Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Rynek 3
12-250 Orzysz
powiat: piski
tel. (0-87) 307 01 60, fax. (0-87) 307 09 50, tel. 880 780 660
um@orzysz.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Orzysz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-87) 307 01 6
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Orzysz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Orzyszu, Ul. Rynek 3 zaprasza do złożenia
oferty cenowej na wykonanie n/w zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego dla obszaru obejmującego punkt selektywnego zbierania odpadów
komunalnych na terenie miasta Orzysz zwanego dalej ,,projektem planu" lub zamiennie
,,planem miejscowym", z uwzględnieniem kosztów i czynności, które należy ponieść by
wykonać powierzone zadanie.
Obszar opracowania stanowi powierzchnią przybliżoną 0,3001 ha, działka o nr ew. 572/1, obręb
miasto Orzysz.
Przedmiot zamówienia należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów
prawnych na zasadach określonych w niniejszej umowie, w oparciu o Uchwałę Rady Miejskiej
w Orzyszu Nr IV/37/24 z dnia 28 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego punkt
selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Orzysz
1. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prace terenowe (wizja terenowa
zainwestowania i uzbrojenia terenu w zakresie mającym wpływ na rozwiązania planistyczne).
2) Formułowanie ustaleń projektów Planu w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość
ich dowolnej interpretacji.
3) Opracowanie wszelkich pism i dokumentów niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia
postępowania formalno-prawnego sporządzania Planu w tym w zakresie strategicznej oceny
oddziaływania na środowisko. Opracowanie pism i dokumentów obejmuje również
sporządzenie zestawień odpowiedzi instytucji i organów oraz zestawień wniosków i uwag
wniesionych do procedury sporządzenia planu wraz z propozycją rozpatrzenia
i uzasadnieniem.
4) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na
cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów
rolnych i leśnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 82 ze zm.).
5) Wprowadzanie korekt do projektów Planu oraz prognoz oddziaływania na środowisko
wynikających z procedury sporządzania Planu, jak również wynikających z wytycznych,
uwag i wniosków własnych Zamawiającego.
6) Udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem Planu, obejmujących w szczególności
uczestnictwo Głównego Projektanta Planu w:
a) spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego;
b) posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;
c) dyskusjach publicznych dotyczących sporządzania Planu;
d) wyłożeniu do publicznego wglądu projektów Planu (wymagana obecność głównego
projektanta na wyłożeniach projektu Planu przez co najmniej 2 dni w trakcie okresu
Urząd Miejski
w Orzyszu
wyłożenia dla Planu);
e) posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Orzyszu dotyczących sporządzania Planu;
f) sesjach Rady Miejskiej w Orzyszu dotyczących sporządzania Planu.
7) Przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Orzyszu wraz z uzasadnieniem.
8) Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do przekazania Wojewodzie.
9) Udział w przygotowaniu merytorycznych stanowisk dot. odrzucenia wniosków i uwag oraz
ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa a także skarg do Wojewódzkiego
Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
10) Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do zamieszczenia w gminnym portalu
mapowym (w formacie wektorowym programu EWmapa oraz w formacie rastrowym
z georeferencją) oraz pliki w formacie wektorowym, obiektowym, shapefiles lub
geopackage oraz pliki zawierające ustawienia projektu qgis lub qgz:
a) projektów do wyłożenia do publicznego wglądu,
b) uchwalonych ostatecznych wersji planu.
W ramach przedmiotu zamówienia dla Planu, Wykonawca sporządzi i przekaże Gminie:
11) wydruk planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi - 5 egz.;
12) wydruk prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu - 5 egz.;
13) wydruk prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - 5 egz.;
14) wniosek o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele
nierolnicze i nieleśne, w wypadku wymagającym uzyskania stosownej zgody (egzemplarze
w ilości wymaganej przez instytucje);
15) przedmiot umowy w formie zapisu elektronicznego - 3 płyty CD/DVD (nośnik
elektroniczny do odczytu i wydruku w postaci plików *.doc, *.XML, *.jpg, *.pdf *.GML
*.GeoTIFF, oraz dodatkowo rysunek planu sporządzony jako zapis w formacie pliku
EWmapa, rysunek wektorowy i geotiff (z georeferencją), pliki w formacie wektorowym,
obiektowym, shapefiles lub geopackage oraz pliki zawierające ustawienia projektu qgis lub
qgz.
Odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przepisami prawnymi wykonanie przedmiotu umowy
leży po stronie Wykonawcy.
Zamawiający jest organem i osobą odpowiedzialną za przedmiot umowy, w rozumieniu ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, nabywcą usługi będącej przedmiotem umowy
oraz praw autorskich do dzieła, które będzie wykonane pod jego kierownictwem w miejscu oraz
czasie określonym w umowie.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami i normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie
w niej uzgodnionym.
Zamawiający zobowiązuje się do współpracy i współdziałania z Wykonawcą w toku realizacji
umowy, a w szczególności do wykonywania czynności zastrzeżonych do kompetencji
samorządu gminnego w zakresie uchwalenia sporządzanego dokumentu planistycznego.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z projektem umowy - załącznik Nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązki stron, podział prac na etapy oraz terminy
wykonania poszczególnych prac określone zostały we wzorze umowy oraz w załączniku do
wzoru umowy, w postaci Harmonogramu rzeczowo-terminowego. Harmonogram rzeczowo-
terminowy określa generalny zakres prac dla przewidywanych etapów procedury planistycznej,
prowadzonej dla każdego projektu planu oddzielnie. Określone w harmonogramie etapy
stanowią przedmiot odrębnego protokolarnego odbioru i rozliczenia. Rozliczenie będzie
następować częściowymi fakturami VAT za konkretny etap prac. Podstawę do wystawienia
przez Wykonawcę faktury częściowej stanowi sprawdzony i zatwierdzony przez pracownika
urzędu protokół zdawczo- odbiorczy wykonanych prac przy projektach planu.

