Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie robót remontowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie robót remontowych

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask
powiat: łaski
Telefon: (43) 675-37-80
kontakt@lask.naszzgm.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łask
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (43) 675-37
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty na:
,,Wykonywanie robót remontowych dekarskich w budynkach administrowanych
przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku w 2025 roku".
3. Przedmiot zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia
3.1. Roboty budowlane dotyczące remontów dachów oraz robót dekarskich konserwacyjnych lub
wykonanych w trybie awaryjnym w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Łasku. Wykaz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku stanowi
załącznik nr 4 do zaproszenia.
Zakres rzeczowy
3.1.1. Roboty blacharsko- dekarskie- przedmiotem zamówienia jest naprawa istniejących uszkodzeń
starego pokrycia papowego tj. odspojeń, pęcherzy, fałd, zgrubień, pęknięć itp.
Odspojenia i pęcherze należy naciąć, wywinąć i osuszyć a następnie zgrzać lub podkleić lepikiem
asfaltowym. Fałdy i zgrubienia należy ściąć i wyrównać. Przy rozległych uszkodzeniach pap wskazane jest
ich wycięcie, aż do podłoża, a następnie wklejenie łaty z nowej papy. Następnie ułożenie papy
termozgrzewalnej na tak przygotowanym podłożu.
Rodzaj materiałów używanych do realizacji robót : papa termozgrzewalna wierzchniego krycia na osnowie z
włókniny poliestrowej grubości do 5,20 mm. Łączna ilość powierzchni dachów do napraw około 400 m2.
3.1.2. Pozostałe roboty dekarskie- wymiana rynny; uzupełnienie rynny, wymiana rury spustowej;
uzupełnienie rury spustowej; wymiana obróbek dekarskich w rozwinięciu do 25 cm; wymiana obróbek
dekarskich w rozwinięciu powyżej 25 cm; uzupełnienie kolana dolnego; wymiana haka rynnowego;
wymiana uchwytów do rur spustowych; umocowanie oderwanej rury spustowej; umocowanie urwanej
rynny; czyszczenie rynien; uszczelnianie pęknięć silikonem; uszczelnianie pianką, silikonem ekranów wraz z
wymianą listwy; konieczne do wykonania (w związku z wymianą lub naprawą obróbek blacharskich)
pokrycie papą termozgrzewalną obejmujące przygotowanie podłoża (jak w punkcie 3.1.1); otynkowanie
kominów; przemurowywanie kominów; obróbka blacharska komina wraz z kołnierzem z papy
termozgrzewalnej; inne nie wymienione powyżej związane z naprawą i wymianą obróbek blacharskich.
Rodzaj materiałów używanych do realizacji robót : rynny, rury spustowe (z blachy ocynkowanej grubości
0,50 do 0,55 mm lub PCV- rozmiar rynien i rur spustowych oraz ich rodzaj do uzgodnienia z
Zamawiającym), obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubości 0,50 do 0,55 mm. Łączna ilość 100 mb
rynny i 50 mb rur spustowych.
3.2. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 wysokość stawki roboczogodz.
R (zł/r-g). Stawka ta musi zawierać wszystkie narzuty kosztów jakie Wykonawca poniesie realizując roboty
( Kp, Z, inne )Wartość każdej z wykonanych robót będzie określana kosztorysem powykonawczym każdorazowo wg
poniższych zasad:
- nakłady jednostkowe R, M, S określone wg odpowiednich katalogów KNR, a w przypadku braku
katalogów wycena według odrębnych ustaleń po konsultacji z Zamawiającym;
- ceny jednostkowe (M) (zawierające koszty zakupu) na poziomie cen średnich hurtowych z terenu miasta
Łask;
- ceny jednostkowe (S) (z wyjątkiem podnośnika koszowego) określone jako - ceny średnie z terenu miasta
Łask. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany rusztowania na podnośnik koszowy, o ile ta zamiana
obniży koszty robót. Cena wynajmu podnośnika koszowego określona na podstawie odrębnych uzgodnień z
Zamawiającym.
Roboty nie uwzględnione w KRN
3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu ilościowego rynien i rur
spustowych oraz łącznej powierzchni dachów do napraw. UWAGA: ilość prac do wykonania będzie
określana na podstawie zgłoszeń (sytuacje awaryjne) i stwierdzonych potrzeb.
3.4. Naprawy bieżące i roboty remontowe wykonywane będą w terminach nie przekraczających 3 dni od
dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały użyte do robót
budowlanych muszą posiadać niezbędne atesty i muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
3.6. Wykonawca na nowe roboty blacharsko- dekarskie udziela 30 miesięcznej gwarancji. Na pozostałe
roboty 18 miesięcy.

