dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie robót remontowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Stefana Batorego 31 98-100 Łask powiat: łaski Telefon: (43) 675-37-80 kontakt@lask.naszzgm.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łask |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (43) 675-37 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty na: ,,Wykonywanie robót remontowych dekarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku w 2025 roku". 3. Przedmiot zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia 3.1. Roboty budowlane dotyczące remontów dachów oraz robót dekarskich konserwacyjnych lub wykonanych w trybie awaryjnym w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku. Wykaz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia. Zakres rzeczowy 3.1.1. Roboty blacharsko- dekarskie- przedmiotem zamówienia jest naprawa istniejących uszkodzeń starego pokrycia papowego tj. odspojeń, pęcherzy, fałd, zgrubień, pęknięć itp. Odspojenia i pęcherze należy naciąć, wywinąć i osuszyć a następnie zgrzać lub podkleić lepikiem asfaltowym. Fałdy i zgrubienia należy ściąć i wyrównać. Przy rozległych uszkodzeniach pap wskazane jest ich wycięcie, aż do podłoża, a następnie wklejenie łaty z nowej papy. Następnie ułożenie papy termozgrzewalnej na tak przygotowanym podłożu. Rodzaj materiałów używanych do realizacji robót : papa termozgrzewalna wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej grubości do 5,20 mm. Łączna ilość powierzchni dachów do napraw około 400 m2. 3.1.2. Pozostałe roboty dekarskie- wymiana rynny; uzupełnienie rynny, wymiana rury spustowej; uzupełnienie rury spustowej; wymiana obróbek dekarskich w rozwinięciu do 25 cm; wymiana obróbek dekarskich w rozwinięciu powyżej 25 cm; uzupełnienie kolana dolnego; wymiana haka rynnowego; wymiana uchwytów do rur spustowych; umocowanie oderwanej rury spustowej; umocowanie urwanej rynny; czyszczenie rynien; uszczelnianie pęknięć silikonem; uszczelnianie pianką, silikonem ekranów wraz z wymianą listwy; konieczne do wykonania (w związku z wymianą lub naprawą obróbek blacharskich) pokrycie papą termozgrzewalną obejmujące przygotowanie podłoża (jak w punkcie 3.1.1); otynkowanie kominów; przemurowywanie kominów; obróbka blacharska komina wraz z kołnierzem z papy termozgrzewalnej; inne nie wymienione powyżej związane z naprawą i wymianą obróbek blacharskich. Rodzaj materiałów używanych do realizacji robót : rynny, rury spustowe (z blachy ocynkowanej grubości 0,50 do 0,55 mm lub PCV- rozmiar rynien i rur spustowych oraz ich rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym), obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubości 0,50 do 0,55 mm. Łączna ilość 100 mb rynny i 50 mb rur spustowych. 3.2. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 wysokość stawki roboczogodz. R (zł/r-g). Stawka ta musi zawierać wszystkie narzuty kosztów jakie Wykonawca poniesie realizując roboty ( Kp, Z, inne )Wartość każdej z wykonanych robót będzie określana kosztorysem powykonawczym każdorazowo wg poniższych zasad: - nakłady jednostkowe R, M, S określone wg odpowiednich katalogów KNR, a w przypadku braku katalogów wycena według odrębnych ustaleń po konsultacji z Zamawiającym; - ceny jednostkowe (M) (zawierające koszty zakupu) na poziomie cen średnich hurtowych z terenu miasta Łask; - ceny jednostkowe (S) (z wyjątkiem podnośnika koszowego) określone jako - ceny średnie z terenu miasta Łask. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany rusztowania na podnośnik koszowy, o ile ta zamiana obniży koszty robót. Cena wynajmu podnośnika koszowego określona na podstawie odrębnych uzgodnień z Zamawiającym. Roboty nie uwzględnione w KRN 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu ilościowego rynien i rur spustowych oraz łącznej powierzchni dachów do napraw. UWAGA: ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń (sytuacje awaryjne) i stwierdzonych potrzeb. 3.4. Naprawy bieżące i roboty remontowe wykonywane będą w terminach nie przekraczających 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego. 3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały użyte do robót budowlanych muszą posiadać niezbędne atesty i muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie. 3.6. Wykonawca na nowe roboty blacharsko- dekarskie udziela 30 miesięcznej gwarancji. Na pozostałe roboty 18 miesięcy. Dokument nr: ZGM.262.2.2025 Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 stycznia 2025 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku, Ul. Stefana Batorego 31. Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 15 stycznia 2025 r. do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku, Ul. Stefana Batorego 31. Miejsce i termin realizacji: 5.3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2025 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2021 Kierownika Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku z dnia 30 listopada 2021 r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o wartości większej niż 20.000,00 złotych i mniejszej niż 130.000,00 złotych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku. 4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 4.1. Wyjaśnienia warunków niniejszego postępowania udzielane będą przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub telefonicznie. 4.2. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz, którego oferta okaże się najkorzystniejsza. 5.5. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Wykonawcę. 5.6. W przypadku, jeżeli okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, której cena ofertowa będzie następna pod względem wartości. 5.7. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 6. Opis sposobu przygotowania oferty 6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej. 6.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6.4. Oferta i wszelkie oświadczenia woli składane w imieniu Wykonawcy w toku postępowania winny być podpisane przez osoby do tego upoważnione zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę należy dostarczyć w oryginale lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu przedstawionego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.6.5. Wszystkie strony oferty winny być kolejno ponumerowane, a oferta skompletowana w sposób utrudniający jej naruszalność, z zapisem na pierwszej stronie informującym o liczbie stron. 6.6. Wszelkie zapiski, dopiski, zmiany i skreślenia dokonane przez Wykonawcę w celu poprawienia własnej pomyłki muszą zostać przez niego zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą podaną w pkt 6.4. 6.7. Ofertę składa się w zaklejonej kopercie, na której należy podać nazwę (firma) i adres (siedzibę) Wykonawcy oraz firmę Zamawiającego, a ponadto umieścić informację o następującej treści: ,,Wykonywanie robót remontowych dekarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku w 2025 roku". 6.8. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub nie zawierające wszelkich wymaganych niniejszą specyfikacją informacji. 7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 7.1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1. 7.2. Wykaz wykonywanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy załączyć do oferty wykaz robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że powyższe usługi zostały wykonane należycie. UWAGA: W przypadku gdy Zamawiający (Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 8. Opis sposobu obliczania ceny 8.1. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 8.2. Cena, która posłuży do oceny oferty będzie ceną brutto. 8.3. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN), w złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 9. Kryteria oceny ofert Cena - 100% 10. Warunki płatności Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie uregulowana przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia rachunku/faktury przez Wykonawcę, po realizacji i odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. Faktury VAT za usługi objęte niniejszą umową należy wystawić na: GMINA ŁASK, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, NIP: 831-15-75-675. 11. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku posiadania niewystarczających środków finansowych na zrealizowanie zadania, które jest przedmiotem zaproszenia. Kontakt: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania z wykonawcami są: Rafał Skowron inspektor ds. technicznych tel. 43-6753780 |
© eurobudowa.pl 2004-2025