Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Żłobka Publicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bielawa pl. Wolności 1 58-260 Bielawa powiat: dzierżoniowski tel.: 74 8328 733, 74 83-34-255, fax: 74 83-35-838 gkasperek@um.bielawa.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bielawa |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel.: 74 8328 733, 7 |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Żłobka Publicznego nr 3 w Bielawie w ramach zadania ,,Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy Ul. Klonowej w Bielawie". II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: II.I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Żłobka Publicznego nr 3 w Bielawie w ramach zadania ,,Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy Ul. Klonowej w Bielawie". Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Inspektor Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej Część II - Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej Część III - Inspektor Nadzoru w branży instalacyjnej W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania w zakresie robót budowlanych odpowiedniej branży. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego - nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu oraz każde na wezwanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach (np. rada budowy itp.) CPV: 71631000-0 Dokument nr: IZ.271.2.2025 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2025 r. do godz. 10:05 poprzez odszyfrowanie ofert wczytanych do systemu E-ZP Specyfikacja: Szczegółowy zakres inwestycji opisuje dokumentacja projektowa dostępna za pośrednictwem Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne pod adresem https://bielawa.e-zp.finn.pl/procurements/167/procurement postępowanie nr IZ.271.1.3.2024 (plik SWZ). Składanie ofert: VII. Miejsce i termin złożenia oferty: 1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.01.2025 r. do godz. 10:00. 3. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne, który dostępny jest pod adresem: https://bielawa.e-zp.finn.pl Miejsce i termin realizacji: Przewidziany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy tj. do dnia wykonania wszelkich obowiązków wynikających z odbioru końcowego nadzorowanych prac oraz przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Umowa z Wykonawcą robót budowlanych została zawarta do dnia 18 kwietnia 2025 r. Wymagania: II.III. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia zakresu usług polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia. II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. II.V. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na wszystkie części. II.IV. Dopuszcza się udział podwykonawców. Okres gwarancji (61 miesięcy) zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą robót budowlanych, licząc od dnia sporządzenia protokołu końcowego. UWAGA: Czas trwania nadzoru może zostać przedłożony lub skrócony stosownie do czasu wykonania robót budowlanych. Przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót określonych nie stanowi podstawy do podwyższenia wysokości wynagrodzenia. IV. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Warunki udziału w postępowaniu Zmawiający określił na minimalnym poziomie w celu umożliwienia ubiegania się o zamówienia Wykonawcom gwarantującym realizację zamówienia z należyta starannością. WARUNEK 1 Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca przedłoży: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: CzęśćFunkcjaKwalifikacjeLiczba osób IInspektor Nadzoru w branży konstrukcyjno- budowlanejPosiada odpowiednie uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lat.1 Inspektor Nadzoru w branży elektrycznejPosiada odpowiednie uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lat.1 Inspektor Nadzoru w branży instalacyjnejPosiada odpowiednie uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lat.1 II III *Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), albo odpowiadające równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub w przypadku obywateli Unii Europejskiej zgodnie ze wskazaniami w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz osób, stanowiący załącznik do zaproszenia. WARUNEK 2 O udzielnie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania będącego przedmiotem postępowania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawę z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie Wykonawca składa oświadczenie znajdujące się w formularzu oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia. V. Kryteria wyboru: Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów: Cena zamówienia (C) - waga 100 % oceniania w skali punktowej 1-100 pkt Najniższa cena brutto spośród badanych ofert C = --------------------------------------------------------------- x 100 x waga (100%) Cena brutto badanej oferty Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym uzyska największą ilość punktów ww. kryteriach. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia). 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfra z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. UWAGA: W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone ofert o tej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach podstawowych. VIII. Sposób przygotowania oferty: Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia X. Istotne postanowienia umowne i warunki zmiany umowy: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. XI. Inne informacje o zamówieniu: 1. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 4. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania telefonicznie, pocztą elektroniczną lub zamieści informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania z ofertą. 6. Przed zawarciem Umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zmawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje. 7. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9. 9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych związanych z zamówieniami publicznymi poniżej 130.000 zł. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie Administrator Danych Gmina Miejska Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1, 58-260 Bielawa, zwana dalej ,,Zamawiającym", reprezentowana przez Burmistrza Miasta Andrzeja Hordyja. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na adres siedziby, telefonicznie pod numerem: 74 832 87 15 lub za pośrednictwem poczty e-mail: um@um.bielawa.pl.IZ.271.2.2025 Inspektor Ochrony Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres: iod@um.bielawa.pl lub telefonując pod numer: 74 83 28 779. Danych Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla realizacji konkretnego celu związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, oraz późniejszą realizacją umów, zawartych z wyłonionymi przez Zamawiającego kontrahentami, a także Cele przetwarzania dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Zamawiającego oraz wykonania ciążących na nim danych obowiązków prawnych; Proces postępowania i realizacji zamówień wynika z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) tj. art. 6 ust. 1 lit. a Podstawa prawna stanowiącego, że podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu, art. 6 ust. 1 lit. c stanowiącego, że przetwarzania Państwa danych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, artykułu 6 ust.1 lit. b stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do osobowych wykonania umowy, w której są Państwo stroną, lub niezbędne jest podjęcie działań na żądanie strony umowy, przed jej zawarciem, a także artykułu 6 ust.1 lit.f stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego np. dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Okres przechowywania Państwa dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub przez okres trwałości projektu. Zamawiający przechowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. W związku z przetwarzaniem danych w konkretnych celach, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z Odbiorcy danych przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiający. c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Kontakt: IX. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: Pracownicy Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych: 1. Pan Grzegorz Kasperek, tel. 74 8328 733 e-mail gkasperek@um.bielawa.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025