Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż podnośnika mobilnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Chlebicki Krzysztof AL-AS Krzysztof Chlebicki ul. Szembeków 90 32-566 Poręba Żegoty powiat: chrzanowski 501 795 113 biuro@al-as.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210678 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Poręba Żegoty |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 501 795 113 |
Termin składania ofert: | 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.) Powstaje w kontekście projektu FEMP.08.07-IP.01-0195/23 - Zakup środków trwałych w celu dywersyfikacji oferty firmy AL-AS Część 1 DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zapytanie jest realizowane w ramach projektu ,,Zakup środków trwałych w celu dywersyfikacji oferty firmy AL-AS" ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 w ramach Priorytetu 8. Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie 8.7. Rozwój firm wspierający sprawiedliwą transformację, nr projektu FEMP.08.07-IP.01-0195/23. DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.) o niżej wskazanych minimalnych parametrach technicznych: a) nowa ładowarka teleskopowa obrotowa b) pełny obrót 360° c) max. wysokość podnoszenia 18 m d) udźwig max. 4500 kg e) silnik diesel o mocy min. 115 KM f) napęd hydrostatyczny 4x4 g) prędkość max. 40 km/h h) klimatyzacja i) radio j) sygnał i kamera cofania k) 4 niezależnie sterowane podpory l) hamulce tarczowe, mokre na dwóch osiach m) oświetlenie drogowe i ,,koguty" LED n) sterowanie ruchami hydraulicznymi i zmianą kierunku jazdy za pomocą joysticków o) szybkozłącze do osprzętów p) system rozpoznawania osprzętów q) przystosowanie do pracy z platformą i sterowanie radiowe + pilot sterowania Wyposażenie dodatkowe: a) karetka z widłami b) platforma obrotowa, rozkładana, udźwig min. 300 kg c) wciągarka dźwigowa 5 t d) uchwyt hakowy Gwarancja producenta 24 miesiące lub 2000 mth. Dokumentacja niezbędna do zgłoszenia maszyny do UDT. Autoryzowany serwis producenta maszyny zapewniający pełny zakres napraw gwarancyjnych oraz części zamienne. Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5% od każdego z podanych powyżej parametrów. Ww. parametry należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone powyżej. Ilekroć w powyższym opisie Zamawiający odnosi się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogą charakteryzować produkt, odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne". Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. spełniające opisane powyżej wymagania. Gwarancja: 2 lata. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do usuwania wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości w ciągu 24 godzin od zgłoszenia i usunąć wady lub dostarczy rzeczy wolne od wad w terminie 7 dni od dnia doręczenia mu zgłoszenia. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 42417000-2 Dokument nr: 2025-77577-210678, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy - na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) zmiany terminów realizacji projektu - wydłużenie terminów realizacji umowy odpowiednio do wydłużonego terminu realizacji projektu; b) działania siły wyższej w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, c) opóźnień spowodowanych przez zamawiającego, o okres tego opóźnienia; d) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu zamówienia, wchodzących w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; e) innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności, mających wpływ na termin realizacji zamówienia, o których strony nie wiedziały w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 4) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec); 5) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia; 6) zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy; 7) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany; 8) obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej dwie dostawy podnośnika mobilnego, każda dostawa o wartości minimum 100 000,00 zł. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wypełnionego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym oraz dowodów potwierdzających, że dostawy wskazane w formularzu ofertowym zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości ww. oświadczeń poprzez żądanie dokumentów poświadczających spełnianie wymagań udziału w postępowaniu, na każdym etapie postępowania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć 1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia; formularz winien zawierać w szczególności: a) oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z zamawiającym; b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 2) dowody potwierdzające, że zadania wskazane w formularzu ofertowym zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami biorącymi udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogącymi wpłynąć na wynik tego postępowania, w szczególności polegającymi na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości ww. oświadczeń poprzez żądanie dokumentów poświadczających spełnianie wymagań udziału w postępowaniu, na każdym etapie postępowania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-07 Data ostatniej zmiany 2025-01-07 20:22:33 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: waga 100% W tym kryterium zamawiający będzie oceniał cenę brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: najniższa cena / cena badanej oferty × 100. Kontakt: Osoby do kontaktu Krzysztof Chlebicki tel.: 501 795 113 e-mail: biuro@al-as.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025