Uzupełniony Harmonogram rzeczowo-terminowe należy dostarczyć Zamawiającemu co
najmniej trzy dni przed podpisaniem umowy. W przypadku jego niedostarczenie w tym terminie
umowa nie zostanie podpisana.

Dokument nr: WPF.271.1.2025.POS

Składanie ofert:
Ofertę zawierającą powyższe informacje należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia
15 stycznia 2025 r. do godz. 12:00 pocztą, osobiście do siedziby Zamawiającego - pok. nr 004
Punkt obsługi interesanta, lub e-mailem: um@orzysz.pl- w tym przypadku ofertę należy podpisać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym osoby
uprawnionej.

Miejsce i termin realizacji:
10. Termin realizacji zadania - do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Oferta musi zawierać:
a) Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1,
b) Kopie posiadanych uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem),
c) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu,
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi.
12. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) Oferty cenowe złożone w wyznaczonym terminie zostaną poddane ocenie wg kryterium:
Cena - 100%
Najniższa cena w danym kryterium otrzyma automatycznie 100 pkt.
Każda cena wyższa w danym kryterium otrzyma proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie
z przeliczeniem:
cena najniższej oferty
------------------------------ x 100 = ilość punktów dla oferty ocenianej
cena oferty ocenianej
Wygrywa oferta cenowa, która uzyska największą ilość punktów.
2) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli oferty cenowe oraz zamieści informację na stronie internetowej
www.bip.orzysz.pl - zakładka Ogłoszenia i tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
13. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania
przestrzennego dotyczące miasta, dla obszarów nie mniejszych niż 30 ha (jako usługę
wykonaną zamawiający przyjmie datę publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa);
oraz dołączy dowody, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego były wykonane.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania: powyższy warunek będzie spełniony,
jeśli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
? jedną osobą - główny projektant - który spełnia co najmniej jeden z niżej podanych
warunków w pkt od a) do e) oraz spełnia warunek opisany w pkt f):
a) posiada uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym zgodnie z art. 5 ustawy z
dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz.
1130 ze zm.)
b) posiada uprawnienia urbanistyczne na podstawie ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130 ze zm.)
c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej
d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub
gospodarki przestrzennej;
e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d) oraz
ukończył studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub
gospodarki przestrzennej;
f) posiada doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów wsi/miejscowości lub
miasta
14. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia, unieważnienia zapytania
ofertowego , lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Kontakt:
16. Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie zamówienia:
- Daniel Gawrych, tel. 880 780 660
e - mail: daniel.gawrych @um.orzysz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.