Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż podnośnika mobilnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż podnośnika mobilnego

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Chlebicki Krzysztof AL-AS Krzysztof Chlebicki
ul. Szembeków 90
32-566 Poręba Żegoty
powiat: chrzanowski
501 795 113
biuro@al-as.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210678
Województwo: małopolskie
Miasto: Poręba Żegoty
Wadium: ---
Nr telefonu: 501 795 113
Termin składania ofert: 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.)
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.08.07-IP.01-0195/23 - Zakup środków trwałych w celu dywersyfikacji oferty firmy AL-AS

Część 1
DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zapytanie jest realizowane w ramach projektu ,,Zakup środków trwałych w celu dywersyfikacji oferty firmy AL-AS" ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 w ramach Priorytetu 8. Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie
8.7. Rozwój firm wspierający sprawiedliwą transformację, nr projektu FEMP.08.07-IP.01-0195/23.
DOSTAWA i montaż podnośnika mobilnego (1 szt.) o niżej wskazanych minimalnych parametrach technicznych:
a) nowa ładowarka teleskopowa obrotowa
b) pełny obrót 360°
c) max. wysokość podnoszenia 18 m
d) udźwig max. 4500 kg
e) silnik diesel o mocy min. 115 KM
f) napęd hydrostatyczny 4x4
g) prędkość max. 40 km/h
h) klimatyzacja
i) radio
j) sygnał i kamera cofania
k) 4 niezależnie sterowane podpory
l) hamulce tarczowe, mokre na dwóch osiach
m) oświetlenie drogowe i ,,koguty" LED
n) sterowanie ruchami hydraulicznymi i zmianą kierunku jazdy za pomocą joysticków
o) szybkozłącze do osprzętów
p) system rozpoznawania osprzętów
q) przystosowanie do pracy z platformą i sterowanie radiowe + pilot sterowania
Wyposażenie dodatkowe:
a) karetka z widłami
b) platforma obrotowa, rozkładana, udźwig min. 300 kg
c) wciągarka dźwigowa 5 t
d) uchwyt hakowy
Gwarancja producenta 24 miesiące lub 2000 mth.
Dokumentacja niezbędna do zgłoszenia maszyny do UDT.
Autoryzowany serwis producenta maszyny zapewniający pełny zakres napraw gwarancyjnych oraz części zamienne.
Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5% od każdego z podanych powyżej parametrów.
Ww. parametry należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone powyżej.
Ilekroć w powyższym opisie Zamawiający odnosi się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogą charakteryzować produkt, odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne". Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. spełniające opisane powyżej wymagania.
Gwarancja: 2 lata. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do usuwania wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości w ciągu 24 godzin od zgłoszenia i usunąć wady lub dostarczy rzeczy wolne od wad w terminie 7 dni od dnia doręczenia mu zgłoszenia.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 42417000-2

Dokument nr: 2025-77577-210678, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę;
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy - na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) zmiany terminów realizacji projektu - wydłużenie terminów realizacji umowy odpowiednio do wydłużonego terminu realizacji projektu;
b) działania siły wyższej w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
c) opóźnień spowodowanych przez zamawiającego, o okres tego opóźnienia;
d) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu zamówienia, wchodzących w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
e) innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności, mających wpływ na termin realizacji zamówienia, o których strony nie wiedziały w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
4) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec);
5) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia;
6) zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy;
7) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany;
8) obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej dwie dostawy podnośnika mobilnego, każda dostawa o wartości minimum 100 000,00 zł.
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wypełnionego oświadczenia zawartego w
formularzu ofertowym oraz dowodów potwierdzających, że dostawy wskazane w formularzu
ofertowym zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji
prawdziwości ww. oświadczeń poprzez żądanie dokumentów poświadczających spełnianie
wymagań udziału w postępowaniu, na każdym etapie postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć
1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia; formularz winien zawierać w szczególności:
a) oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z zamawiającym;
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
2) dowody potwierdzające, że zadania wskazane w formularzu ofertowym zostały wykonane
należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami biorącymi udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogącymi wpłynąć na wynik tego postępowania, w szczególności polegającymi na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w
formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości ww. oświadczeń poprzez żądanie dokumentów poświadczających spełnianie wymagań udziału w postępowaniu, na każdym etapie postępowania.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-07
Data ostatniej zmiany
2025-01-07 20:22:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: waga 100%
W tym kryterium zamawiający będzie oceniał cenę brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: najniższa cena / cena badanej oferty × 100.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Chlebicki
tel.: 501 795 113
e-mail: biuro@al-as.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.