Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa gadżetów pomadki ochronnej oraz brelok z karabińczykiem i lampka LED

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa gadżetów pomadki ochronnej oraz brelok z karabińczykiem i lampka LED

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki
ul. Odeska 1
15-406 Białystok
powiat: Białystok
Tel.:+48 85 306 75 01, tel. 85 306 7502, tel. 85 306 7508
przetargi@oifp.eu
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.:+48 85 306 75 0
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia DOSTAWA gadżetów pomadki ochronnej oraz brelok z karabińczykiem i lampka LED na potrzeby musicalu VESPER Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Pomadka Lips - ilość: 500 szt.;
2) Brelok karabińczyk, lampka LED - ilość: 500 szt.;
- Szczegóły techniczne opisane są w załączniku nr 1 do zapytania
3. W cenie oferty należy uwzględnić koszty:
1) Opakowania foli, kartonów transportowych i innych zabezpieczeń, itp.
2) transportu materiałów, które mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w należytym stanie, tzn. bez zagnieceń, załamań, uszkodzeń itp.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały i usługi niezbędne do realizacji zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
8. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.

CPV: 22462000-6

Dokument nr: ZP.261.02.13.2025

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: przetargi@oifp.eu do dnia 10.01.2025 do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania: do 20 lutego 2025 r.

Wymagania:
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu, tj. w stosunku do którego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
2. Zamawiający wyklucza na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 4. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 2).
2) Zdjęcia obu oferowanych gadżetów format A4 - w kolorze
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zaproszenia.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty w Rodz. III pkt 2 mogą mieć formę pisemną zeskanowaną i przesłaną na adres e-mail lub formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podania przyczyny.
6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert w każdej części na podstawie następujących kryteriów: Cena -100%
Najniższa cena brutto oferty Cena (C) =.......................................X 100
Cena brutto badanej oferty Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 i uznana będzie za ofertę najkorzystniejszą.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I ODRZUCENIA OFERT
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy.
2. Zamawiający odrzuci w niniejszym postępowaniu oferty:
1) których treść nie odpowiada treści opisu przedmiotu zamówienia określonych w zapytaniu ofertowym lub jakość zaoferowanych elementów budzi wątpliwość zamawiającego co do możliwości zrealizowania zamówienia przez Wykonawcę,
2) zawiera rażąco niską cenę lub koszt (30% niżej) w stosunku do wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia oraz średniej arytmetycznej ofert.
3) złożył ofertę niezgodnie z podaną formą.
4) uzupełnił lub zmienił ofertę niezgodnie z Rozdz. III pkt. 2
3. Informacja o odrzuceniu oferty zostanie ujęta w informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania Zamawiający zawrze z wyłonionym Wykonawcą umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy jest Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki, ul. Odeska 1, 15-406 Białystok;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Operze i Filharmonii Podlaskiej - Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki, e-mail: iod@oifp.eu;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego sygnatura sprawy: ZP.261.02.13.2025, prowadzonym w trybie ofertowym;
4) odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., inne podmioty, którym Opera powierza przetwarzanie danych osobowych;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca lub
osoba, której dane osobowe zostały podane w ofercie uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje w odniesieniu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji (profilowaniu);
11) Dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach trzecich lub organizacji międzynarodowej.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji formalno - prawne udziela: Paweł Tymcio
tel. 85 306 7502 (w godz. 8.00-16.00) e-mail: pawel.tymcio@oifp.eu Merytoryczne: Jolanta Kieda
tel. 85 306 7508 (w godz. 8.00-16.00)
e-mail: jolanta.kieda@oifp.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.