dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Orzyszu ul. Rynek 3 12-250 Orzysz powiat: piski tel. (0-87) 307 01 60, fax. (0-87) 307 09 50, tel. 880 780 660 um@orzysz.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Orzysz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-87) 307 01 6 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Orzysz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Orzyszu, Ul. Rynek 3 zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie n/w zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Orzysz zwanego dalej ,,projektem planu" lub zamiennie ,,planem miejscowym", z uwzględnieniem kosztów i czynności, które należy ponieść by wykonać powierzone zadanie. Obszar opracowania stanowi powierzchnią przybliżoną 0,3001 ha, działka o nr ew. 572/1, obręb miasto Orzysz. Przedmiot zamówienia należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych na zasadach określonych w niniejszej umowie, w oparciu o Uchwałę Rady Miejskiej w Orzyszu Nr IV/37/24 z dnia 28 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Orzysz 1. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) Przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu w zakresie mającym wpływ na rozwiązania planistyczne). 2) Formułowanie ustaleń projektów Planu w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość ich dowolnej interpretacji. 3) Opracowanie wszelkich pism i dokumentów niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania formalno-prawnego sporządzania Planu w tym w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Opracowanie pism i dokumentów obejmuje również sporządzenie zestawień odpowiedzi instytucji i organów oraz zestawień wniosków i uwag wniesionych do procedury sporządzenia planu wraz z propozycją rozpatrzenia i uzasadnieniem. 4) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 82 ze zm.). 5) Wprowadzanie korekt do projektów Planu oraz prognoz oddziaływania na środowisko wynikających z procedury sporządzania Planu, jak również wynikających z wytycznych, uwag i wniosków własnych Zamawiającego. 6) Udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem Planu, obejmujących w szczególności uczestnictwo Głównego Projektanta Planu w: a) spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego; b) posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej; c) dyskusjach publicznych dotyczących sporządzania Planu; d) wyłożeniu do publicznego wglądu projektów Planu (wymagana obecność głównego projektanta na wyłożeniach projektu Planu przez co najmniej 2 dni w trakcie okresu Urząd Miejski w Orzyszu wyłożenia dla Planu); e) posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Orzyszu dotyczących sporządzania Planu; f) sesjach Rady Miejskiej w Orzyszu dotyczących sporządzania Planu. 7) Przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Orzyszu wraz z uzasadnieniem. 8) Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do przekazania Wojewodzie. 9) Udział w przygotowaniu merytorycznych stanowisk dot. odrzucenia wniosków i uwag oraz ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa a także skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego. 10) Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do zamieszczenia w gminnym portalu mapowym (w formacie wektorowym programu EWmapa oraz w formacie rastrowym z georeferencją) oraz pliki w formacie wektorowym, obiektowym, shapefiles lub geopackage oraz pliki zawierające ustawienia projektu qgis lub qgz: a) projektów do wyłożenia do publicznego wglądu, b) uchwalonych ostatecznych wersji planu. W ramach przedmiotu zamówienia dla Planu, Wykonawca sporządzi i przekaże Gminie: 11) wydruk planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi - 5 egz.; 12) wydruk prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu - 5 egz.; 13) wydruk prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - 5 egz.; 14) wniosek o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w wypadku wymagającym uzyskania stosownej zgody (egzemplarze w ilości wymaganej przez instytucje); 15) przedmiot umowy w formie zapisu elektronicznego - 3 płyty CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku w postaci plików *.doc, *.XML, *.jpg, *.pdf *.GML *.GeoTIFF, oraz dodatkowo rysunek planu sporządzony jako zapis w formacie pliku EWmapa, rysunek wektorowy i geotiff (z georeferencją), pliki w formacie wektorowym, obiektowym, shapefiles lub geopackage oraz pliki zawierające ustawienia projektu qgis lub qgz. Odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przepisami prawnymi wykonanie przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający jest organem i osobą odpowiedzialną za przedmiot umowy, w rozumieniu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, nabywcą usługi będącej przedmiotem umowy oraz praw autorskich do dzieła, które będzie wykonane pod jego kierownictwem w miejscu oraz czasie określonym w umowie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy i współdziałania z Wykonawcą w toku realizacji umowy, a w szczególności do wykonywania czynności zastrzeżonych do kompetencji samorządu gminnego w zakresie uchwalenia sporządzanego dokumentu planistycznego. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z projektem umowy - załącznik Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązki stron, podział prac na etapy oraz terminy wykonania poszczególnych prac określone zostały we wzorze umowy oraz w załączniku do wzoru umowy, w postaci Harmonogramu rzeczowo-terminowego. Harmonogram rzeczowo- terminowy określa generalny zakres prac dla przewidywanych etapów procedury planistycznej, prowadzonej dla każdego projektu planu oddzielnie. Określone w harmonogramie etapy stanowią przedmiot odrębnego protokolarnego odbioru i rozliczenia. Rozliczenie będzie następować częściowymi fakturami VAT za konkretny etap prac. Podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej stanowi sprawdzony i zatwierdzony przez pracownika urzędu protokół zdawczo- odbiorczy wykonanych prac przy projektach planu. Uzupełniony Harmonogram rzeczowo-terminowe należy dostarczyć Zamawiającemu co najmniej trzy dni przed podpisaniem umowy. W przypadku jego niedostarczenie w tym terminie umowa nie zostanie podpisana. Dokument nr: WPF.271.1.2025.POS Składanie ofert: Ofertę zawierającą powyższe informacje należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 15 stycznia 2025 r. do godz. 12:00 pocztą, osobiście do siedziby Zamawiającego - pok. nr 004 Punkt obsługi interesanta, lub e-mailem: um@orzysz.pl- w tym przypadku ofertę należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym osoby uprawnionej. Miejsce i termin realizacji: 10. Termin realizacji zadania - do 7 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: Oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1, b) Kopie posiadanych uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem), c) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi. 12. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1) Oferty cenowe złożone w wyznaczonym terminie zostaną poddane ocenie wg kryterium: Cena - 100% Najniższa cena w danym kryterium otrzyma automatycznie 100 pkt. Każda cena wyższa w danym kryterium otrzyma proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z przeliczeniem: cena najniższej oferty ------------------------------ x 100 = ilość punktów dla oferty ocenianej cena oferty ocenianej Wygrywa oferta cenowa, która uzyska największą ilość punktów. 2) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty cenowe oraz zamieści informację na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl - zakładka Ogłoszenia i tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie. 13. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dotyczące miasta, dla obszarów nie mniejszych niż 30 ha (jako usługę wykonaną zamawiający przyjmie datę publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa); oraz dołączy dowody, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane. 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania: powyższy warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: ? jedną osobą - główny projektant - który spełnia co najmniej jeden z niżej podanych warunków w pkt od a) do e) oraz spełnia warunek opisany w pkt f): a) posiada uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130 ze zm.) b) posiada uprawnienia urbanistyczne na podstawie ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130 ze zm.) c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d) oraz ukończył studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; f) posiada doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów wsi/miejscowości lub miasta 14. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia, unieważnienia zapytania ofertowego , lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Kontakt: 16. Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie zamówienia: - Daniel Gawrych, tel. 880 780 660 e - mail: daniel.gawrych @um.orzysz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025