Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zabezpieczenie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci elektrycznej oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności agregatu prądotwórczego, stacji wytwarzania i instalacji próżni oraz stacji i instalacji sprężonego powietrza, zabezpieczenie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń sieci wodno-kanalizacyjnej oraz c. o |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu ul. Sobieskiego 9 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki tel. 34/350-63-86 przetargi@spzozlubliniec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34/350-63-86 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis/zakres wszystkich części) zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ZP/40/24. Część nr 1: Zabezpieczenie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci elektrycznej w obiektach SPZOZ Lubliniec oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności agregatu prądotwórczego, stacji wytwarzania i instalacji próżni oraz stacji i instalacji sprężonego powietrza. Część nr 2: Zabezpieczenie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń sieci wodno-kanalizacyjnej oraz c. o. w obiektach SPZOZ Lubliniec. Bieżące naprawy ślusarskie i stolarskie w obiektach SPZOZ Lubliniec. Dokument nr: ZP/40/24 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.01.2025 r. o godz. 10:10 w siedzibie Zamawiającego - SPZOZ w Lublińcu, przy Ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój - Dział Zamówień Publicznych. Składanie ofert: 10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1) Składanie ofert do dnia 14.01.2025 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - SPZOZ w Lublińcu, przy Ul. Sobieskiego 9, II piętro, Sekretariat Dyrekcji. 2) Oferty w formie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów lub podpisanych elektronicznie można także przesyłać w ww. terminie na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: od 01-02-2025 r. do 31-01-2026 r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia: Zapytanie ofertowe na podstawie Zarządzenia Wewnętrznego Dyrektora SPZOZ w Lublińcu w sprawie: ,,Procedury udzielania zamówień i konkursów, których szacunkowa wartość zawiera się w przedziale od 10 000 zł brutto do 130 000 zł netto" 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania zdolności technicznych/zawodowych, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: W celu wykazania spełnienia w/w warunku Wykonawca winien udowodnić, że posiada wymagane przedmiotowe uprawnienia lub że osoba/y zatrudniona/ne przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada/ją wymagane uprawnienia tj. o Uprawnienia do obsługi, konserwacji, naprawy, montażu urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznej, zgodnie z Gr.1 (dot. części nr 1); Dla części nr 2 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia- nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodne z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego ZP/40/24 (dot. tylko części nr 1), b) wypełniony formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 5 c) ewentualnie pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. (dot. wszystkich części) d) oświadczenie dot. RODO - zgodne z załącznikiem nr 9 do zapytania ofertowego ZP/40/24 (dot. wszystkich części) Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Referent ds. Zamówień Publicznych - Anna Widuch Kierownik ds. Zamówień Publicznych - Piotr Mastalerz W kontaktach z Zamawiającym preferuje się sposób porozumiewania się drogą elektroniczną (adres poczty elektronicznej jak w pkt 1), co nie wyklucza formy pisemnej. 8. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 9. Opis sposobu przygotowania ofert: W przypadku składania oferty w wersji papierowej, ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: ,,Oferta na obsługę techniczną budynków SPZOZ w Lublińcu" Oferta na część nr .........." Na kopertach należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 11. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert: Cenę stanowi całkowity koszt ponoszony przez Zamawiającego. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena - 100% Cena najtańszej oferty --------------------------- x 100 pkt = Cena badanej oferty 12. Wzór umowy: Wzór umów dla poszczególnych części stanowią załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem na dwie części. 16. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18.W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. |
© eurobudowa.pl 2004-2025