Dokument nr: ZGM.262.2.2025

Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 stycznia 2025 r. o godz. 13.30 w siedzibie
Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku, Ul. Stefana Batorego 31.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 15 stycznia 2025 r. do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego w
Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku, Ul. Stefana Batorego 31.

Miejsce i termin realizacji:
5.3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2021 Kierownika Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej w Łasku z dnia 30 listopada 2021 r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o
wartości większej niż 20.000,00 złotych i mniejszej niż 130.000,00 złotych w Zakładzie Gospodarki
Mieszkaniowej w Łasku.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
4.1. Wyjaśnienia warunków niniejszego postępowania udzielane będą przez Zamawiającego drogą
elektroniczną lub telefonicznie.
4.2. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z
Wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz, którego oferta okaże się
najkorzystniejsza.
5.5. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy
Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Wykonawcę.
5.6. W przypadku, jeżeli okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił
nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze tę spośród
pozostałych ofert, której cena ofertowa będzie następna pod względem wartości.
5.7. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom
podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej.
6.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6.4. Oferta i wszelkie oświadczenia woli składane w imieniu Wykonawcy w toku postępowania winny być
podpisane przez osoby do tego upoważnione zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień
odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę należy dostarczyć w oryginale lub czytelnej, wyraźnej kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W razie wątpliwości co do ważności lub
zakresu przedstawionego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia
pełnomocnictwa przez Wykonawcę.6.5. Wszystkie strony oferty winny być kolejno ponumerowane, a oferta skompletowana w sposób
utrudniający jej naruszalność, z zapisem na pierwszej stronie informującym o liczbie stron.
6.6. Wszelkie zapiski, dopiski, zmiany i skreślenia dokonane przez Wykonawcę w celu poprawienia własnej
pomyłki muszą zostać przez niego zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą podaną w
pkt 6.4.
6.7. Ofertę składa się w zaklejonej kopercie, na której należy podać nazwę (firma) i adres (siedzibę)
Wykonawcy oraz firmę Zamawiającego, a ponadto umieścić informację o następującej treści:
,,Wykonywanie robót remontowych dekarskich w budynkach administrowanych przez Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku w 2025 roku".
6.8. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub nie zawierające wszelkich wymaganych niniejszą
specyfikacją informacji.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu
7.1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1.
7.2. Wykaz wykonywanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy załączyć
do oferty wykaz robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty (referencje)
potwierdzające, że powyższe usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA: W przypadku gdy Zamawiający (Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku) jest podmiotem, na
rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma
obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
8. Opis sposobu obliczania ceny
8.1. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem
zamówienia.
8.2. Cena, która posłuży do oceny oferty będzie ceną brutto.
8.3. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN), w złotych polskich będą prowadzone
również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
9. Kryteria oceny ofert
Cena - 100%
10. Warunki płatności
Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie uregulowana przez Zamawiającego w terminie 14
dni od daty dostarczenia rachunku/faktury przez Wykonawcę, po realizacji i odbiorze końcowym przedmiotu
zamówienia. Faktury VAT za usługi objęte niniejszą umową należy wystawić na: GMINA ŁASK,
ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, NIP: 831-15-75-675.
11. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku
posiadania niewystarczających środków finansowych na zrealizowanie zadania, które jest przedmiotem
zaproszenia.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania z wykonawcami są:
Rafał Skowron inspektor ds. technicznych tel. 43-6753780

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.