dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Szczebrzeszyn Plac Tadeusza Kościuszki 1 22-460 Szczebrzeszyn powiat: zamojski 84/6821095, wew. 340, wew. 331, tel. 84 68 22 055 um@szczebrzeszyn.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Szczebrzeszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 84/6821095, wew. 340 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych nr 110363L, 110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego miejscowości Wielącza Kolonia w zakresie: Przewód AsXSn 0,6/1kV RMC 2x25mm2 - 1128,40 m, oprawa oświetleniowa 67W - 3 kpl., oprawa oświetleniowa 39W - 17 kpl., wysięgnik jednoramienny rurowy w=1,5m/15 st. - 20 kpl. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 7. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 8. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 9. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać z obiektu na własny koszt wszelkie odpady i opakowania powstałe przy wykonywaniu robót, a w szczególności przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 10. Wykonawca poniesie wszelkie koszty i obciążenia za specjalne i czasowe prawa przejazdu jakich może potrzebować, włącznie z takimi, jakie są potrzebne dla dostępu do terenu budowy. Wykonawca uzyska także na własny koszt i ryzyko wszelkie dodatkowe obiekty zaplecza na terenie i poza terenem budowy, jakich może potrzebować dla wykonania robót. 11. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. 12. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego. Dokument nr: RZP 271.1.2.2025 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie i ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 22.01.2025 r. o godz. 1010 Składanie ofert: X. Termin i miejsce składania ofert 1. Sporządzoną ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście, za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe lub przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego: Gmina Szczebrzeszyn Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, pokój nr 12 (sekretariat). Na kopercie powinny znajdować się dane i adres Wykonawcy (dopuszcza się pieczęć) oraz nazwa zadania tj: ,,Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych nr 110363L, 110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia". 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22.01.2025 r. godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia 30.06.2025 r. Wymagania: 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty budowlane na okres 60 miesięcy. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; a) Operatorzy sprzętu i urządzeń , 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób i uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 5. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie w jednej z następujących form: 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Szczebrzeszynie: 45 96320006 2001 0000 0358 0007, tytuł przelewu- zabezpieczenie należytego wykonania umowy znak RZP 271.1.2.2025 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy zawsze jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. IV. Warunki udziału w postępowaniu Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie z wzorem-zał. nr 4. 2.Dysponowanie przez wykonawcę niezbędną wiedzą i doświadczeniem W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 1 zamówienia polegającego wykonaniu robót budowlanych (budowa oświetlenia ulicznego) o wartości robót min 40 tys. zł netto wraz z potwierdzonymi dowodami wykonania takich robót w postaci referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa do oferty wymagane referencje/inne dokumenty wraz z oświadczeniem, zgodnie z wzorem-zał. nr 4. 3.Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia (bez ograniczeń) w specjalności do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych). Wykonawca wraz z ofertą składa stosowne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia/kwalifikacje Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa również oświadczenie, zgodnie z wzorem-zał. nr 4. 4.Znajdywanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie z wzorem-zał. nr 4. 5.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie z wzorem-zał. nr 4. V. Sposób przygotowania oferty 1.Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim. 2.Oferta wraz z dodatkową dokumentacją winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej firmy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty. 3.Ofertę należy złożyć na specjalnym Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2, zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 4.W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: a.spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, b.spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego. 5.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 6.Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Pytania Wykonawców mogą być przekazywane pisemnie lub pocztą elektroniczną na wskazany w Rozdziale 1 adres e-mail. 8.Odpowiedź udzielona przez Zamawiającego zmieniająca lub uzupełniająca zapisy dokumentacji stanowi integralną część Zapytania ofertowego i staje się wiążąca i nadrzędna w stosunku do pierwotnych zapisów niniejszego Zapytania. 9.O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie zawarcia umowy oferent zostanie zawiadomiony pisemnie. Zawiadomienie zostanie przesłane pocztą elektroniczną. 10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11.Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych tych poprawek, niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona z zastrzeżeniem, że oferta zostanie odrzucona, jeśli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na wniesienie tych poprawek. 12.Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób: a.w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: I.jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową, II.jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny, b.w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia: I.jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia, II.jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny, III.jeżeli ani cena podana za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie; 13.w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa): a.przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia, b. jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie, c. jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe. 14.Wykonawca może zmienić treść oferty/ wycofać się z udziału w niniejszym postępowaniu przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia z adnotacją na kopercie o treści ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Koperta taka zostanie otwarta w pierwszej kolejności a koperta z ofertą wycofaną nie zostanie otworzona. