Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa wykonania prac budowlanych wraz z materiałami budowlanymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa wykonania prac budowlanych wraz z materiałami budowlanymi

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum organizacji imprez "Beata" Beata Wroblewska
Sarańska 8
98-200 Sieradz
powiat: sieradzki
663359707
wroblewscy.mail@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210671
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz
Wadium: ---
Nr telefonu: 663359707
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zwiększenie odporności przedsiębiorstwa na kryzysy gospodarcze oraz rozwój przedsiębiorstwa poprzez realizację przedsięwzięcia w Regionie 4 w województwie łódzkim w sektorze HoReCa polegającego na dywersyfikacji działalności gastronomicznej.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-5982/24 - Zwiększenie odporności przedsiębiorstwa na kryzysy gospodarcze oraz rozwój przedsiębiorstwa poprzez realizację przedsięwzięcia w Regionie 4 w województwie łódzkim w sektorze HoReCa ...

Część 1
Wykonanie prac budowlanych wraz z materiałami budowlanymi.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia: usługa wykonania prac budowlanych wraz z materiałami budowlanymi zgodnie z poniższą specyfikacją zakresu prac i projektem budowlanym.
Zakres prac budowlanych:
1. Sufity 104,78 m2 , w tym:
- podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych 29,45 m2
- z płyt obornickich 75,33 m2
2. Wylanie wylewek betonowych 123,20 m2
3. Murowanie ścianek działowych z bloczków sylikatowych 279,00 m2
4. Posadzka z płytek gresowych 123,20 m2
5. Tynkowanie ścianek działowych 320,00 m2
6. Płytki na ściankach działowych 217,89 m2
7. Stolarka okienna i drzwiowa 17,23 m2
8. Elewacja 153,00 m2.
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2025-70759-210671, 1/01/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
sieradzki
Gmina
Złoczew
Miejscowość
Kamasze

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1. Zmiany terminu realizacji umowy na żądanie Zamawiającego,
2. Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, epidemia, pandemia, zamieszki, strajki, powódź, pożar lub inne, na które strony nie mają wpływu,
3. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
4. Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów.
Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadkach wymagających uzyskania zgody instytucji finansującej przedsięwzięcie, wprowadzenie zmian możliwe jest po uzyskaniu zgody.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie zgodnym z Ofertą, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji Przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Posiadanie potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Dysponowanie odpowiednim zapleczem technicznym niezbędnym do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Posiadanie odpowiedniego potencjału kadrowego. Dysponowanie osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane i umiejętności do wykonywania oferowanych usług.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Nie znajdowanie się w stanie likwidacji lub upadłości.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Złożenie w Ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń zawartych w Formularzu oferty i załącznikach do Zapytania Ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo.
Zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" (Warszawa, 18 listopada 2022 r.) przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa),
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych;
pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z Ustawą o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 09.11.2000 r. przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów tego podmiotu, a wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem spełnienia warunku jest podpis Oferenta pod oświadczeniem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty przez Oferenta powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
2. O realizację zamówienia mogą się ubiegać osoby/podmioty, które nie są wykluczone z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., pod. poz. 835). Oferenci zobowiązani są do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji prac budowlanych oraz podpisania z Zmawiającym protokołu, potwierdzającego znajomość warunków technicznych i terenowych na miejscu realizacji przedsięwzięcia, stanu istniejącego przebudowywanego budynku oraz potwierdzenia zapoznania się z dokumentacją projektową. Adres lokalizacji : 98-270 Kamasze 1, gmina Złoczew, województwo łódzkie.
4. Przedmiot zamówienia musi uwzględniać następujące aspekty środowiskowe. Wszelkie odpady powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia pozostają do dyspozycji Wykonawcy i powinny zostać usunięte i wywiezione staraniem i na koszt Wykonawcy przed odbiorem końcowym przedmiotu umowy. Wytwórcą odpadów związanych z wykonaniem zamówienia jest Wykonawca. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do postępowania z odpadami zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, ze szczególnym uwzględnieniem zapobiegania powstawaniu odpadów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania substancji/odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i z zastrzeżeniem ust. 139. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi dyrektywą w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko, dyrektywą w sprawie ochrony dzikiego ptactwa, dyrektywą w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory i dyrektywą ustanawiającą ramy wspólnotowego działania w dziedzinie polityki wodnej (o ile dotyczy). Wykonawca ma obowiązek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić, aby składowane odpady pobudowlane/poremontowe w oczekiwaniu na przetworzenie zostały przykryte by w przypadku deszczu zanieczyszczenia z odpadów nie były spłukiwane do lokalnej warstwy wodonośnej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-07
Data ostatniej zmiany
2025-01-07 19:02:50

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ocena punktowa ofert zostanie dokonana wg wzoru C = (CN/CO)x100 pkt
gdzie:
CN - najniższa cena netto oferty spośród złożonych ofert podlegających ocenie,
CO - cena netto ocenianej oferty
Oferta z najniższą ceną netto, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (100 pkt).

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Wroblewska
tel.: 663359707
e-mail: wroblewscy.mail@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.