawne.
11.2. Oferty będą otwierane komisyjnie i opisane w protokole. Rozpatrywanie i ocena ofert nastąpi na posiedzeniu niejawnym komisji przetargowej. Komisja oceniała będzie tylko oferty kompletne, spełniające warunki określone w niniejszej SIWZ.
12. Zawartość ofert.
12.1. Oferta dla swej ważności musi zawierać następujące dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1), b/ wypełniony załącznik Nr 5 i 6, c/ dowód wpłaty wadium,
d/ aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - również umowę spółki) potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem,
e/ zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności -wystawione maksymalnie 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, f/ zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległe płatności -wystawione maksymalnie 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, g/ oświadczenie, że Oferent znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej
zapewniającej realizację usługi, h/ Bilans i rachunek wyników za 2023r.,
i/ oświadczenie, że dane zawarte w dokumentach są aktualne także w dniu składania oferty,
j/ oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem Zamówienia - (załącznik Nr 2),
k/ wykaz członków kierownictwa firmy i pracowników, odpowiedzialnych za realizację usług będących przedmiotem zamówienia wraz z kopią uprawnień do świadczenia usług przeglądów p.poż. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) - (załącznik Nr 3), 1/ wykaz usług realizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich 3 lat
odpowiadających charakterowi zamówienia potwierdzonych referencjami poprzednich zamawiających (załącznik Nr 4), ł/ Wypełniony, podpisany i zaparafowany projekt umowy załącznik Nr 5. 12.2. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału i podpisane oraz opieczętowane pieczątką służbową przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie ze zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisem do właściwego rejestru. Ewentualne kopie dokumentów muszą być poświadczone notarialnie lub przez osobę reprezentującą firmę oraz opieczętowane pieczątką służbową osoby podpisującej.
13. Opis kryteriów oceny ofert.
13.1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena - 50%,
2. Kadra pracownicza i kierownicza (liczba pracowników zatrudniona na etatach)
-5%,
3. Organizacja firmy, sposób i czas podejmowania działań w przypadku awarii, środki łączności - 25%,
4. Wiarygodność ekonomiczna, standing finansowy, wartość ubezpieczenia OC- 20%.
13.2. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
14. Zawarcie umowy.
14.1. Zawarcie umowy/umów nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty/ofert nie później niż do dnia 28 lutego 2025r.
14.2. Wybranemu Oferentowi/Oferentom, Zamawiający wskaże miejsce i termin podpisania umowy/umów.
15. Postanowienia końcowe.
15.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Oferenta albo unieważnienia przetargu w części lub w całości na każdym etapie procedury przetargowej, bez podania przyczyny oraz do nieponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za koszty przygotowania przez nich ofert.
15.2. W przetargu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.