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę 1. Na prawidłowo złożoną ofertę składają się kolejno: a) Formularz ofertowy-wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4, c) Referencje/ inne dokumenty poświadczające wykonane roboty, d) Dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia/kwalifikacje, e) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty oraz potwierdzenie za zgodność z oryginałem składanych wraz z ofertą dokumentów np. aktualny odpis z właściwego rejestru (pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.). VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Wykonawca określi faktyczną cenę ryczałtową oferty netto oraz brutto która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto uwzględnia podatek VAT wyliczony przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert i należy ją podać do dwóch miejsc po przecinku w zapisie zarówno cyfrowym jak i słownym (w złotych polskich). 2. Wykonawca obliczy cenę uwzględniając koszty wszystkich wymagań i okoliczności wpływających na cenę, w tym min. cenę wykonania wszelkich robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych. 3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza wariantowości cen. VIII. Kryterium oceny ofert 1.Jedynym kryterium jest cena brutto za wykonanie całości zamówienia. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto. Zamawiający wybierze Wykonawcę co do którego oferty ustalono, iż jest prawidłowo przygotowana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (posiada wymagane załączniki a w tym formularz ofertowy), odpowiada ona podanym wymaganiom i który zaoferował najkorzystniejszą- najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania, zostanie złożona po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IX. Odrzucenie oferty 1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. do oferty nie zostanie dołączony wymagany przez Zamawiającego formularz ofertowy, b. jej treść będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia, c. Wykonawca nie wykaże posiadanego doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji w zakresie wykonania robót budowlanych o wymaganym charakterze, d. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu stosownych przepisów odnoszących się do zwalczania nieuczciwej konkurencji, e. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie udzieli stosownych wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadnią podanej w ofercie ceny, f. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w niniejszym postępowaniu, g. została podpisana przez osobę która nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej firmy, w przypadku gdy nie przedstawiono pełnomocnictwa dla tej osoby do podpisania oferty, h. Wykonawca nie zgodził się w terminie 3 dni od dnia dostarczenia stosownego zawiadomienia na poprawę omyłki, o której mowa w rozdz. 5, i. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu na adres wskazany w pkt 1. 5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę i którego oferta zostanie oceniona jako prawidłowo złożona i spełniająca wymagania wskazane w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 2. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. 3. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys sporządzony zgodnie z przedmiarem robót z wyszczególnieniem wymaganych pozycji KNR ujętych w opisie robót. 4. Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców biorących udział w postepowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając w szczególności: a) liczbę oraz nazwy firm które złożyły ważne i nie podlegające odrzuceniu oferty wraz ze wskazaniem złożonych cen brutto, b) nazwy firm, których oferty zostały odrzucone wraz ze wskazaniem przyczyn odrzucenia , c) nazwę firmy której oferta została uznana za najkorzystniejszą i z którą Zamawiający podpisze umowę wraz ze wskazaniem jej oferty cenowej. 5. Zamawiający poinformuje niezwłocznie Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy zgodnie z zapisami §17 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 7. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 8. Zamawiającemu przysługuje umowne prawo do odstąpienia od umowy, gdy Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób narusza jej postanowienia. 9. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, b) cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do wysokości ceny najkorzystniejszej, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie obarczone jest wadą, która uniemożliwia zawarcie umowy o udzielenie zamówienia publicznego (a w tym błędy w dokumentacji technicznej). 10. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający poinformuje o tym fakcie wszystkich Wykonawców którzy, ubiegali się o udzielenie zamówienia, wraz z uzasadnieniem oraz o wszczęciu kolejnego postępowania w najbliższym możliwym terminie, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia. Adres poczty elektronicznej, na którą należy kierować korespondencję w ramach niniejszego postępowania: um@szczebrzeszyn.pl Uwagi: XIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej ,,RODO", niniejszym informuję, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczebrzeszyn pod adresem: Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn tel. 84/682 10 95, e-mail:um@szczebrzeszyn.pl 2.W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych nr 110363L, 110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO-wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6.Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. 7.Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu. Kontakt: XII. Osoba odpowiedzialna za kontakt w przedmiotowej sprawie: Daniel Kustosz, tel. 84 68 21 095 wew. 340 w zakresie proceduralnym, Aleksandra Poździk, tel. 84 68 22 055 w zakresie proceduralnym, Tomasz Ciurysek, tel. 84 68 21 095 wew. 331 w zakresie merytorycznym, |
© eurobudowa.pl 2004-2025